Hun sier da at vi i 2016 skal ha 8000 i snitt, og følgelig håper de på å nærme seg det også i 2015.
Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
-
Der ser man. Med lav kronekurs og høy dollarkurs er det ihvertfall 100 000 vi ikke hadde budsjettert med. Ikke noen megasum men alle slike bidrag settes pris på."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
I have this condition.Kommentar
-
I morgendagens RB står det om at de skal legge nytt kunstgress ila av vinteren. Sannsynligvis uke 7.
Det er skissert to varianter for å bidra til finansiering som kommer på ca 1,7 mill.
1: selge navnet på hallen 2: at lsk kvinner forskutterer hele årets leie (ca 500 000)
Nina Kristengård, daglig leder hos kvinnene, sier at dette er noe de kommer til å gjøre for å få nytt dekke.Kommentar
-
Utdrag fra dette med reklame på kunstgress:
"
8.3 Reklame på kunstgressbaner
Salg av reklame i kunstgressdekket har vært en
vesentlig finansieringskilde på mange kunstgress-
baner. Reklame inne på banens spilleflate er i dag
ikke tillatt på baner der det avvikles kamper for
toppfotball. Permanent reklame i kunstgresset kan
legges inn når denne legges 1 m utenfor spille-
banen. På baner der det avvikles breddefotball kan
det legges inn inntil to reklamer i midtsirkelen
(tekst eller logo) i tillegg til reklame utenfor spille-
banen. Forbundsstyret kan gi dispensasjon fra
disse reglene."Kommentar
-
" Reklame inne på banens spilleflate er i dag
toppfotball".
(...)
" På baner der det avvikles breddefotball kan
banen".
Hva med baner der begge deler avvikles?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
" Reklame inne på banens spilleflate er i dag
toppfotball".
(...)
" På baner der det avvikles breddefotball kan
banen".
Hva med baner der begge deler avvikles?Kommentar
-
Hvem er egentlig investorer om dagen?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
vif har vært vesentlig bedre på salg og marketing enn LSK i mange mange år. Det som skurrer er at vi er blant de dårligste i klassen på dette. Men med samme markedsdir på tiende året så vet man hva man får.Kommentar
-
Du har en litt annen oppfatning enn meg. LSK har opplegg rundt sponsorpool/BTB ingen andre her i Oslo-området kan matche. Med fornøyde samarbeidspartnere og godt omdømme.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Oslo har INGEN andre klubber i de 2 øverste divisjonene. Hadde vært flau hvis jeg var vif og ikke bare for at jeg var vif.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvordan er den sammenlignet enga sin? Veit vif har jobba for å bedre sin, i hvertfall gjøre den mer attraktiv, og ser ut til(?) å bære frukter i år.Kommentar
Kommentar