Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
Miguel J som har lagt innlegg på Kanarifansens Faceside ang Stjernegalleriet er 100% fugl!!!!________________________
TBKommentar
-
-
Det er opp til supporterne og SPESIELT næringsliv å sørge for dette i år. Vi får ingen nye sponsorer på plass utenom #VIERLSK så er nok gjennom fantastiske tiltak som her på forumet og å vekke næringslivet.
Lokalbefolkningen krever at næringslivet støtter opp om klubben! Dette er første gang jeg kan huske klubben har gått ut å bedt om hjelp og da får man bidra etter evne.
Tenk hva LSK har betydd for Lillestrøm.
Nesten alle byer har et lag. Få lag har en by!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Håper vi slipper å selge Ringstad, Lundemo eller Ruben i sommer. Krysser fingrene!!!
http://www.vg.no/sport/fotball/lille...aa/a/10123335/Kommentar
-
Fugla ForeverKommentar
-
Etter denne sesongen går millionkontraktene til spillere som Petter Vaagan Moen og Johan Andersson ut. De kan bare glemme like gode avtaler ved en eventuell forlengelse. I øyeblikket er det usikkert om de i det hele tatt får tilbud om ny kontrakt.Kommentar
-
Deilig å se at det ikke bare er LSK som har spart seg til fant, det er visstnok kollektivt selvmord i klubbene i de de øverste divisjonene....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg er ikke direkte negativ til at lønningene til middelmådige spillere kommer ned på vanlige arbeiderlønninger. Når middelmådigheter som Bjørnar Holmvik kan dra inn tre mill i året, drives det på galematias-nivå.
Kanskje er det noe av årsaken til at norsk fotball ikke er bedre. LKE hadde vel ca 1 mill. Når du er så middelmådig og kan dasse rundt til slike lønninger, gir det vel muligens ikke en ekstra spire til å bli bedre dersom veien blir lang. Da funker det fint å heve 1 mill eller to og sulle rundt. Det har vært for behagelig å være middelmådig i norsk fotball og det er sikkert noe av grunnen til at nivået er blitt så lavt også.Kommentar
-
Neppe. Han sier ikke fra seg god lønn i LSK for å spille for mindre penger andre steder. Det sier seg selv at da må han kjøpes løs av klubben. Og han har selvsagt ikke 2,5 mill fra 15 juli og ut året. Nå tuller du med oss, tullebukkSint og tverr på felt NKommentar
-
Kunne vi fått til noe spennende arrangement på Åråsen med frivillige?
Kunne hatt en Old-boyskamp med musikk i pausen eller noe. Alt går til LSK.
Kunne vi gitt Ståle en slags Testimonial mot FCK?
Kan Jahn Teigen synge optimist i pausen?
Kan vi få besøk av Wigan og Uwe? Han har jo hjerte i klubben.
Er flere med hjerte i LSK rundt omkring så her må man bruke alle muligheterAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
I grenseland til off topic, men siden det blir lagt frem som en replikk på Bjarmann sitt utspill:http://www.vg.no/sport/fotball/sarps...er/a/10123510/- Jeg er veldig enig med Bjarmann når han sier at vi må ned på et lønnsnivå som vi hadde på 90-tallet. Slik det er blitt drevet i noen klubber er hverken logisk eller bærekraftig. For fem år siden sa vi at vi var helt sikre på at vi på vår sakte vei oppover vil møte mange i fritt fall nedover. Det er litt det vi møter nå. Det kommer til å smelle, sier Cato Haug til VG.Mange klubber sier at «vi har ikke råd til å rykke ned». Men du kan ikke planlegge at det ikke kan skje. For det kan faktisk skje. Da må du legge opp en økonomisk plattform som gjør at du ikke dør om du rykker ned, anbefaler Cato Haug.Kommentar
-
LSK i lisenstrøbbel?! Ref til nyhettråden og tv2.
WTF?!
Med lån av Per Mathisen og etter sesongen så slippes nok Pvm, Palmi og Johan så spares det 4-5 mill bare der så bør dette se lysere ut vel.Kommentar
-
Går fint trur jeg etter pengene fra Per1. Bare å lage en handlingsplan?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvordan i helvete er vi i denne krisa og ikke vif?Kommentar
-
Er vel ikke noe VIF lenger? Kun Trøims selvangivelse ligger til grunn
Stusser litt på dette...
[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.901961)]Vålerenga i gult
Vålerenga har den siste tiden gått rundt med bøsser for å få inn penger til å dekke lønninger. Men likevel havner klubben i gul sone.[/COLOR]
[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.901961)]– Denne oversikten viser status per 31.12. Der var Lillestrøm i rødt, så det viser en god status for den klubben. Får Vålerenga så har de en innsamlingsaksjon. Det har vi også sett. Det handler mest om at budsjettet for 2014 ikke ble helt slik klubben hadde forelagt seg selv. Når man mangler på inntektssiden, så løper kostnadene. Da blir det fort en manko, forklarer klubblisensansvarlig i NFF Rune Nordhaug til TV 2.[/COLOR]Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar