Personlig begynner jeg å se meg nokså dritlei av å se Helstad blåse åpne etthundreprosentsjanser. Og selvfølgelig må vi ta 0-1 i toeren når vi ikke setter våre egne sjanser. Er det ikke liksom i disse situasjonene rutinen skulle telle til hans fordel? Så ser vi 18-åringer i tippeligaen som har mer ro og effektivitet i avslutningene enn Helstad. Skjerp deg!!! Og vår svenske midtbanemann kunne gjerne også hatt ørlitte granne strakere vrist på sin etthundreprosentsjanser. Faen heller.
Lillestrøm SK - Viking FK, Søndag 7. April, kl. 18:00
Collapse
X
-
-
gir bort ballen i unødvendige livsfarlige situasjoner på egen halvdel som skaper mange store sjanser til Viking, katastrofalt spill på egen halvdel!!!Kommentar
-
Har hatt ballen mest, men det går så fryktelig sakte fremover. Hvorfor brukes ikke kantene mer for å få fart?
jeg vil si det var BHR som er skyld i målet. En så utrolig slurvepasning som førte til Vikings corner.
At ikke Helstad har puttet er utrolig.Kommentar
-
Vi er helt uten trøkk og engasjement. Åssen skal vi kunne vinne når vi legger oss så dypt? Trist å se etter en slik prestasjon i Molde, men alt som har gjør oss til et elendig hjemmelag ser ut til å repeteres inn i uendeligheten.Kommentar
-
-
Nå er vi begynt å spille skikkelig LSK-Rævvafoppall igjen. dem ser helt evneveike ut utpå der nåKommentar
-
er jo ikke en eneste jævel som tør å skyte!Kommentar
-
Et enda større problem er vi ikke har noen på midten som kan ta ballen fra de i den bakre fireren og vende opp spillet. Vi mangler stadig en skikkelig playmaker på midten. Vaagan Moen er det nærmeste vi kommer, man han når ikke Koren til sokkelesten engang. Så øker antallet håpløse langpasnnger som skal pumpes over midtbanen, det er enkelt for Viking å forsvare seg mot.LSK Norges beste lagKommentar
-
Dette spillet skremmer meg. For en tafatt gjeng dette er.
Moldekampen var et blaff. Dette er latterlig!Kommentar
-
Et enda større problem er vi ikke har noen på midten som kan ta ballen fra de i den bakre fireren og vende opp spillet. Vi mangler stadig en skikkelig playmaker på midten. Vaagan Moen er det nærmeste vi kommer, man han når ikke Koren til sokkelesten engang. Så øker antallet håpløse langpasnnger som skal pumpes over midtbanen, det er enkelt for Viking å forsvare seg mot.Kommentar
-
-
man ser at LSK spiller meget mye bedre når dem ligger litt høyere i banen, ligge lavt er vi elendig på, men gjør det i de fleste kampene likevel. Vi gjør ikke det vi er best på!Kommentar
-
Ingen gøtts whattsoevver på Åråsen.
Hadde vi vinni denne og neste hjemmekamp, så hadde hvermansen sett en trend og kommi seg ut av sofa'n. Tilskuertallet ville økt og vi ville fått det litt mer chill økonomisk (som ville gjort at (udugelige) spillere slepper å betale hotelregninger...). Men nei, vi skusler det bort som vanlig.
Fort Åråsen can suck my wiener.Kommentar
-
vi ligger under og må i angrep, ve lemper ballen opp fra egen 16 og gir den bort, FOR Å SCORE MÅ MAN HA BALLEN!!!!!!!!! ikke lemp den opp i blinde der dem hele tiden tar ballen fra oss!Kommentar
Kommentar