Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
Man kan vel regne med at det blir innført publikumsnekt eller begrensninger i antall tilskuere når seriespillet tar til, noe som ikke akkurat er gunstig for en allerede økonomisk presset klubb.
Hva kan man da som en enkel supporter gjøre med det? Jo, kjøp sesongkort i dag! Selv om du kanskje ikke får brukt det på noen av de første hjemmekampene, så begrenser du tapet til klubben.Morten👍 7Kommentar
-
Jeg har nevnt det mange ganger tidligere- vi bør starte en kronerulling for klubben vår________________________
TB👍 2Kommentar
-
Endelig er kronerullingen igang- kjør på etter evne folkens, mange som sparte ufrivillig mye penger på byen i går________________________
TBKommentar
-
Spillerne får trent, bare ikke sammen. Så lenge vi ungår permittering kan man stille krav til aktivitet, og følge opp denne. Ref artikkel om GPS. Spillerne kan følges opp virtuelt, også med løpende videomøter. Jeg forventer vel i utgangspunktet at seriøse utøvere ville trent uansett, men oppfølging av individuelle treningsopplegg blir vanskeligere. Man kan selvfølgelig bli nødt til å ta dette grepet, men tror vi er tjent med å vente i det lengste.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Nye 15 000 inn. Mulig å støtte LSK med likvide midler, og samtidig hjelpe medfans som ikke kan prioritere kampbilletter på grunn av pressa økonomi hvis koronapandemien vedvarer.
Noen kan kanskje avse en tier eller to, andre har kanskje muligheten til å hjelpe med litt mer. Alle monner drar, og alle bidrag er kjærkomne.
Vidar Evje
👍 2Kommentar
-
Noe annet som burde være aktuelt, er en dugnad der vi kjøper billetter til hjemmekampene, uansett om de blir spilt i tide eller ikke. Slik sørger vi for at klubben får kontinuitet i inntektene.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 4Kommentar
-
Klubben kan love at billetten gjelder når kampen spilles. Supporteren aksepterer risikoen ved at ingen vet når kampen skal spilles og at kjøpet ikke kan refunderes. Kort fortalt så gjør vi det for å støtte klubben - enten som et lån frem til produktet leveres, eller ren spons!👍 7Kommentar
-
Hva vet Kokkim og Mesfin om situasjonen i andre klubber egentlig? Ser de skriver at de ikke ønsker å permittere før det er virkelig kritisk, prisverdig det, men f.eks. i LSK kvinner var det tydelig kritisk siden de har permittert omtrent hele gjengen. Forstår de ikke at andre klubber kan være i samme situasjon som LSK kvinner?Kommentar
-
Hva vet Kokkim og Mesfin om situasjonen i andre klubber egentlig? Ser de skriver at de ikke ønsker å permittere før det er virkelig kritisk, prisverdig det, men f.eks. i LSK kvinner var det tydelig kritisk siden de har permittert omtrent hele gjengen. Forstår de ikke at andre klubber kan være i samme situasjon som LSK kvinner?
Situasjonen er kanskje en annen hos klubber som mister sponsorer, for eksempel, men sånt som vi ser hos for eksempel Stabæk, som permitterer ansatte og signerer nye spillere samtidig, er helt ræva. For ikke å glemme VIF som permitterer spillere og sender med dem egentreningsprogram. Fy faen, jeg blir kvalm.
i motsetning til i høst viser LSK seg som en klubb med integritet. Fint å være stolt av å være LSK-supporter igjen.👍 7Kommentar
-
Helt enig, stolt av LSK nå!
Uten å gå i detalj, så ser man nå tydelig også i andre bransjer hvem som har integritet og moral. I noen provisjonsbaserte bransjer velger noen aktører å permittere de de ansatte 80%, selv om omsetningen bare har gått ned noen få prosent. Uten timeregistrering kan bedriften og deres ansatte pt. dra inn tilnærmet lik lønn som tidligere + 80% støtte fra skattebetalerne. Forkastelig.👍 1Kommentar
-
Oppfordrer alle til å kjøpe billett til digitalt kickoff: https://lsk.ticketco.events/no/nb/m/...i7s55ZULpZIUjo
virker som et veldig bra arrangement, kudos til Stokken for å lage noe bra i en utfordrende situasjon.Kommentar
-
Jeg begynner virkelig å forstå at den eldre garde i befolkninga føler seg utelatt når f.eks TV'n sier at "programmet fortsetter på dplay/på sumo digitale plattformer" etc, jeg er ikke fyllt 35 engang men har aldri hatt vipps, facebook var jeg såvidt innom sist for 10år siden, hvorfor kan ikke digitalt kickoff sendes på lsk.no? Og hvorfor gis det ikke et alternativ til vipps på den siste kronerullinga, er det virkelig ingen som bruker nettbank/mobilbank fortsatt?
Jeg kunne jo sikkert laga meg en fb konto kun for å se kickoff, men syns det ligger en god del moralske kvaler bak hele forretningsmodellen dems jeg ikke ønsker å støtte. Jeg er garantert ikke den eneste, sjøl om det sikkert oppfattes som sært.👍 5Kommentar
Kommentar