Two words folkens! Heroisk innsats!
Molde FK - Lillestrøm SK, Tirsdag 2 April, kl. 18:30
Collapse
X
-
Utrolig deilig....... men ser litt tendenser fra tidligere med variasjoner fra veldig bra ting i 1 omgang til skikkelig rævvaspill i 2 omgang. men i 3 omgang som vi tydeligvis er begynt med i foppall viste dem igjen litt guts og vilje.
Men vi må uten tvil bli mere stabile på ett eller annet nivå. vi spiller fra tippeligavinner til å tape 3 divisjon i en og samme kamp, prestasjonsmessig. Men la oss håpe at vi ser litt konturene av hva vi kanskje kan få se av laget vårt denne sesongen, noe bra! en kamp litt høyere på tabellen . FORZA FUGLA!!Kommentar
-
Helt utslitt! Så sykt digg! Og mye bedre kamp enn forventa. Viser at det er mer rutine i laget nå og at de ikke mister huet på slutten av kampen. Og Sutre-Solskjær får over 8 minutter ekstra uten at laget hans klarer å skape en eneste sjanse.Kommentar
-
Fantastisk!! Fikk med meg andre omgang paa en daarlig stream i Ungarn, og det var satans saa nervepirrende. Folk saa rart paa meg da jeg gikk bananas paa 2-1 maalet paa et lokalt bakeriutsalg... Gutta har guts for faen!KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Dagens viktigste taktiske grep: Innbyttet av Fredrik Gulbrandsen. Enormt toppress som nektet Molde ro til å bygge opp bakfra. Jeg mener han var vår største matchvinner, ved siden av Fredrik Stoor, obviously.
Avventer til vi har gjentatt prestasjonen i noen hjemmekamper der motstanderen ligger lavere før jeg blir mer optimistisk enn glad over tre uventede poeng, men dette er et meget sterkt resultat.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Hjerte stoppa når Stoor blokka det siste skuddet og banka hardere en noen gang når ballen gikk riktig vei. For en kamp, for en dag og for en innsats vi har sett i dag!!!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ja, vi ble overkjørt fullstendig i andre omgang, men allikevel vil jeg si at vi presterte bra. Forsvaret var potte tett foruten ved målet. Forbanna deilig.
I dag ofret absolutt alle gutta alt!Kommentar
-
Kommentar
-
Kjære Frode Kippe!
Jeg er en av de som har gitt deg mest pepper (konstruktivt). I dag fremstår du både på banen og ikke minst utenfor (før/etter kamp) som en ekte LILLESTRØM GUTT. Gratulerer med dagen, håper 2013 blir ett fantastisk år både på og utenfor (selvsagt mye viktigere enn fotball) banen.
mvh Thomas LøvdalKommentar
-
Fra fredag:
La oss si at vi kjører Johan på venstre, Palmi på høyre og Helstad på topp. Det gir en ekstremt rutinert ellever, med en snittalder nærmere 30. Kanskje perfekt mot seriemesteren på bortebane? Med gode ballspillere på kantene vil oppstillingen gi gode muligheter for en del ballinnehav og godt spill. Molde vil mest sannsynlig tillate dette, da de som regel er tålmodige, og garantert oppmerksomme på LSKs kontringsstyrke. I 2. omgang vil kampen antakelig åpne seg mer. Molde vil flytte laget høyere og ta mer risiko dersom de ikke har fått målet sitt. Eller enda bedre: At vi leder. Hva om vi da kan sette inn Fofana på venstre, Erling på høyre og Fredrik på topp? Gode kontringsspillere, som vil være enda mer overlegne på hurtighet mot slitne bein i 2. omgangKommentar
-
Kjære Frode Kippe!
Jeg er en av de som har gitt deg mest pepper (konstruktivt). I dag fremstår du både på banen og ikke minst utenfor (før/etter kamp) som en ekte LILLESTRØM GUTT. Gratulerer med dagen, håper 2013 blir ett fantastisk år både på og utenfor (selvsagt mye viktigere enn fotball) banen.
mvh Thomas LøvdalKommentar
Kommentar