Lillestrøm - BK Häcken Torsdag 07.02.2013 kl 14.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • jeykey
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2012
    • 452

    Lillestrøm - BK Häcken Torsdag 07.02.2013 kl 14.00

    Torsdag spiller Lillestrøm treningskamp mot svenske BK Häcken. Kampstart er klokken 14:00 i LSK-hallen. Inngangspris i LSK-hallen er 100,- for voksen og gratis for barn/honnør.

    Dette er SISTE treningskamp før La Manga!

    Forslag til start 11'r? Er det noen du mener spesielt burde få sjansen? Prøvespillere? Får vi se mer av inter-mannen? Kommer du? Hva vet vi om BK Häcken? Bør jeg gi deg flere spørsmål?

    Jeg gleder meg!
    "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
    - Sitat Grusom B
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5916

    #2
    Hyggelig å få de svenske sølvvinnerne på besøk. Og sikkert like greit at fjorårets toppscorer i Häcken med 23 mål nå befinner seg i Moskva.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #3
      Inter-mannen? Så vidt jeg har forstått er Bunkeflo-mannen et mer passende navn.

      --------Kenta---------
      Stoor-Østli-Kippe-Stian
      -------Riise-Ohi-------
      -Palmi----------Fofana
      -----Erling-Fredrik-----
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

        #4
        Stian er vel på La Manga med U21-landslaget?

        -------------Udjus---------------
        --Stoor--Østli--Kippe--Høibråten
        ---Palmi--Riise--Ohi--Fofana---
        -------Helstad--Fredrik---------

        EDIT: Kanskje Ohi og Høibråten også er på La Manga? I så fall vil vi kanskje slite litt med å stille et solid lag.
        Twitter

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6079

          #5
          Keeperplassen:
          Udjus står siden Arnold er med landslaget.

          Forsvaret:
          Stin og Marius er i spania. Kolbjørnsrud, Knudtzon, Kveen eller Scheel går mest sansynlig inn som back. Kolbjørnsrud bør vel bli valgt, med mindre han sliter med skade eller noe slikt?

          Midtbanen:
          Ohi er i Spania og Andersson og PVM er fotsatt skadet. Palmi går mest sansynlig inn sentralt og Knudtzon inn på høyre. Alternativet er Furseth.

          Spissplass:
          Usikker på om Fredrik er klar eller ikke. Han meldte i hvertfall forfall til u21-samlingen som holder på på la manga for tiden. Knudtzon blir nok brukt andre steder på banen, så Osvold kan få muligheten ved siden av Helstad i denne om ikke Fredrik er klar.

          -------------Udjus---------------
          --Stoor--Østli--Kippe--Kolbjørnsrud
          -Erling--Riise--Palmi--Fofana---
          -------Helstad--Osvold---------

          Kommentar

          • jeykey
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2012
            • 452

            #6
            Udjus har så fantastiske tigersprang, så de gleder jeg meg til.

            Dette blir en kamp for de som ligger i vannskorpa!
            "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
            - Sitat Grusom B

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4072

              #7
              Opprinnelig skrevet av HSft
              -------------Udjus---------------
              --Stoor--Østli--Kippe--Kolbjørnsrud
              -Erling--Riise--Palmi--Fofana---
              -------Helstad--Osvold---------
              Veldig bra med mange spillere på forskjellige landslag, men når flere av våre sentrale spillere ikke er skadefrie, blir det veldig tynt. Gjør vi en ok kamp med dette utgangspunktet, skal vi være fornøyd. Nyttig trening for mange!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #8
                Mange alternativer på venstreback, med Kolbjørnsrud som det heteste tipset. Simen Nordermoen kan også spille der. I tillegg kan det være at Scheel eller Westerberg får sjansen, spesielt om man har innsett at det blir vanskelig å bli kvitt disse, og at de dermed blir en del av stallen 2013.

                Hvis Fredrik spares til La Manga, må det inn en junior på en av de seks fremste plassene. Osvold på topp (Erling høyre, Palmi sentral), som HSft skisserer, er selvfølgelig en mulighet. Personlig setter jeg Markus Furseth minst like høyt som Osvold, så Furseth på høyre og Erling på topp er en annen mulighet. Da får vi også mer ut av Erling, som er best som spiss. Dette er de to mest aktuelle løsningene. Allikevel vil jeg driste meg til å foreslå Joakim Holmedahl som sentral midtbane sammen med Riise, med Palmi på høyre og Erling på topp. Da får de to sistnevnte spilt i sine beste posisjoner, samtidig som vi får sett Holmedahl på A-laget. En av våre mest spennende 95-spillere, av det lille jeg har sett. Han er ingen Høibråten nivåmessig (som starter for 94-landslaget), men han er en teknisk god og pasningssikker spiller med bra oversikt. Han er vel heller ikke så langt unna å få prøve seg, i og med at han har vært på benken i treningskampene i år.

                Kommentar

                • barte
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Oct 2011
                  • 145

                  #9
                  Westerberg er i nabolandet og scheel skal vekk.glem de to!

                  Kommentar

                  • ragnarrock
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 937

                    #10
                    ingen spillere på prøvespill/"kartlegging" denne uken heller?
                    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                    -RagnarRock-

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                      ingen spillere på prøvespill/"kartlegging" denne uken heller?
                      nei og han fyldige svensken er dratt hjem.

                      Kommentar

                      • Martin Olsen
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Jan 2007
                        • 186

                        #12
                        Satser på dette laget mot Häcken.

                        Udjus
                        Stoor-Østli-Kippe-Scheel
                        Knudtzon-Palmason-Riise-Fofana
                        Helstad-Osvold

                        Kolbjørnsrud spiller ikke, da han har vært i Strømmen sine Lagoppstillinger i noen treningskamper.
                        Tror han avventer en overgang dit, litt rart at han vil dit nå siden han kunne vært et alternativ på venstrebacken.

                        Simen Nordermoen kan vel også være et back alternativ, hadde noen TL kamper på benken i fjor.
                        han kan spille back på begge sider.

                        Gulbrandsen meldte vel forfall til U21 troppen, så han er vel ikke aktuell for oss i morgen.

                        Kommentar

                        • *46*

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av barte
                          Westerberg er i nabolandet og scheel skal vekk.glem de to!
                          Scheel er aktuell som venstre back i denne kampen - ref dagens Romerikes Blad (husker så lite av det, så det blir ikke oppsummering fra meg i nyhetstråden).

                          Nevnes også i notisen at Osvold kan være aktuell som kant.

                          Kommentar

                          • perrern80
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2006
                            • 603

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                            Hyggelig å få de svenske sølvvinnerne på besøk. Og sikkert like greit at fjorårets toppscorer i Häcken med 23 mål nå befinner seg i Moskva.
                            Hjelper lite, da de har gått til anskaffelse av Mohamed El Kadir fra Mjallby. (Han ble vel forøvrig hentet til Mjallby for de pengene vi ga for jeppe).
                            Målfarlig som tusan, så her skal forsvaret få kjørt seg.

                            Kommentar

                            • *46*

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Lars
                              Allikevel vil jeg driste meg til å foreslå Joakim Holmedahl som sentral midtbane sammen med Riise, med Palmi på høyre og Erling på topp. Da får de to sistnevnte spilt i sine beste posisjoner, samtidig som vi får sett Holmedahl på A-laget. En av våre mest spennende 95-spillere, av det lille jeg har sett. Han er ingen Høibråten nivåmessig (som starter for 94-landslaget), men han er en teknisk god og pasningssikker spiller med bra oversikt. Han er vel heller ikke så langt unna å få prøve seg, i og med at han har vært på benken i treningskampene i år.
                              Hadde vært det mest optimale - færrest endringer i rollene for laget. La unggutta få gripe sjansen når den byr seg og kjør de eldre og mer erfarne spillerene der de skal være når kampen blåses i gang for første serierunde.

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6079

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Hadde vært det mest optimale - færrest endringer i rollene for laget. La unggutta få gripe sjansen når den byr seg og kjør de eldre og mer erfarne spillerene der de skal være når kampen blåses i gang for første serierunde.

                                Jeg synes som du sier at det hadde vært en god ide å bruke mer direkte erstattere blandt juniorene enn å bytte rundt på formasjoner når vi mangler spillere i oppkjøringen. Det gir oss bedre muligheter til å trene på spillet vi faktisk skal ha når spillere er på plass og det gir juniorene en sjanse til å vise seg. Dermed skulle jeg helst sett Holmdal og Furseth inn for Andersson/PVM og PVM/Ohi. Men jeg tror ikke Haglund har de samme tankene.

                                Palmason-Riise- Holmedahl - Fofana
                                Furseth
                                Knudtzon/fredrik

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av HSft
                                  -------------Udjus---------------
                                  --Stoor--Østli--Kippe--Kolbjørnsrud
                                  -Erling--Riise--Palmi--Fofana---
                                  -------Helstad--Osvold---------
                                  Nesten full pott - Scheel spiller venstre back.

                                  Kommentar

                                  • Diallo
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • May 2004
                                    • 79

                                    #18
                                    Fra LSK.no:
                                    Magnus Haglund har satt opp følgende startellever:
                                    LSKs startellever (4-4-2): Kenneth Udjus - Fredrik Stoor, Anders Østli, Frode Kippe, Isak Scheel - Erling Knudtzon, Palmi Rafn Palmason, Bjørn Helge Riise, Moryké Fofana - Thorstein Helstad

                                    Benken: Stefan Logi Magnusson, Marcus Kveen, Markus Furseth, Joakim Holmedal, Simen Nordermoen

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Diallo
                                      Fra LSK.no:
                                      Magnus Haglund har satt opp følgende startellever:
                                      LSKs startellever (4-4-2): Kenneth Udjus - Fredrik Stoor, Anders Østli, Frode Kippe, Isak Scheel - Erling Knudtzon, Palmi Rafn Palmason, Bjørn Helge Riise, Moryké Fofana - Thorstein Helstad

                                      Benken: Stefan Logi Magnusson, Marcus Kveen, Markus Furseth, Joakim Holmedal, Simen Nordermoen
                                      Skal vi spille med 10 mann??

                                      Kommentar

                                      • athomash
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Oct 2007
                                        • 118

                                        #20
                                        Magnus Haglund har satt opp følgende startellever:
                                        LSKs startellever (4-4-2): Kenneth Udjus - Fredrik Stoor, Anders Østli, Frode Kippe, Isak Scheel - Erling Knudtzon, Palmi Rafn Palmason, Bjørn Helge Riise, Moryké Fofana - Thorstein Helstad - Joachim Osvold

                                        Benken: Stefan Logi Magnusson, Marcus Kveen, Markus Furseth, Joakim Holmedal, Simen Nordermoen
                                        Arnold Origi, Stian Ringstad, Ohi Omoijuanfo og Marius Høibråten er opptatt med landslagsoppdrag.

                                        Kommentar

                                        Working...