Molde FK - Lillestrøm SK, Tirsdag 2 April, kl. 18:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    #41
    Opprinnelig skrevet av ON
    Virker som at vi har et lag som har lyst...

    http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6581017.ece
    Så får vi håpe på at det ikke er bytur gutta har lyst på.

    Kommentar

    • ragnarrock
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 937

      #42
      Opprinnelig skrevet av jonfugl
      Håper på dette laget


      ------Udjus--------
      Stoor - Østli - Kippe - Ringstad
      Palmi - Riise - Mjelde -Andersson
      -------Moen---------
      ------- Helstad -------

      Dette laget også RB magasinet tipper..
      kan bli et fyrverkeri av siste 20min om palmi, helstad og anderson blir byttet for Fønif, Fofana og lille-gul
      lite som er så deilig som uthvilte, eksplosive spillere som løper ringer rundt slitne tullinger kledd i blått

      forsiktig optimist angående imorgen, om gutta klarer å legge ned en skikkelig insats å gutse på... blir spennende!
      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

      -RagnarRock-

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #43
        Får RB rett er det ikke et kontringslag vi stiller med fra start i det hele tatt, og det synes jeg er bra. Ingen automatikk i at vi legger oss lavt og risikerer å bli for baktunge, kanskje Haglund plukket opp et og annet fra samme kamp i fjor. Faen, får jo nesten forventninger.

        Kommentar

        • WAK
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 967

          #44
          Litt optimisme på forumet igjen er deilig å se. Men jeg tror ikke vi skal forvente for mye. Molde er et av de beste, hvis ikke det beste hjemmelaget i Tippeligaen. At de tapte første kamp gjør bare at de bare er enda mer tente til denne kampen. Under OGS tror jeg Molde aldri har tapt to tippeliga kamper på rad.

          Molde har noen ekstremt raske spillere. At vi da (mest trolig) ikke stiller med våre 3 raskeste spillere tror jeg kan straffe seg. Tror også kontringer kunne vært vårt beste våpen.

          Men jeg er som en del andre her forsiktig optimist. Men skulle jeg tippe med hodet og ikke hjertet tror jeg dessverre det blir hjemme seier.

          Kommentar

          • jonfugl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jun 2009
            • 181

            #45
            Ja lag oppstillingen sier seg nesten selv, da dette var laget som snudde mot S08, og som spillte meget bra.

            I fjor ledet vi 2-1 intill det stod igjen 5 minutter, og hvem kan vel glemme 3-3 kampen der oppe i 2010.
            Molde har ikke tapt 2 kamper på rad under OGS, men kanskje kommer smellen nå, Tipper Kippe putter. Det er 5.x i odds hos NT på en B, har satt en liten ukelønn, så får vi se. Håper på en etterlengtet seier i Molde.

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3210

              #46
              Starten kommer nok til å bli avgjørende igjen. Molde startet meget bra mot Viking, men ble mer ordinære etterhvert. Hvis vi starter i sedvanlig uforberedt zombiemood kan vi ha 0-3 etter et kvarter. Hvis vi for en gangs skyld bretter opp armene fra start og sørger for å ikke ligge under etter 30 minutter har jeg trua på et anstendig resultat.

              Kommentar

              • forzafugla!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2008
                • 461

                #47
                Opprinnelig skrevet av ON
                Virker som at vi har et lag som har lyst...

                http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6581017.ece
                Håper for guds skyld det er en aprilspøk, eller ihvertfall annet enn økonomiske vurderinger som har ført til dette. Greit nok så kaster man ikke vekk penger, men om LSK ikke mener at en god natts søvn før kampddag er verdt noen tusenlapper for Hotellrom så begynner jeg å lure på hvor ille økonomien er. Er det kanskje mer man sparer på på slike turer? Cheeseburgere til 10kr er jo en del billigere en ordentlig mat og.

                Kommentar

                • jeykey
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2012
                  • 452

                  #48
                  Ja, for 22 mann som trøkker i seg cheeseburgere på Kjeller hadde jo vært sååå mye bedre.
                  "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                  - Sitat Grusom B

                  Kommentar

                  • junior
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 492

                    #49
                    Har trua på tre poeng i kveld jeg! Men så er det ingen fare for at jeg blir headhuntet til NASA heller forsåvidt...
                    ------- Forza Fugla! -------

                    Kommentar

                    • jeykey
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2012
                      • 452

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av junior
                      Har trua på tre poeng i kveld jeg! Men så er det ingen fare for at jeg blir headhuntet til NASA heller forsåvidt...
                      Sendte ikke de opp en ape da?

                      Tror du får rett i kveld
                      "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                      - Sitat Grusom B

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6082

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av WAK
                        Molde har noen ekstremt raske spillere. At vi da (mest trolig) ikke stiller med våre 3 raskeste spillere tror jeg kan straffe seg. Tror også kontringer kunne vært vårt beste våpen.
                        Enig. Det er rimelig sjokkerendee at vi stiller uten alle med ekstrem hurtighet. Det eneste statistikken tyder på at vi lyktes godt med i fjor er kontringsspillet på bortebane, så pussig at vi ser ut til å gå bort fra dette. Skulle helst sett en eller to av trioen Fredrik, Fofana og Knudtzon.

                        Når det er sagt så er jeg glad for å se oss spille med en offensiv midtbanespiller bak spissen. Laguttaket er det beste hittil i år selv om jeg gjerne skulle sett en spiller med fart for å hindre Molde i å stå for høyt. Nå kan de trolig flytte laget så langt opp som de vil.
                        Last edited by HSft; 02.04.2013, 10:24.

                        Kommentar

                        • Stan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 1082

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Så får vi håpe på at det ikke er bytur gutta har lyst på.
                          Bytur i Molde er begredelige saker. Trust me! Jeg har bodd der i 2 1/2 år.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Stan
                            Bytur i Molde er begredelige saker. Trust me! Jeg har bodd der i 2 1/2 år.
                            Var det ikke Baldvinsson(?) som sa til Islandsk media at Molde var den kjipeste byen han hadde vært i å ville bort?
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Joha
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 314

                              #54
                              Håper disse starter udjus,stoor,kippe,østli,ringstadad,fofana,riise,mj elde,palmi(anderson),vågan moen og helstad

                              Kommentar

                              • Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

                                #55
                                Håper bare at dem som starter viser litt vilje, tæl og spiller med en innsats som hører han gammelerik til, er så lei av å se kamper der laget ikke ser ut til å ville vinne. Molde er slett ingen uoverkommelig motstander, men da må man peise på og ikke sove i timen.
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                http://www.fluefiskebloggen.no
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Var det ikke Baldvinsson(?) som sa til Islandsk media at Molde var den kjipeste byen han hadde vært i å ville bort?
                                  Urettferdig for Molde by å bruke en Islending som "vitne" i denne saken.. Har du "prøvekjørt" Island før?! Å dæven, det var LIV det :-) I forhold til hva Lillestrøm by har å by på, så tror jeg nok det skal være mulig å oppdrive ett vannhøl i Molde by også. Om noen velger å dra på by'n før kamp, ja da er det game over.. Tviler vel på at de skulle det, er nok bare lysten til å vise seg som noe annet enn en gjeng tapere som begynner å våkne til liv igjen.

                                  KOM IGJEN FUGLA - Har vel ikke tenkt til å tape mot fisefine Molde gutter?!

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #57
                                    Gutta som dro tidligere til Molde var ingen aprilspøk gitt, Kippe bekrefta på TV2 nå nettopp.

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      #58
                                      Er det Canal Digital som ikke viser Zebra? Betaler 300 spenn i mnd for tippeligaen så blir grinete hvis jeg ikke får se kampen uten å kjøpe på nett
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                        Er det Canal Digital som ikke viser Zebra? Betaler 300 spenn i mnd for tippeligaen så blir grinete hvis jeg ikke får se kampen uten å kjøpe på nett
                                        Se her. Korrekt at dem ligger i en "dummen, dummen du er dummere dummen, dummen, dummen"-konflikt med TV2 og har ikke Zebra på sin meny, men gir deg tilgang til kampen gjennom portalen GO.

                                        Kommentar

                                        • AG-3
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 1081

                                          #60
                                          Har Canal Digital på parabol og der viser de ihvertfall. Er vel mer usikkert med kabelsendingene..

                                          Kommentar

                                          Working...