Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
-
Gikk et følge rundt hallen i går og snakka om eiendommene der, og hva det kunne brukes til hørtes det ut som. Kanskje vi kan håpe at vi får solgt noen av gressbanene rundt til kommunen eller noe slikt. Litt sånn som når Real Madrid solgte stadionen sin til 3,2 milliarder til kommunen... For så å kjøpe den tilbake for noen hundre millioner. Innafor det?Kommentar
-
Kommentar
-
100.- per pers som bidrar med 1337.-! (eller mer så klart)
Fra meg.
Edit: Gjelder privatpersoner og bidrag i dag. Kan fort bli veldig dyrt kom jeg på.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det visste jeg ikke, men skedsmo kommune kunne jo brukt områdene rundt hallen (det var gressbanene jeg mente, ikke selve hallen) til friidrett, golf, en haug med sjakkbord, jeg vet ikke. Det var bare et meget tynt rykte jeg ville dele etter en tur med bikkja.Kommentar
-
Gikk et følge rundt hallen i går og snakka om eiendommene der, og hva det kunne brukes til hørtes det ut som. Kanskje vi kan håpe at vi får solgt noen av gressbanene rundt til kommunen eller noe slikt. Litt sånn som når Real Madrid solgte stadionen sin til 3,2 milliarder til kommunen... For så å kjøpe den tilbake for noen hundre millioner. Innafor det?Kommentar
-
Jobbtelefon, men nye 200 er overførtKommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Hvor mye som ble gitt i tippemidler, vet jeg ikke. Med tanke på størrelsen er det kanskje noen ekstraordinære midler utover den ordinære grensen som er satt. Så beløpet er nok av en vesentlig art. Men det er neppe aktuelt, da Skedsmo Kommune nok er eneste aktuelle kjøper.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Jeg har ikke vært nervøs før, og egentlig tror jeg ikke det er noen grunn til å være det heller. At Berg, Mathiesen og til en viss grad Tommy, som vel ikke er akkurat fattig, lar konkurs skje, ser jeg på som nærmest umulig. Dette ender fort med at Molde gir oss fem-seks millioner for Ruben og nok til å skrive kontrakt med Ødegård. Det vil være vondt, men det er det eneste ansvarlige å gjøre.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jeg har ikke vært nervøs før, og egentlig tror jeg ikke det er noen grunn til å være det heller. At Berg, Mathiesen og til en viss grad Tommy, som vel ikke er akkurat fattig, lar konkurs skje, ser jeg på som nærmest umulig. Dette ender fort med at Molde gir oss fem-seks millioner for Ruben og nok til å skrive kontrakt med Ødegård. Det vil være vondt, men det er det eneste ansvarlige å gjøre.Kommentar
-
Klubben har vært 100% tydelige på at det kommer ikke noen gavepakke i år.
Må nok fikse de 5 milla selvAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
På tide å auskjonere bort dates med spillerne?
Tipper Knut betaler bra for en date med Tommy...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar