heregud så næææææært
Molde FK - Lillestrøm SK, Tirsdag 2 April, kl. 18:30
Collapse
X
-
-
Er det mulig å kjøpe sesongkort på bortekampa til fugla i år? Er andre boller enn forrige match hvertfall. Kommer oss til farligheter og dødballer. Vært gode de og idag. Gutta spiller med mer trøkk også. Aaaaaaahhhh! Det er nærme!!! Blir morro å se hva som skjer når Fredrik og eventuelt Erling kommer inn. Ikke at Torstein gjør seg bort altsåI år så tar vi altKommentar
-
Molde har ikke kommet til mange sjanser."Det er de gule som spiller spillet"
Sitat : Kong HaakonKommentar
-
denne omgangen var faktisk litt oppløftende å se, vi klarer å utnytte en mulighet foran mål, vi la oss riktignok litt for lavt etter scoringen, men kom igjen tilbake og viste mye bedre spill og innsats enn det jeg har sett på lenge av fugla.
Innsats, guts i taklinger og løpe etter ball uten å gi opp ! bra spill uten ball, og tidvis også fine ting med ball, siste angrepet var jævla bra helt frem til et dårlig innlegg. Ser ikke så hakkende galt ut dette.
FORZA!Kommentar
-
Trass i en dårlig periode midt i omgangen der er jeg utrolig fornøyd med de første 45. Bra innsats, tett duellspill, en del bra spill og ro med ballen, vi kommer til store sjanser og leder fortjent. Vaagan Moen vår beste mann.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Det negative først:
Tåpelig av Mjelde å pådra seg det gule, Riise spiller en rimelig svak kamp og Solskjær høres ut som en idiot om det stemmer at han stod med stoppeklokke og timer keeperen.
Det positive:
Gutsen i spillet til Moen er herlig å se. Andersson beveger seg utrolig bra, finner rom offensivt og er med å forsvare oss på begge sider. Haglund fortjener også skryt for en gangs skyld. Det krevde baller å sette ut alle kontringsspillere og hittil ser det ut som han har lyktes ok med laguttaket og taktikken.Kommentar
-
Synd Helstad ikke gikk på bakre på avslutninga til PVM. Tragisk å stoppe opp på den måten. Hadde fort vært 0 - 2. Ellers er jeg imponert over hva jeg har sett i de 15 minuttene jeg fikk se,Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Lystigste Fugla laget jeg har sett på lenge! Virker trygge på det de driver med og man kan faktisk ane en plan bak spillet. DET er lenge siden sist... Fighte på gutta! ( selv om må forvente en tvilsom straffe og offside mål i mot.. )Kommentar
-
PVM viser oss at han blir viktig for oss i år....... han er faen meg svingod og legger lista for resten av gjengen, la oss håpe dem følger på.Kommentar
-
Kommentar
-
Det negative først:
Tåpelig av Mjelde å pådra seg det gule, Riise spiller en rimelig svak kamp og Solskjær høres ut som en idiot om det stemmer at han stod med stoppeklokke og timer keeperen.
Det positive:
Gutsen i spillet til Moen er herlig å se. Andersson beveger seg utrolig bra, finner rom offensivt og er med å forsvare oss på begge sider. Haglund fortjener også skryt for en gangs skyld. Det krevde baller å sette ut alle kontringsspillere og hittil ser det ut som han har lyktes ok med laguttaket og taktikken.Kommentar
Kommentar