Står på RB live at Johan har kjenning med en strekk og velger å være på den sikre siden
LSK - CSKA Moskva, Torsdag 15:00
Collapse
X
-
i kjent stil ingen måte å få sett denne kampen online på noen måte?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
om ikke annet, så skal vi ta med oss en ting fra denne kampen, Holmlia Batman som enda holder jr alder, at hanf år mulighet til å krige mot det man fint kan kalle godkjent nivå internasjonal motstand, dette kommer til å gange oss på sikt, ny kontrakt to that man!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Stiller Russerne med det samme laget som dem hadde mot vif, vant ikke vif 3-0??? Vi blir jo totalt overkjørt og det er klasseforskjell i både tempo, og pasningskvalitet... Tipper 5-0 tap jeg .Og angående Ohi det går ikke akkurat fort med den gutten han virker så treig.Kommentar
-
Se passet fra Ohi til Kippe, fem meter mellom dem og Kippe må sprinte til sidelinja for å ta ballen igjen. Et par trekk etterpå slår Riise en nydelig stikker. LSK i ett nøtteskall! Det enkle er av en eller annen grunn jævla vanskelig.Kommentar
-
I utgangspunktet skal det være klasseforskjell på lagene. Hva russerne drev på med mot søpla vet jeg ikke, men som nevnt tidligere, så spørs det hvor mye de gidder fra kamp til kamp. Akkurat som når vi knuste Rubin for noen år siden.Kommentar
-
Det lukter kampfiksing laaaaang vei her.... vif er ikke så gode....Kommentar
-
laget vårt er helt greit det.. men vi har en utrolig tynn stall, så fort ev viktig spiller er ute så blir det ikke mye fart.. tydelig at vi idag mangler en som faktisk kan gjøre noe med ballen (les PVM)..
at Ohi er treg og ikke har utrolige tekniske grunnferdigheter bør vel ikke komme som et sjokk for noen her inne? derimot godt for gutten å få litt hard matching,d et blir han bare bedre av, så får vi satse på å utvikle styrkene hans..
jeg for min del savner enda en kraftspiss som kan krige litt, når vi ikke klarer å skape noe selv så er det greit å kunne ha en sjangs i helvete til å vinne de lange måkeballene vi sender oppover, (en meter med savn på selveste valentines day)..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
Kommentar