Jaaaaa !!!!
Molde FK - Lillestrøm SK, Tirsdag 2 April, kl. 18:30
Collapse
X
-
-
-
bra gjort av Moen det der!Kommentar
-
For en start på kampen.. En ting er hvertfall sikkert, hurtighet i fotball handler også om hvordan man kan behandle ballen og ikke hvor fort man løper uten ballen! Her vinner dem ballen raskt tilbake, spiller fint seg i mellom og trøkker til i duellene! Fortsett sånn, da kan dette bli ett bra år.Kommentar
-
Noen som tar opp kampen som jeg kan laste den ned i etterkant? Settes stor pris på!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
De første 20 her er den beste innsatsen jeg har sett av Lsk på flere år nå. Klemmer til i taklingene, jager i flokk og gjør ting enkelt og effektivt.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
presser mindre nå etter scoringa synes jeg, lar molde spille mere nå.Kommentar
-
nå er vi tilbake til litt gamle gode klabbogbabb LSK, ligge på egen 16 og invitere motstander til å prøve.......Kommentar
-
Som vanlig når dem har noe å tape.. På 0-0 presser dem som faen, med 1-0 ligger dem lavere. Men mulig de bare trengte ett par min til å lade opp ett nytt trykk.. Lov å håpe! Avstand fra Helstad og til midtbanen er altfor stor..
Udjus er sikkerheten selv bak der, ett par "ekle" situasjoner med dårlig gress o.l. løses veldig bra!Kommentar
Kommentar