Er manglende hovedsponsor grunn til en del av kuttene som nå gjøres, eller forventer man å få dette i land?
Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
-
Kan man ikke selge hovedsponsorplassen billigere, slik at man får inn noe. Må jo være bedre det enn å ikke tjene noe på den beste plassen på drakta. Det er jo mange firmaer i gult / svart som sikkert vil ha navnet sitt på drakta om prisen reduseres pga mangel på etterspørsel.Kommentar
-
Kan man ikke selge hovedsponsorplassen billigere, slik at man får inn noe. Må jo være bedre det enn å ikke tjene noe på den beste plassen på drakta. Det er jo mange firmaer i gult / svart som sikkert vil ha navnet sitt på drakta om prisen reduseres pga mangel på etterspørsel.Kommentar
-
Det skrives i Ringstad-tråden at Stian følges tett av en italiensk storklubb frem mot sommeren. Hvis dette stemmer og han utvikler seg videre sånn som det ser ut til, tror jeg vi kan håpe på å få en hyggelig sum for ham i sommerpausen. Synd å miste en så god spiller, men det kan redde økonomien på kort sikt. Vi kan vel ha erstatteren klar allerede i Kind Mikalsen?Elska þetta félagKommentar
-
Vell det er de strengt tatt nødt til å gjøre for å overleve som toppklubb! Ledelsen må se hvilken plass klubben har i næringskjeden med en fornuftig og smart satsning deretter.Kommentar
-
Det skrives i Ringstad-tråden at Stian følges tett av en italiensk storklubb frem mot sommeren. Hvis dette stemmer og han utvikler seg videre sånn som det ser ut til, tror jeg vi kan håpe på å få en hyggelig sum for ham i sommerpausen. Synd å miste en så god spiller, men det kan redde økonomien på kort sikt. Vi kan vel ha erstatteren klar allerede i Kind Mikalsen?Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Det er bakdelen med dårlig økonomi, og at man MÅ selge spillere. Da tør man ikke presse noe på pris, og ender opp med en dårlig avtale. 5 millioner bør være uaktuelt for de kommende venstrebacken til landslaget.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tror du ikke vi fikk penger i fjor? Selv med en slik løsning så får selvfølgelig LSK penger som en hovedsponsor. Men i stedet for at det står Elkjøp, så ønsker Elkjøp at det skal stå Vann for livet eller en annen humanitær organisasjon.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vær flinke til å skryte sponsorene opp i skyene ved hver anledning og kjøp av de! Da tenker jeg Elkjøp som står bak.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar