Molde FK - Lillestrøm SK, Tirsdag 2 April, kl. 18:30
Collapse
X
-
-
Forbanna Csports funker ikke og har ikke passord og brukernavn til CD til go.
Helvetes drittfolk!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Noen som får bilde hos Csports? Får bare svart. OM csports fucker opp dette så kommer jeg til å drite på meg av sinne. 399,- SEK i måneden betaler jeg. Hårreisende pris etter at de tok over. Sjeldent man savner TV2, men her var TV2 suverene. Både plattformen og prisen var mye bedre enn pisset til Csports"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Noen som får bilde hos Csports? Får bare svart. OM csports fucker opp dette så kommer jeg til å drite på meg av sinne. 399,- SEK i måneden betaler jeg. Hårreisende pris etter at de tok over. Sjeldent man savner TV2, men her var TV2 suverene. Både plattformen og prisen var mye bedre enn pisset til CsportsAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Noen som får bilde hos Csports? Får bare svart. OM csports fucker opp dette så kommer jeg til å drite på meg av sinne. 399,- SEK i måneden betaler jeg. Hårreisende pris etter at de tok over. Sjeldent man savner TV2, men her var TV2 suverene. Både plattformen og prisen var mye bedre enn pisset til CsportsKommentar
-
Kommentar
-
Selv om jeg sitter med en 2-1 seier følelse til oss idag,stusser jeg litt på lag-uttaktet.Bra med rutine,men det er lite fart i laget,i forhold til Molde. Iallefall burde vi ha ofret Palmi,og brukt Fredrik eller Fofana istedet. Men vi får nå heller satse på at disse spillerne kommer inn og sikrer oss seieren istedet da.Kommentar
-
Fikk det til via GO nå og avbestilte CsportsAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
banen ser jo elendig ut....... har ikke røkke råd til å fyre opp varmen før dag før kamp?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! !!!!!Kommentar
Kommentar