Da har jeg fått oppklaring rundt DNB og tror ikke vi skal hugge hodet av dem ,dem jobber tett med Lsk og det skjer mulig noe mere i 2015.... Og det med vif er at avtalen dem har med vif fra før går ut nå så det er naturlig å forhandle om ny avtale.... Ikke lag noe stort av dette da det fort kan slå tilbake på oss.
Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
Droppet å legge den i nyhetstråden, siden det står relativt lite om LSK.
http://www.vg.no/sport/fotball/bodoe...kk/a/23261535/
"Trenger rundt fem millioner kroner i løpet av august for å unngå konkurs. Må ha totalt ti millioner innen nyttår. Redningsaksjonen #VierLSK har gitt 2,4 millioner kroner i kassen, men likevel troppet Hafslund opp på Åråsen og truet med å stenge strømmen på stadion i juni".Kommentar
-
Kan noen forklare meg hvorfor DNB går inn med millionbeløp i VIF (som også Nordea gjorde) og ikke i fugla?? Jeg fatter det ikke. Samtidig hvor vanskelig kan det være å skaffe en hovedsponsor? Mitt tips kontakt: Thon, Bring, OSL, ++++ET LAND - ET LAG!
----- FUGLA 4 LIFE -----Kommentar
-
Står to sider i DN om den potensielle sponsoravtalen mellom DNB og Søpla idag.
Skummet fort igjennom, men veldig kort:
-Tradisjonell sponsing med kun navn på drakta er forbi (ihvertfall for DNB)
(De forventer mer av et sponsorat)
-Tippeligaen er overpriset i forhold til hva du får igjen som en investering med reklamekroneneSi yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Hva med Felleskjøpet(HQ flyttes til Lillestrøm senere I år), Arcus(Nittedal), Diplom Is(Nittedal) eller Pon-Cat(HQ flyttes til Berger 2015)?? Dette er alle større selskaper som kan trenge profilering som hovedsponsor og har mer enn stor nok omsetning til at 5-10 mill kan være mulig. Ikke bare DNB og Lillestrøm Banken som burde være aktuelle her..
Edit: Arcus er kanskje diskvalifisert pga lov om reklame for alkohol?Last edited by Mingus; 28.07.2014, 12:21.Kommentar
-
Leste et sted at direktøren der er engen-fan og at det er derfor dem går inn. Samme fyren var direktør i Hafslund når de gikk inn.Kommentar
-
Siden det brainstormes om mulige hovedsponsorer. Nå vet ikke jeg hvorfor avtalen ble avsluttet, dette er jo en stund siden, men synes drakta var veldig pen med Opel-logoen i svart på brystet. Med hovedkontor rett borti gata, nysatsing i Norge og et veldig markedsføringsbehov så skulle en tro det gikk an å gjøre et fremstøt om det ikke allerede er gjort.Kommentar
-
Jeg kan skjønne at det er vanskelig å finne hovedsponsor. LSK har jo ikke vært veldig attraktive de siste årene. Dårlige resultater, færre og færre på tribunene. Samtidig er det som Simeone skrev i sitt innlegg, rein sponsing-tida er nok forbi, folk forventer litt mer tilbake (Noe man egentlig får i LSK sin sponsorpool, de fleste der sier jo at de tjener penger på å være med).
En siste faktor som jeg mener er ganske vesentlig er at tippeligaen ikke er tilgjengelig nok og mindre attraktiv på cmore, og at det nok hadde vært lettere å få hovedsponsor om tv2 fortsatt hadde hatt tippeligaen... Legger man da det sammen med det jeg skrev i forrige avsnitt så skjønner jeg at det ikke er så veldig lett...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Nå vet ikke jeg hvorfor avtalen ble avsluttet, dette er jo en stund siden, men synes drakta var veldig pen med Opel-logoen i svart på brystet. Med hovedkontor rett borti gata, nysatsing i Norge og et veldig markedsføringsbehov så skulle en tro det gikk an å gjøre et fremstøt om det ikke allerede er gjort.
At DNB vurderer å gå all in i vif, er garantert ikke fordi Rune Bjerke er vif'er, men det er antakelig ikke negativt. Hans tre nærmeste på marked, er ikke vif'ere.TS05 - Felt CKommentar
-
Nittedal er kåret til den mest næringslivsvennlige kommunen på Romerike. Har klubben tatt en tur til næringsparken på Gjelleråsen og til Industriveien i Skytta? Eller er det bare banker som kan sponse i dette landet?Kommentar
-
Med det vanvittige overskuddet de har er det nok lettere ja
Det er heller ikke bare å trappe opp på døren å si spons oss med 5 mill. Slikt må budsjetteres og det er en prosess. Skulle vi fått inn en "ny" sponsor i inneværende år som spytter inn 1-5 mill blir jeg meget meget overrasketKommentar
-
Kommentar
-
ser at sandnes ulf vil hente flere lsk spillere
http://www.adressa.no/100Sport/fotba...icle451484.sndKommentar
-
Tåpeligeste jeg har sett på en stund:
Simen Brenne (33), Strømsgodset: Er verken back eller ving, men kan gå gratis fra Strømsgodset, har erfaring og meritter å vise til, og er skreddersydd for en indreløperrolle i Tom Nordlies 4-3-3-formasjon."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
ser at sandnes ulf vil hente flere lsk spillere
http://www.adressa.no/100Sport/fotba...icle451484.sndKommentar
Kommentar