Lillestrøm SK - Viking FK, Søndag 7. April, kl. 18:00
Collapse
X
-
Hater egentlig usportslighet så dette var bare en greie den natta som kom opp da, så jeg mener hvertfall ikke vi skal gå den veien. Men fy pokker som jeg skal skrike på Jonevret i morgen. Dumt å tirre oss foran en hjemmekamp. Husker dere lillemartin da han spilte for Stabæk ,og dagen før stod fram "jeg hater LSK " Den brente straffen etter all hetsen fra oss, som Misund tok fast er et uforglemmelig øyeblikkKommentar
-
Bedriten oppförsel av Jonevret. Hareide gjorde vel også det samme dagen för vi mötte Viking for to år siden. Klaga over at Kippe fikk stå i offside når vi hadde frispark på motstanders banehalvdel. Selvfölgelig blei det et par avblåsninger på Frode i den kampen. Grinerunkere. Gleder meg til Viking får litt motbakke og Jonevret igjen viser at han ikke takler motgang. Klovn."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
(AV ULF BAADSHAUG, Humbug & Kanari nr. 1 2005)
Alt virka rolig to dager før kampen,
LSK - Stabæk på Åråsens gress.
Freden blei brutt av en avisartikkel,
edder og galle fra sossa sitt ess.
Han sa at han hata oss, kalte oss harry,
var ekkel og spydig som ektefødt fiff.
Og akkurat da vi trudde’n var ferdig
gikk’n ett skritt for langt: Han foretrakk VIF!
Kampdagen kom, det var fullt av kanaris
som bua og peip og ropte på blod.
“Martin er rævva” og “Reis hjem til Enga!”
og hver gang han bomma: “Klysa er god!”
Spillet det bølga og spillera kjempa
gulsvarte helter med vilje av stål.
De dribla og finta, de jobba som hester,
de skøyt og de nikka, men fikk ikke mål.
Dommeren var blind! Han var full! Han var dopa!
Men loddet var kasta, straffa var dømt.
Hvem skulle ta’n? Jo, Martin Andresen,
hudfargen røpa’n, han var bleik som et skrømt.
Han la på plass ballen, tok ett skritt tilbake,
holdt brøstkassa fram som om’n var tøff.
Men alle som så’n så at knea hans rista,
han skalv som et ospeløv, motet var bløff.
Misund på streken var kald som en østers,
stødig og rak som flaggskipets mast.
Martin tok straffa, han lobba ei lompe,
Misund sto stille og holdt’n i fast!
Vi lo så vi grein, vi hylte av latter,
vi hiksta og harka og syn’s det var flott
“Ho ho, Martin!”, “Bra!”, “Ta ei straffe til!”,
men han så i gresset, forsto han var slått.
Han var ydmyka, tråkka på, utdriti, ledd av.
Han hadde spilt høyt og datt ned med et brak.
Er du breial i kjeften så slår det tilbake,
du får det i fleisen, det sparker deg bak
Vi var kvitt’n ei stønn, han stakk av til England,
det tyder vel på litt sosial teft.
Nå er’n tilbake, men skal’n møte Fugla,
så har’n vel lært at’n bør holde kjeft.I have this condition.Kommentar
-
Jeg håper virkelig forsøkene på å spille med to rene spisser er forbi. Vi har vist gang på gang at vi er best med 5 på midten, der den ene (PVM) har en litt friere offensiv rolle. Med de alternativene vi har på midten betyr det at vi har muligheten til å vinne midtbanen mot alle lag i Tippeligaen, som jeg mener er nøkkelen til å vinne mange kamper. De vi har på midten er uansett så målfarlige og løpsvillige at det faktisk gir oss mer offensivt trøkk enn når vi har hatt to spillere som skal ligge på motstanderens bakerste mann og true bakrom hele tiden.
Jeg mener laget som startet sist fortjener en ny sjanse fra start, men både håper og tror Fredrik G kommer inn og preger kampen når Viking har fått løpt seg litt tomme. Han er nok vår beste spiss helt skadefri, men jeg synes Helstad og laget har prestert såpass bra de siste 3 omgangene at vi ikke trenger å stresse med å få Fredrik G inn i laget før han er helt 100% klar.
Da må Erling finne tilbake til den innstillingen han ikke har hatt siden treningskampen mot Godset. Tror Erling må finne seg i langt færre minutter på banen hvis han ikke løfter spillet sitt som kantspiller betraktelig. Som spiss er han bare aktuell i typiske bortekamper som den i Molde.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Etter å ha sett 1.omgangen som Viking presterte sist helg mot Sarp ( så ikke andre) ble jeg optimist foran kveldens oppgjør. Hvis gutta kvitter seg med "Åråsenkomplekset" kan det fort bli storseier her. Åråsenkomplekset
var tidligere noe andre lag fikk føle på, med de siste åra har komplekset vært så digert at det smitta over på hjemmelaget. Gutta har vist at de har løsningen inne. Forutsatt at vi får se samme innsatsen som i de beste stundene i de siste kampene tipper jeg 5-1.Kommentar
-
-
Nei føkk it!
Hadde bestemt meg for å fokusere 100 % på bacheloroppgaven i dag, hverken dra på stadion, høre på tv eller se på radion. Men nå tar jeg en time til med jobb så slenger jeg meg i riskokern (honda) og durer fra Hønefoss til Åråsen! Har faktisk voldsomme abstinenser etter å se fugla live, har jo ikke det siden serieåpningen.
(Riktig nok gode abstinenser til motsetning av abstinensene som slumsøstrene fra bydelen sliter med når trygda ikke lenger dekker heroinforbruket.)------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
http://www.firstrow1.eu/ sender kampen gratis med bilde...Fra BaillsundKommentar
-
Kommentar
-
herregud, TAKK østli!!Kommentar
-
vi mister ballen for ofte og for lett på egen halvdel pga tull dem driver med!Kommentar
-
Alt for mange personlige feil i LSK, fortsatt preges man av stor usikkerhet på Åråsen. Stoor, Ringstad, Palmi og Riise med store blemmer som skaper helt unødvendige sjanser imot. Vi blir for smale og manglende tempo kombinert med Vikings vendinger er en dårlig kombinasjon for oss.
Åssen pokker kan man tillate Thioune å vende opp uten press på midtbanen gang på gang? Flere ganger har det ikke vært en gul spiller i nærheten av ham, hullene på midten er enorme som vanlig.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar