PVM hadde vel den dårligste kampen i gul trøye hittil? fikk ikke til noe som helst og deltok ikke i kampen. Haglund med total hjerneblødning i trekkene han foretrar seg. Først tilbake til midtbaneduoen og spissparet som vi har sett gjennom hele oppkjøringen at ikke fungere og ikke bør være hverken plan a, b, c eller d. Deretter setter han inn fofana på høyrekanten, det er mulig fofana egentlig er en bra høyrekant, men dette er første gang jeg ser han spille der og han havna rett i lomma på backen. Deretter setter han inn Knudtzon, som blir ubrukelig når vi minuttet etter velger å flytte opp Kippe og pumpe lange uvingla baller opp på måfå, ett trekk som har blitt preksisert på Åråsen i en årrekke uten å noen gang føre til noen suksess.
frustrert.
Haglund hadde en bra kamp med gode avgjørelser i Molde, jeg håper virkelig ikke det bare var et blaff og tilfeldigheter.
Litt skremmende å høre intervjuet med Haglund før kampen også der han skrøyt av at vi har masse fart på benken og typer som kan komme inn med farta si og være nyttige, før han setter inn akkurat disse i en kamp der kampbildet passer dårlig. HAdde dette kanskje vært en kamp som passa Ohi bedre enn disse? Gjør Haglund i det heletatt vurderinger før han tar byttene eller hiver han bare inn farta som plan b og kippe opp som plan c uansett kampbilde?
frustrert.
Haglund hadde en bra kamp med gode avgjørelser i Molde, jeg håper virkelig ikke det bare var et blaff og tilfeldigheter.
Litt skremmende å høre intervjuet med Haglund før kampen også der han skrøyt av at vi har masse fart på benken og typer som kan komme inn med farta si og være nyttige, før han setter inn akkurat disse i en kamp der kampbildet passer dårlig. HAdde dette kanskje vært en kamp som passa Ohi bedre enn disse? Gjør Haglund i det heletatt vurderinger før han tar byttene eller hiver han bare inn farta som plan b og kippe opp som plan c uansett kampbilde?
Kommentar