Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jeg personlig ville uansett heller hatt pengene inn til #VIERLSK men fet pyro.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Herlig at man fisker opp sesongens verste omgang når man først er på riksdekkende tv, helmaks Haglund! Ikke at man må angripe uten hjerne, men markedsavdeligen hadde nok håpet på noe som lignet på et godt LSK-lag.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av generalTribunekassen har eksistert lengre enn #VierLSK
Jeg digger pyro jeg og folk får bruke pengene som de vil men jeg hadde vurdert litt annerledes i ÅR..Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Nei, så lenge det ikke får konsekvenser for LSK sin økonomi så syns jeg ikke det er kjipt. Men jeg ville mye heller sett at pengene gikk til #vierlsk enn å sette fyr på dem.Kommentar
-
-
-
Men jeg antar at blusserne også dekker kostnadene ved tapt omdømme når overskriftene i mediene er at tre personer ble skadet av blussingen og én ble arrestert? Eller var det litt for mye å forvente at folk tenker litt lenger enn sin egen forbannede nesetipp?Knurr...Kommentar
-
Frank Grønlund er en av de som blir sagt opp i LSK. Han godtar ikke oppsigelsen uten videre og ønsker å gå i drøfting med ledelsen. Spesiell sak på flere måter. Bla pga han er æresmedlem i LSK. Se nyhetstråden for link til rb.no.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Ang sparkingen av Grønlund (med all respekt for en klubblegende) er jeg enig i denne. Han har vært med på alt tullet vi har holdt på med (ikke alene men vært med) og har nok gjort sitt for klubben.
At han nå går til advokat er kjedelig uten at jeg kjenner detaljene her.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ang sparkingen av Grønlund (med all respekt for en klubblegende) er jeg enig i denne. Han har vært med på alt tullet vi har holdt på med (ikke alene men vært med) og har nok gjort sitt for klubben.
At han nå går til advokat er kjedelig uten at jeg kjenner detaljene her.Gi alt, stå på LSKKommentar
Kommentar