Noen som tror Gulbrandsen starter? Eller blir han en super-sup igjen?
Lillestrøm SK - Viking FK, Søndag 7. April, kl. 18:00
Collapse
X
-
Når det gjelder denne kampen, så ønsker jeg å se Erling og Fredrik på topp. Bare Fredriks innbytte og hans fart og vilje til å settte press på Moldes midtstoppere og tvang dem til dårlige oppspill. Med to spisser med den innstillingen kan Viking fort slite med å bygge opp sitt eget spill.
Oppstilling blir da:
------------Udjus/Origi-----
-Stoor-Østli-Kippe-Ringstad-
-Palmi-Riise-PVM-Mjelde-
----Erling---Fredrik----
Fofana og Helstad kan fort komme inn og endre kampbildet ved behov. De innehar ferdigheter som kan vise seg som meget viktige.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Med en skadefri tropp, ser det nesten ut som Haglund begynner å få et luksusproblem!Elska þetta félagKommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Når det gjelder denne kampen, så ønsker jeg å se Erling og Fredrik på topp. Bare Fredriks innbytte og hans fart og vilje til å settte press på Moldes midtstoppere og tvang dem til dårlige oppspill. Med to spisser med den innstillingen kan Viking fort slite med å bygge opp sitt eget spill.
Oppstilling blir da:
------------Udjus/Origi-----
-Palmi-Riise-PVM-Mjelde-
----Erling---Fredrik----
Jeg mener laget som startet sist fortjener en ny sjanse fra start, men både håper og tror Fredrik G kommer inn og preger kampen når Viking har fått løpt seg litt tomme. Han er nok vår beste spiss helt skadefri, men jeg synes Helstad og laget har prestert såpass bra de siste 3 omgangene at vi ikke trenger å stresse med å få Fredrik G inn i laget før han er helt 100% klar.Kommentar
-
Med tanke på at det er tidlig i sesongen, at Viking har et bra lag, og at vi aldri klarer å styre kamper fra start til slutt synes jeg det vil være naivt å legge opp til. Det lukter 0-2 til pause og lua i hånda. All optimismen her inne bekymerer meg jo også litt må jeg si...
Vi har nettopp har vunnet en av de få kampene som det har vært samstemmighet om at var bra.
Og hvordan vant vi den ? Ved å holde en kynisk og god matchplan i 98 minutter, score to klassiske LSK dødballmål, legge inn beinhard laginnsats og ved spille på å få et resultat. Jeg mener vi bør holde på den innstillinga, og ta de poengene vi kan fremover. Hold hodet kaldt, hjeret varmt, og beina trygt planta på jorda. Drit i finspill og ambisjonene om å styre kampene, med tusen pasninger frem og tilbake på egen banehalvdel. Jeg vil ha blod, svette og gledestårer i form av knepne seiere og 3 poengere. Jeg vil at vi skal være dritkjipe å spille mot, jeg vil at vi ikke gir noen lag noe gratis og hvis det innebærer å ødlegge for motstanderene er det helt topp. Resultater er det eneste som kan få folk tilbake på Åråsen, og basicly det eneste som har noe å si. Vinner vi er det underholdning og spenning nok i seg selv. Forza!livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Når det gjelder denne kampen, så ønsker jeg å se Erling og Fredrik på topp. Bare Fredriks innbytte og hans fart og vilje til å settte press på Moldes midtstoppere og tvang dem til dårlige oppspill. Med to spisser med den innstillingen kan Viking fort slite med å bygge opp sitt eget spill.Kommentar
-
LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Vi har nettopp har vunnet en av de få kampene som det har vært samstemmighet om at var bra.
Og hvordan vant vi den ? Ved å holde en kynisk og god matchplan i 98 minutter, score to klassiske LSK dødballmål, legge inn beinhard laginnsats og ved spille på å få et resultat. Jeg mener vi bør holde på den innstillinga, og ta de poengene vi kan fremover.Kommentar
-
Kommentar
-
------------Origi------------
-Palmi-Riise-Mjelde-Anderson-
-----------PVM--------------
---------Fredrik------------Kommentar
-
Helt ærlig så synes jeg LSK-spillerne gjør svært lite for å få straffespark, mye mindre enn hva de fleste andre tippeliga-lag gjør. Og heldigvis for att vi ikke har en gjeng med skuespillere på laget, hadde vært flau over å ha spillere som faller bare dem løper inn i 16-meteren.Kommentar
-
Kommentar
-
Svar med samme mynt. Han vil jo bevisst påvirke spillet. Foreslår fyrverkeri utenfor spillerhotellet toppet med tlf-oppringning etter man er jaget bort eller går tom for desibel-skapende ting. Eller så er det jo lov å synge rosa helikopter i de sene nattestimer fornuftig høyt da. Uten at jeg gir noen ideer her..... hehe."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Husker noen av samtalene. Ikke veldig høyt nivå. Først Roger Nilsen. "Hva koster pilsen....Nilsen ? Så Ingve Bøe " Ingve.... Ja svarte han ....... BØØØØØØ.Sånn fortsatte det til ingen som tok tlf. Men vi fortsatte jo til tiil søndagsmorgen .
Pinlig nivå men morsomt i disse dager hvor det å sove godt foran kamp har blitt en overskrift.Kommentar
Kommentar