Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Kommentar
-
Tror nok du har rett. Scheie antyder noe i den retning i intervjuet med RB: "Men det er mye uenighet, også rundt LSK-hallen. Ideelt sett skulle man selvsagt vært gjeldfri og ikke solgt noe. Men vi må se situasjonen ut fra hvordan den er."Knurr...Kommentar
-
Som et lite tillegg tror jeg et salg av hallen kan medføre gunstige betingelser på andre lån LSK og herunder spesielt lånet som er knyttet til annen eiendomsmasse.Kommentar
-
Kommentar
-
LSK-Hallen - først og fremst bygd for å slippe kulda? LSK tok vel tross alt ikke fotball skikkelig seriøst før de ansatte Haglund. Eller så skal jeg strekke meg til å si at den nok muligens har "akklimatisert" afrikanere litt enklere og kjappere, men en badstu på Digernesjordet hadde nok gjort samme susen.Kommentar
-
Er det noen mulighet for å gjøre om #VIERLSK om til et vi-betaler-lønna / suporterenes spiller prosjekt for neste sesong? Gjennom dette kunne man betalt det som skal til for å få med Johan, Petter osv neste sesong, eventuelt hentet inn en erstatter. Det er litt mer givende å gi penger til detta enn div driftskostnader....Kommentar
-
Er ikke dummere enn at jeg skjønner at driftskostnadene må betales....
Men tror nok det er lettere å få de med hjerte i Sportsklubben til å bidra fra egen lomme (for andre året) hvis man pakker det inn i at det går til sportslig satsning (spillere).
Du kan jo prøve å ringe rundt for å tigge penger til å et veldedig formål med vinklinga; pengene du gir går til å dekke min lønn, driftskostnader, utbytte til eiere av callcenteret, og ca 10% til de du ønsker å hjelpe. Da funker det bedre med alle pengene går uavkortet til de du vil hjelpe.
Jeg tror at etter de kuttene som er gjort sportslig (og også andre steder), er folk mer villige til å spytte inn penger hvis det går uavkortet til sportslig satsning, i form av å beholde noen av spillerne på utgående kontrakt, eller å hente inn en ny supporter-finansiert spiller.Kommentar
-
Synes å samle inn penger øremerket til spiller X, Y eller Z er dumt. For det første så må klubben få bestemme selv hvordan stallen skal være satt sammen og for det andre så er det negativt hvis den spilleren ikke presterer, ønsker seg bort, osv.Kommentar
-
Jeg er skeptisk til spillere finansiert av supporterne. Jeg er redd for å ende opp med å betale for en Niklas Gunnarsson, som fikk kontrakt gjennom "Min spiller"-innsamlingen i Odd, men gikk til Vålerenga så fort han ble Bosman: http://www.nettavisen.no/sport/3691733.html
Da synes jeg det er mye bedre å vite at bidraget mitt hjalp klubben til å kunne betale strømregninga.Kommentar
-
Jeg liker ikke å prate stygt eller negativt om folk som Per og Per, men jeg har flere ganger før stilt meg spørsmålet hvorfor gjorde ikke Per og Per mens dem jobbet i og for LSK noe for å stoppe bruken av penger LSK ikke hadde før dem forsvant?? Jeg synes Per og Per har gitt mye, men jeg synes også att dem gjorde svært lite eller omtrent ingen ting for å stoppe bruken av penger som ikke fantes.Kommentar
-
Jeg har forståelse for skepsisen til å samle penger til spiller og at det argumenteres med at klubben må få styre spillerlogistikken... Tanken var ikke de som gir pengene skulle få bestemme hvilken spiller som bidraget skal få til, men på tilsvarende måte som når klubben går til investorer for å få hjelp med å hente spiller...Kommentar
-
Jeg har forståelse for skepsisen til å samle penger til spiller og at det argumenteres med at klubben må få styre spillerlogistikken... Tanken var ikke de som gir pengene skulle få bestemme hvilken spiller som bidraget skal få til, men på tilsvarende måte som når klubben går til investorer for å få hjelp med å hente spiller...
Skjønner argumentet om at det er lettere å gi til noe konkret, lønn til en spiller f.eks. i stedet for å spa penger ned i et stort, svart sluk. Men det kan også slå tilbake andre veien at man ikke gidder å gi til han eller han fordi han ikke presterer.Kommentar
-
Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
Kommentar
-
Den store forskjellen på rådmannen og politikerne er at han er ikke avhengig av gjenvalg. Blir ikke lett å stå på valgstand i Lillestrøm etter å ha latt klubben synke."Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Jeg har hørt at kommunen er villige til å gi Lsk ca 5 mill i året i støtte til drift av Lsk Hallen men at det kun er salg som er aktuelt for klubben....Hører også at Bmw mulig skal leie mer lokale (Lsk shop og sponsor nede) noe som små sponsorene ikke liker... Kan legge til at sponsorene som er nede legger igjen mer penger en en evn leie avt til Bmw etter det jeg har hørt da ..Hører også at det langt på vei er fred mellom folk i styret og stell..Kommentar
Kommentar