Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
Enga sin versjon er et privat tiltak. Veldig få som er i jobb etter endt tiltak. Har riktige tall foran meg nå.Kommentar
-
Åkey. Hvem har fjerna b-er fra tittelen på denna tråden?
Het tidligere 'sportsklubbbens økonomiske situasjon' mot 'sportsklubens økonomiske situasjon' nå. En b er femi. Gi meg to b-er tilbake, sånn at det blir tre! Så blir'e litt punch!Kommentar
-
Hvis det ikke dukker opp noen med litt penger og redder LSK, så er jeg redd for att LSK spiller i adecco 2016. Da spillerne ser ut til å forsvinne ut portene nesten gratis, så blir det ikke mye igjen. Vi overlever i år, men 2015 kommer til å bli fryktelig tung å se på. Håper jeg tar feil med mine spådommer.Kommentar
-
Forstår ikke hvorfor de to nye damene i ledelsen skal roses. Det de har gjort er å sparke de fleste rundt seg og skreket om at de ikke har penger og nå "gitt bort en haug spillere" uten at det virker som det hjelper. Fans som gir fra seg halve lønna til klubben som bør roses. Ikke imponertKommentar
-
Jeg mener at det viktigste er at klubben overlever, så enten må det mer penger inn i klubben eller så må forbruket ned. så lett er det. Hvis LSK skulle drevet videre slik de har gjort i mange år, så hadde LSK blitt konkurs i 2014/15. Noe jeg håper LSK klarer å unngå.Årets supporter 2010!!
Forstår ikke hvorfor de to nye damene i ledelsen skal roses. Det de har gjort er å sparke de fleste rundt seg og skreket om at de ikke har penger og nå "gitt bort en haug spillere" uten at det virker som det hjelper. Fans som gir fra seg halve lønna til klubben som bør roses. Ikke imponertDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BørgeDet er mulig å tjene penger på andre måter enn salg også. Feks ved sportslige prestasjoner i serie og cup. Det er tydligvis ikke noe styret og administrasjonen har trua på.
Hvorfor skal vi ha trua på laget?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Forstår ikke hvorfor de to nye damene i ledelsen skal roses. Det de har gjort er å sparke de fleste rundt seg og skreket om at de ikke har penger og nå "gitt bort en haug spillere" uten at det virker som det hjelper. Fans som gir fra seg halve lønna til klubben som bør roses. Ikke imponert..................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BørgeDet er mulig å tjene penger på andre måter enn salg også. Feks ved sportslige prestasjoner i serie og cup. Det er tydligvis ikke noe styret og administrasjonen har trua på.
Hvorfor skal vi ha trua på laget?
Det er jo detta man har satsa på siden Haglund kom!
Heldigvis ser damene ut til å tenke reelt istedenfor potensielt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BørgeNei, jeg kødder ikke. LSK trenger tilskuere og sportslig suksess. Her styrer man mot det stikk motsatte - sportslig legges klubben død med denne kursen og hvor mange reiser for å se på noe som er dømt til å gå kun en vei: rett ned.
Økonomisk vil det få følgende konsekvenser: inntekter forsvinner. Ytterligere kutt må til.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Må si jeg biter meg merke i kommentaren "flere klubber vurderer Fofana". Hva i helvete skal det bety? Det er ingen andre en romsdalssøpla som har penger, så hvordan i alle dager skal andre klubber vurdere ham? Hva er det de tror vi går med på å selge ham for, liksom? 500000 og en snickersis? Markedsverdien hans er 1 mill euro. Ikke mer, ikke mindre. Det må da for faen være noen tyrkere eller kinesere som trenger en hurragutt med ny fortann?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Det virker veldig lite gjennomtenkt. Nå har vi gitt bort Østli, og da lå det i kortene at Ringen kunne forsvinne, men så selger man på det første og beste budet på en plass vi har lite dekning, og i tillegg fungerer spilleren som en potet bak der.
Da er det vel bare å forvente at LSK vil selge alt som kan gi inntekter. Når da Johan og Palmi forsvinner neste år så lurer jeg litt på hvem
som er igjen.Kommentar
-
Må si jeg biter meg merke i kommentaren "flere klubber vurderer Fofana". Hva i helvete skal det bety? Det er ingen andre en romsdalssøpla som har penger, så hvordan i alle dager skal andre klubber vurdere ham? Hva er det de tror vi går med på å selge ham for, liksom? 500000 og en snickersis? Markedsverdien hans er 1 mill euro. Ikke mer, ikke mindre. Det må da for faen være noen tyrkere eller kinesere som trenger en hurragutt med ny fortann?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BørgeNei, jeg kødder ikke. LSK trenger tilskuere og sportslig suksess. Her styrer man mot det stikk motsatte - sportslig legges klubben død med denne kursen og hvor mange reiser for å se på noe som er dømt til å gå kun en vei: rett ned.
Økonomisk vil det få følgende konsekvenser: inntekter forsvinner. Ytterligere kutt må til.
Pelegrino er nevnt at (kanskje) kommer, kroaten muligens også, så ting er på gang.
Når ble forresten du så dyster?Kommentar
-
Hvis det brenner på loftet hjelper det lite at du er i ferd med å pusse opp i stua. Nå får vi gi f i krisemaksimeringen, håpe at vi overlever sommeren og så prestere så godt som mulig neste sesong.
Hvis vi, den harde kjerne, gir opp, hvorfor i alle dager skulle noen andre gidde å stille opp???Kommentar
-
Hvis det brenner på loftet hjelper det lite at du er i ferd med å pusse opp i stua. Nå får vi gi f i krisemaksimeringen, håpe at vi overlever sommeren og så prestere så godt som mulig neste sesong.
Hvis vi, den harde kjerne, gir opp, hvorfor i alle dager skulle noen andre gidde å stille opp???Kommentar
-
De som sammenligner med 2011 sesongen er litt på bærtur siden vi da solgte leiesoldater og hadde masse arvesølv på vei opp.Kommentar
Kommentar