Molde FK - Lillestrøm SK, Tirsdag 2 April, kl. 18:30
Collapse
X
-
Dette laget også RB magasinet tipper..
kan bli et fyrverkeri av siste 20min om palmi, helstad og anderson blir byttet for Fønif, Fofana og lille-gul
lite som er så deilig som uthvilte, eksplosive spillere som løper ringer rundt slitne tullinger kledd i blått
forsiktig optimist angående imorgen, om gutta klarer å legge ned en skikkelig insats å gutse på... blir spennende!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Får RB rett er det ikke et kontringslag vi stiller med fra start i det hele tatt, og det synes jeg er bra. Ingen automatikk i at vi legger oss lavt og risikerer å bli for baktunge, kanskje Haglund plukket opp et og annet fra samme kamp i fjor. Faen, får jo nesten forventninger.Kommentar
-
Litt optimisme på forumet igjen er deilig å se. Men jeg tror ikke vi skal forvente for mye. Molde er et av de beste, hvis ikke det beste hjemmelaget i Tippeligaen. At de tapte første kamp gjør bare at de bare er enda mer tente til denne kampen. Under OGS tror jeg Molde aldri har tapt to tippeliga kamper på rad.
Molde har noen ekstremt raske spillere. At vi da (mest trolig) ikke stiller med våre 3 raskeste spillere tror jeg kan straffe seg. Tror også kontringer kunne vært vårt beste våpen.
Men jeg er som en del andre her forsiktig optimist. Men skulle jeg tippe med hodet og ikke hjertet tror jeg dessverre det blir hjemme seier.Kommentar
-
Ja lag oppstillingen sier seg nesten selv, da dette var laget som snudde mot S08, og som spillte meget bra.
I fjor ledet vi 2-1 intill det stod igjen 5 minutter, og hvem kan vel glemme 3-3 kampen der oppe i 2010.
Molde har ikke tapt 2 kamper på rad under OGS, men kanskje kommer smellen nå, Tipper Kippe putter. Det er 5.x i odds hos NT på en B, har satt en liten ukelønn, så får vi se. Håper på en etterlengtet seier i Molde.Kommentar
-
Starten kommer nok til å bli avgjørende igjen. Molde startet meget bra mot Viking, men ble mer ordinære etterhvert. Hvis vi starter i sedvanlig uforberedt zombiemood kan vi ha 0-3 etter et kvarter. Hvis vi for en gangs skyld bretter opp armene fra start og sørger for å ikke ligge under etter 30 minutter har jeg trua på et anstendig resultat.Kommentar
-
Kommentar
-
"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Når det er sagt så er jeg glad for å se oss spille med en offensiv midtbanespiller bak spissen. Laguttaket er det beste hittil i år selv om jeg gjerne skulle sett en spiller med fart for å hindre Molde i å stå for høyt. Nå kan de trolig flytte laget så langt opp som de vil.Last edited by HSft; 02.04.2013, 10:24.Kommentar
-
Kommentar
-
Håper bare at dem som starter viser litt vilje, tæl og spiller med en innsats som hører han gammelerik til, er så lei av å se kamper der laget ikke ser ut til å ville vinne. Molde er slett ingen uoverkommelig motstander, men da må man peise på og ikke sove i timen.Kommentar
-
KOM IGJEN FUGLA - Har vel ikke tenkt til å tape mot fisefine Molde gutter?!Kommentar
-
Er det Canal Digital som ikke viser Zebra? Betaler 300 spenn i mnd for tippeligaen så blir grinete hvis jeg ikke får se kampen uten å kjøpe på nettAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar