Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss. see-lessVelkommen til Kanarifansen Lillestrøms forum!
Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, ... see-more
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ryktes om at flere som Lsk har gjeld til ettergir denne... I så tilfelle TUSEN TAKK..
Det er jo ikke ettergitt noe gjeld. Sånn jeg skjønner det så kjøper LSK tilbake 5% av Åråsen og lillestrømbanken låner LSK penger til å kjøpe tilbake de siste 20% av Åråsen. Sånn at LSK nå eier hele Åråsen selv.
Nå var det vel ikke hele styret som gikk ut i media heller slik jeg forstod det.
Styret må forstå at når sikkerhetsansvarlig i styret går ut på den måten i RB, så tolkes det dithen at dette er noe Kanari-Fansen og styret står bak. Det var heller ingen tegn fra noen av de andre styremedlemmene om at dette var et utspill fra en enkeltperson, tvert i mot var det støtte bak dette utsagnet. Har ingen behov for å rakke ned på enkeltpersoner i styret, for hensikten var aldri å "ta" noen. Problemet er signaleffekten sånne utspill gir til publikum forøvrig, og da må man være bevisst sitt ansvar når man representerer en hel supportergruppe før man går til media. Jeg synes det i utgangspunktet var en klønete handling uavhengig av om man hadde vært sikker på hvordan LSK ville løse sikkerheten videre. Når det i tillegg kommer fram at det fortsatt bare er ryktebasert, et rykte styret forøvrig satte ut selv på dette forumet, så ville jeg heller fokusert min energi på å unngå at det skjer igjen, heller enn å skulle forsvare et rimelig klønete utspill.
Når det i tillegg kommer fram at det fortsatt bare er ryktebasert, et rykte styret forøvrig satte ut selv på dette forumet, så ville jeg heller fokusert min energi på å unngå at det skjer igjen, heller enn å skulle forsvare et rimelig klønete utspill.
Tar fullstendig selvkritikk på at jeg skrev at jeg visste hvem som skulle ta over, var veldig sikker på det tidspunktet at det jeg hadde blitt fortalt var riktig.
Personlig så er jeg ikke helt sikker på om den løsningen som nå styret håper på er et utfall av den harde kritikken som kom eller om den hadde kommet uansett. Men dette blir bare spekulasjoner fra min side.
Beløpet kan være en privatsak, men jeg oppfordrer alle til å gi. Som sagt over her, alle monner drar!
FUGLA 4 LIFE
Enig. Det er ikke størrelsen det kommer an på .
Noen har mulighet til å gi mer enn andre, så det er ikke nødvendig å oppgi noen summer her. Man kan jo sette inne et lite beløp fast hver mnd også.
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
Setter inn penger så fort jeg får lønn. @Moderator: hva med å lage en sticky thread av innlegget til maurakanari/anita?
Vurderte det selv, men tok den lettvinte løsningen. Burde kanskje vært "innsamlingsaksjon for fugla"
videre har jeg hørt om Anita kan dele kontoinformasjon på sosiale medier, så vi får se, ellers legger jeg det ut selv, men bedre at det kommer fra lsk .
Sånn, der har jeg ført over et lite beløp i halvfylla. Føles litt som å ha gitt til han narkisen du vet vil løpe sporenstreks og kjøpe knark for penga men men,,,
Sånn, der har jeg ført over et lite beløp i halvfylla. Føles litt som å ha gitt til han narkisen du vet vil løpe sporenstreks og kjøpe knark for penga men men,,,
Ja, men du har i det minste gjort dagen hans litt enklere..
Ikke spesielt lystig lesning i dagens Romerikes Blad på papir. Jeg vil si rett ut depresiv lesning. Totalt fire saker: Den største er om Per Mathisen som går av som leder i dag. En kommentar fra Svesengen om klubbens situasjon - det er ikke gitt at LSK skal være en toppklubb med de forutsettningene som ligger i grunn for 2014. Den siste er en side med interjuv med daglig leder i LSK. Ganske så åpent om situasjonen til LSK pr d.d. Generell gjenganger i de fleste sakene: Sportsklubbens økonomiske situasjon er på bunn - det er skrapa reint i alle kriker og kroker, men det er ikke tilstrekkelig virker det som. Det skrives også om hvordan den generelle økonomien i fotballen har blitt tyngre og tyngre de siste årene.
Kommer også frem anslag på hvor mye penger sittende styreleder har lagt igjen, men han vil ikke si det selv annet enn at det er snakk om 2-siffret antall mill. Anslås nærmere 30 mill. 30 mill har denne, av enkelte, utskjelte mannen lagt igjen av penger i klubben.
