Matchinga & utviklinga talentene våre får i 2 divisjon mener jeg bør veie opp for hver krone her og gjør at man kan legge til rette for en langsiktig sportslig utvikling.
Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
-
Synes det er flaut at man engang diskuterer det økonomiske ved opprykk, bør ikke være en klubb med LSKs tradisjoner verdig. Verdien av dette kan ikke måles i penger, og gjør den det kan man like godt legge ned hele satsinga. Åssen skal vi ellers hevde oss idag, har noen svar på det? Faktum er jo at vi ikke har råd til noe annet enn å gi best mulig forutsetninger for de unge og nest beste. Realitene har tatt igjen klubben for lengst.
Det er en no-brainer.Kommentar
-
Nå er det vel ingen her inne i hvert fall som har sutra over opprykket? Veldig positivt å matche talentene og reservene på høyere nivå.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvor mye får vi i premiepenger av å havne på 5 plass i årets tippeliga?
edit: fant det ut (tror jeg)
5. plass: 4,5 mill. flatt tillegg. 4,3 mill. plasseringstillegg. Totalt 8,8 millioner.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Det interessante nå er jo å vite hva slags plassering det ble budsjettert med, for dermed å finne ut hvor mye merinntekt vi får på den posten for 5.plassen.
Tviler sterkt på at en 5.plass eller bedre var budsjettert for 2014, så noen ekstra kroner er det snakk om.MortenKommentar
-
-
Ja, mener også jeg har lest 6. plass. Hvilket er en knallhard budsjettering. Men fett at den går inn da.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Årsmøtepapirene ligger her: http://www.lsk.no/latest-news/articl...retningen-2013
Der ligger også budsjettet for 2014, men jeg klarer ikke å lese ut av tallene hva slags sum det har blitt budsjettert med inn. Noen som ser det?I have this condition.Kommentar
-
Årsmøtepapirene ligger her: http://www.lsk.no/latest-news/articl...retningen-2013
Der ligger også budsjettet for 2014, men jeg klarer ikke å lese ut av tallene hva slags sum det har blitt budsjettert med inn. Noen som ser det?
I billettinteker er det budsjettert med 11,3 mill, her kan vi vel ikke ligge så verst an? Totalt antall solgte billetter i 2013 sesongen var i overkant av 82', mens 2014 viser ca 88,5'. Resultatet i 2013 viste 10,5 mill i totale billettinntekter.
Det er ikke vanskelig å forstå at det er en vrien oppgave og sette opp budsjettet for en fotballklubb, men det forundrer meg litt at det feks er budsjettert med én million mer i billettinntekter i 2014 enn hva som faktisk ble realisert i 2013. Hva som er argumentasjonen bak dette er for meg vanskelig å forstå.Kommentar
-
Det er ikke vanskelig å forstå at det er en vrien oppgave og sette opp budsjettet for en fotballklubb, men det forundrer meg litt at det feks er budsjettert med én million mer i billettinntekter i 2014 enn hva som faktisk ble realisert i 2013. Hva som er argumentasjonen bak dette er for meg vanskelig å forstå.Kommentar
-
Det er ikke vanskelig å forstå at det er en vrien oppgave og sette opp budsjettet for en fotballklubb, men det forundrer meg litt at det feks er budsjettert med én million mer i billettinntekter i 2014 enn hva som faktisk ble realisert i 2013. Hva som er argumentasjonen bak dette er for meg vanskelig å forstå.
Budsjettinntektene, både for plassering, fra sponsorer og antall tilskuere ble tatt opp på talestolen som mildt sagt kreative og overoptimistiske, men ble som vanlig avfeid.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Litt usikker på denne, men jeg mistenker at det kan være posten som heter markedsstøtte(konto 3400). Dvs at det er busjettert med 8,7 mill. Om så er tilfelle går vi ca i null på denne posten. Som sagt ikke sikker, men tror det er denne. Det kan jo også ligge andre ting innunder denne posten.I have this condition.Kommentar
-
De som trodde vi var ute av det må tro igjen. Vi skylder 16 mill på kort sikt, og ytterligere 30 på lang sikt...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article7683010.ece
De som trodde vi var ute av det må tro igjen. Vi skylder 16 mill på kort sikt, og ytterligere 30 på lang sikt...
Intensjonene har nok vært de beste, men man driver ikke sånn.Kommentar
-
Hadde dette vært 16 mill som kom som inntekter de siste månedene så hadde det jo ikke vært noe problem. Men nå har vel ingen fotballklubb så store inntekter etter sesongslutt så dette er penger vi nok må hente inn utenom budsjett.Kommentar
-
Og med tankesettet, "vi skal klare oss selv og ikke reddes av rike onkler, da det ikke gjør oss selvstendige", så tror jeg det skal mye til om vi ser LSK som toppklubb neste år. Spesielt om salget av hallen strander. Hvor i all verden skal da pengene komme fra? salg av hele stallen til spottpris?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar