Ikke bruk så mye tid på detta Kjell, detta er tross alt samme klubben som delte ut 4 mill+ i året til han som ble best betalte fyren født i 1984 for noen år sia. Som ansatte klovnen over alle klovner Fjørtoft. Eller som ga der Uwe fyken for å åpne opp for Tom Nordlie. Nevnte jeg Pellerud eller Judas? Ikke re-signere Koren, kicke Pål Strand ut for en fiskekake og ingen ting? Sparkinga av Ivar Hoff etter at Bohinen måtte slite benken og Ivar var lei av gnålete journalister?
Som vanlig, dødelig supporter så er jeg veldig glad for ditt bidrag, som ingeniør og økonom så er jeg helt enig med deg, og som utdannet pedagog liker jeg din tilnærming til problemet, men problemet er at Sportsklubben har tommelen opp i ræva og liten kontakt med omverden. Slik tolker ihvertfall jeg det vanstyret som har vært de siste årene. "Mårn mårn du, her kommer LSK, vi tjener ikke penger, men bruke de er vi desto bedre på. Hvor er hurtigtasten til Per Berg hen forresten?".
Som vanlig, dødelig supporter så er jeg veldig glad for ditt bidrag, som ingeniør og økonom så er jeg helt enig med deg, og som utdannet pedagog liker jeg din tilnærming til problemet, men problemet er at Sportsklubben har tommelen opp i ræva og liten kontakt med omverden. Slik tolker ihvertfall jeg det vanstyret som har vært de siste årene. "Mårn mårn du, her kommer LSK, vi tjener ikke penger, men bruke de er vi desto bedre på. Hvor er hurtigtasten til Per Berg hen forresten?".
Kommentar