Leste saken på RB selv, og selv om jeg ikke har tusenvis av kronasjer å gi bort, så føler jeg at nå må jeg bidra litt. Hvis 1000stk gir 100kr hver så er det 100' rett inn på konto for LSK. Men spørs om det skjer...
Ser forøvrig at LSK ber folk bli med i 100-kronersklubben. Hva er dette for noe?
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Dette burde alle butikker og firmaer i Lillestrøm bli med på ... Håper klubben er ute og selger dette konseptet ikke bare sitter på kontoret og håper noen kommer å banker på døra å sier jeg vil betale 100kr per Lsk mål.
Ikke spesielt lystig lesning i dagens Romerikes Blad på papir. Jeg vil si rett ut depresiv lesning. Totalt fire saker: Den største er om Per Mathisen som går av som leder i dag. En kommentar fra Svesengen om klubbens situasjon - det er ikke gitt at LSK skal være en toppklubb med de forutsettningene som ligger i grunn for 2014. Den siste er en side med interjuv med daglig leder i LSK. Ganske så åpent om situasjonen til LSK pr d.d. Generell gjenganger i de fleste sakene: Sportsklubbens økonomiske situasjon er på bunn - det er skrapa reint i alle kriker og kroker, men det er ikke tilstrekkelig virker det som. Det skrives også om hvordan den generelle økonomien i fotballen har blitt tyngre og tyngre de siste årene.
Kommer også frem anslag på hvor mye penger sittende styreleder har lagt igjen, men han vil ikke si det selv annet enn at det er snakk om 2-siffret antall mill. Anslås nærmere 30 mill. 30 mill har denne, av enkelte, utskjelte mannen lagt igjen av penger i klubben.
All kred til Per Mathisen, Per Berg og alle andre som er med i investorgruppen.
Nå vet jo de fleste at fotball er tap / risikosport med hensyn til investering av penger.
Syntes det er hvert og nevne Sparking av div trenere, flere bomkjøp/ 2 spillere fra Fredrikstad til vel i følge avisene 8 mill pr stk. Sparking av spillere...
Det er jo slik at ingen i styret eller investorgruppen tar/har tatt disse beslutningene alene.
fra 2004 til nå er det sykt hvor mye rart dette styret har drevet på med.
Mangler snart bare at vår neste hovedsponsor heter bunnpris. Da får vi hertfall logoen i riktig farge.
Hvem er det som har skjelt ut Per Mathisen? Det har gått meg hus forbi. Tvert imot, det fremheves så til de grader hvor mye han har bidratt med og hvor stort hjerte han har for klubben. Om jeg ikke husker feil, ofret han vel nesten helsa også for klubben, da han en periode var både styreleder og daglig leder, i tillegg til å drive sitt eget firma.
Men det er en effektiv hersketeknikk å påstå at andre "skjeller ut" en person som, uavhengig av manglende resultater, er så godt likt.
All kred til Per Mathisen, Per Berg og alle andre som er med i investorgruppen.
Nå vet jo de fleste at fotball er tap / risikosport med hensyn til investering av penger.
Syntes det er hvert og nevne Sparking av div trenere, flere bomkjøp/ 2 spillere fra Fredrikstad til vel i følge avisene 8 mill pr stk. Sparking av spillere...
Hvem klubber i norsk tippeliga har ikke sparket en trener, gjort bomkjøp for flere millioner eller dumma seg ut i forhold til spillere under kontrakt de siste 10 årene? Man gjør feil som menneske og styret gjør også feil. Helt mennsklig. Spørsmålet er hvor lenge skal man gnåle om en feilaktig sparking for 8 1/2 år siden?
Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
Hvem er det som har skjelt ut Per Mathisen? Det har gått meg hus forbi.
Da tror jeg du må lese litt mer rundt her inne på forumet og andre steder.
Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
Men det er en effektiv hersketeknikk å påstå at andre "skjeller ut" en person som, uavhengig av manglende resultater, er så godt likt.
Det er overhodet ikke snakk om noen hersketeknikk. Han sier vel også selv interjuvet at han har merket seg negativ omtale, så vidt jeg kan huske.
Mathisen bare understreker at det å ha et hjerte for klubben ikke nødvendigvis betyr at man er riktig mann for klubben. Mathisen og Berg har spyttet inn titalls millioner og resultatet er alt annet enn et godt fotballag. Det er realiteten, Børge. Så får du kalle det hva du vil.
Kommentar