Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
En av grunnene til at jeg droppet sesongkort i sin tid, var at hovedtribunen var full av trøndere og navere når vi møtte dem. Følte meg til tider i mindretall på min egen hovedtribune.Kommentar
-
Veldig få heroinister eller folk som går i skinnvest i Felt A, B, C, D eller E for å være helt ærlig her...Kommentar
-
Kommentar
-
Var faktisk en vakt som nekta inngang på den gamle tribunen for en som kom med svart og hvitt skjerf. Så på den nye tribunen at folk med skinnvest reiste seg og sang en sang med et svart og hvitt skjerf over hodet. Er en grunn til at man ikke skal blande supportere på tribunen, er ikke lett å holde seg når vi ligger under 0-5.Kommentar
-
Hvor ofte ser man egentlig at producer lar kameraer seile over hele stadion når bortelaget scorer, og faktisk får bildene til å rettferdiggjøre det? Bare å svelge hardt å fortrenge grunnen, slik LSK-ledelsen gjør.Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er ikke jeg i konkurranse med nabo'n, men det er klart hvis vi var begge av den typen som kjempet om å ha den flotteste hagen, så hadde det ikke gjort noe om han fikk litt stram økonomi.Kommentar
-
I følge wikipedia er kapasiteten på Nadderud 4750, så 3600 er ikke ille. Fasilitetene på Nadderud er vel ikke akkurat innbydende, så at de ikke fyller stadion er jo forståelig..MortenKommentar
-
Med det merkevarenavnet Stabæk har vil jeg tro de burde greie å få inn noen kroner her og der i sponsorinntekter.Kommentar
-
Hva var erfaringene etter helgens oppmøte på stadion og DNBs kampanje? Det er vanskelig å kritisere initiativet til sponsoren, men fortsatt er man ikke helt der jeg mener man bør være.
Fokus nummer en må være å skape rift om de beste billettene. Drit i alt annet! Minimer risikoen for spørsmål og tvil rundt hvordan kjøp av billetter fungerer og pris/gebyr, men få frem hvor avleggs det er med billettluker i 2015 og hvor mye du hjelper klubben ved å gjøre jobben sjæl. Den minste tvil og motstand idag, og folk mister interessen. Det er bare sånn det er. Og folk vil ikke gjette hvor de skal sitte, de vil ha et designert sete på billetten de har tatt med seg hjemmeifra, enten på papir eller på mobilen. DNB skal ikke bestemme om jeg sitter ved midtstreken eller nede ved cornerflagget.
Før i år har klubben insistert på at pris ikke har noen betydning, og hviler seg på undersøkelser fra NFF. Vel, folk juger! Det er som med alt annet av salg, du må ha lokketilbud. Og så gjør psykologi og faktumet at vi er flokkdyr det meste av jobben sjæl.Kommentar
-
Hva var erfaringene etter helgens oppmøte på stadion og DNBs kampanje? Det er vanskelig å kritisere initiativet til sponsoren, men fortsatt er man ikke helt der jeg mener man bør være.
Fokus nummer en må være å skape rift om de beste billettene. Drit i alt annet! Minimer risikoen for spørsmål og tvil rundt hvordan kjøp av billetter fungerer og pris/gebyr, men få frem hvor avleggs det er med billettluker i 2015 og hvor mye du hjelper klubben ved å gjøre jobben sjæl. Den minste tvil og motstand idag, og folk mister interessen. Det er bare sånn det er. Og folk vil ikke gjette hvor de skal sitte, de vil ha et designert sete på billetten de har tatt med seg hjemmeifra, enten på papir eller på mobilen. DNB skal ikke bestemme om jeg sitter ved midtstreken eller nede ved cornerflagget.
Før i år har klubben insistert på at pris ikke har noen betydning, og hviler seg på undersøkelser fra NFF. Vel, folk juger! Det er som med alt annet av salg, du må ha lokketilbud. Og så gjør psykologi og faktumet at vi er flokkdyr det meste av jobben sjæl.Kommentar
-
-
DNB-greia funka bra. Bestilte billetter på nettet og fikk kvittering på sms. Henta billettene utafor Åråsen før kampen. Fikk helt greie plasser, selv om andre kanskje ikke fikk sitte der de ville. Mtp prisen man betaler var i alle fall vi veldig fornøyde."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
I morgendagens RB kan man lese at LSK styrer mot 2,5 mill i overskudd. Regnskap for første halvår er levert og man forventer gul sone økonomisk. Inntekter fra tilskuere, sponsorer og cup, men andre inntekter (sikkert også kutt i lønn i og med noen har forsvunnet) har dekket opp for det. Overskuddet er lavere enn budsjettert, men relativt bra uansett.
Neste års budsjett blir det sannsynligvis ikke like store kutt som før årets sesong (8 mill). Slik jeg leser det, blir budsjett på omtrent samme nivå for sportslig del.
Resten kan leses på rb.no eller i avisa. Det er også tilbud på RB+ om dagen, noe som er verdt å nevne.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Hittil i år er det generert 872076,- til Lillestrøm via grasrotandelen Dette er gode nyheter. Mener å huske at det tallet var en del lavere i fjor.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Styreleder Owe Halvorsen forteller her om status på klubbens økonomi og hvilke ambisjoner styret har for klubben fremover. "I 2016/2017 bør vi være i en posisjon hvor vi kan kjempe om medaljer", mener han. "Vi skal være i toppen, det er der vi hører hjemme!"
Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.
Friskmelding av konsernets økonomi, hevder styrelederen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar