Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
Veldig positiv nyhet økonomisk!Sint og tverr på felt NKommentar
-
Sjekk de ut da Sponser jo klubben: http://vanpee.no/Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Oppfordrer alle til å snakke opp Sportsklubben ved hver eneste anledning! Aftenposten hiver seg på nå og vi får mer og mer positiv omtale. Dette kan være med på å vekke sponsorer etc.
Opp og fram!..................Kommentar
-
-
Ny sponsor fra og med denne kampen. Se feks bildene på lsk.no fra kampen borte mot rbk, da er plassen tom. Googlet dem mens jeg så kampen og dem driver med belysning (bla led). Virket som salg til profesjonelle. Hadde reklame på led-skjermen på langsiden også.
Veldig positiv nyhet økonomisk!
Tror forøvrig det er positivt om alle som henger på forumet, gir hjemmesiden til Vanpee et klikk. (www.vanpee.no).Kommentar
-
Søk opp Vanpee på Facebook og gi dem en tommel, det er raskt målbare positive tall :-)________________________
TBKommentar
-
Kommentar
-
står i RB idag at LSK er i akutt pengenød, og må ha inn 5 friske millioner for å overleve ut året. Neste år burde se bra ut ifht. å ligge på en sunn økonomisk linje, men for å komme seg gjennom året trenger man 5 millioner, og det er før man evt får solgt/overtatt LSK-HallenAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
står i RB idag at LSK er i akutt pengenød, og må ha inn 5 friske millioner for å overleve ut året. Neste år burde se bra ut ifht. å ligge på en sunn økonomisk linje, men for å komme seg gjennom året trenger man 5 millioner, og det er før man evt får solgt/overtatt LSK-Hallen
Antar de har en samla lønn på minst 4...?Last edited by Kjell.T.Ring; 19.06.2014, 08:06.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
De har allerede fått utbetalt halve lønna si for i år, og ingen vil overta lønna dems, i hvertfall ikke Udjus sin. Vi kunne håpa på PVM til Brann, men jeg tror ikke Nordling er interessert i det.Kommentar
-
Kan kanskje tenkes at Udjus vil ha spilletid å komme tilbake på landslaget? Jeg vil ha keeperen deres som back up.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Virker helt urealistisk. At de skal overta deler av lønningen til Udjus virker usansynlig i seg selv, å gi bort Dyngeland virker bare tullete. Udjus tilbake på landslaget virker enda mindre sansynlig.Kommentar
-
Kommentar
-
Ser ut som kubben må ut på pengejakt. Ut med bøssebærere, ned på knærne for næringslivet i LSK NÅ.
Ikke tenk at ikke småpenger hjelper, ALT hjelper pr d.d.
Kan ikke ALLE på dette forumet i dag sende 1 sms hver.Kommentar
-
Må si at jeg blir mer og mer forundret over hvor dårlig klubben har vært drevet økonomisk de siste årene, det står tydeligvis ennå verre til en hva jeg noen gang hadde trodd. Damene har tydeligvis i praksis overtatt et konkursbo, og de som har ledet klubben de siste årene kan ikke ha hatt mye realisme i sine økonomiske kalkyler. Tenker med gru på hva som hadde skjedd dersom våre to driftige damer ikke hadde vært i de posisjoner de nå er i.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar