Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm - FC Astra Giurgiu, La Manga, 11.02.13 kl 16:00
Vi MAA liksom ha noe aa klage paa!
Bukk og Palmi burde saalang puttet... og det paa 20 minutter. Vi skaper sjanser faktisk!
Fordi vi ikke spiller fotball, sjanser kommer på tilfeldigheter. Hvilket lag har kombinasjoner, vendinger av spillet etc? Hva gjør vi når vi har ballen?
Bra at vi prøver å spille oss ut bakfra. Synes faktisk det er en liten bedring å spore der.
Så får vi heller miste ballen en gang eller to og lære i disse kampene.
Noen som vet hvem kommentatoren er? Kommenterer LSK som "vi" flere ganger.
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!
Tja, førsteomgang på det jevne. Udjus er ikke så utrolig dyktig på igangsettinger. Gulbrandsen er frisk. Fofana usynlig.
Bra lag vi møter. Riise og Ohi ligger veldig lavt i det defensive og vi virker bevist på å ikke la det være rom forran midtstopperne som vi har hatt problemer med tidligere.
Synes ikke vi gjør oss bort defensivt. Rumenerne er veldig ballsikre og vi har løpt mye imellom de siste 20 minuttene, men jeg synes gutta opptrer med stor ro og stort sett ikke lar seg stresse. 3-1 i sjanser til LSK. Husk også at vi kom ned på lørdag, at dette er første kampen på gress og at det blåser katter og kaniner der nede!
ØY!!! Var det ikke venstre han bomma med? Ser da ut som at det da er riktig fot!
Var det ikke høyre? Hvis det var venstre, så trekker jeg tilbake min argumentasjon i denne situasjonen. Men jeg står fortsatt på at Nils Kenneth er bra med beina. (beinet)
3-1 til oss i sjanser. Burde satt MINST 2. Bra redning av Udjus på corneren på slutten.
Bra
Fredrik er banens gigant
Palmi gjør alt riktig uten å score på sjansen
Midtbanen og forsvaret (hold deg fast) henger sammen!
Vi vinner de fleste duellene
Høyresiden er veldig bra
Dårlig
Vi møter et langt bedre lag i hvert fall teknisk
Fofana har ikke fått bruke sine offensive kvaliteter
Spillerne klarer ikke å spille ut bakfra og når langpasningene kommer er det få mann på topp siden vi prøver å spille ut.
Bra førsteomgang mot et bra lag.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Var det ikke høyre? Hvis det var venstre, så trekker jeg tilbake min argumentasjon i denne situasjonen. Men jeg står fortsatt på at Nils Kenneth er bra med beina. (beinet)
Var venstre. La inn en edit i forrige post.
Han er TL's beste norske keeper imo (ikke koll på beina til noen keepre)
Kommentar