Flott med seier, men ikke noe jubel fra min side etter denne kampen.. Det får vente på seg til vi ser ett hjemmelag som faktisk tar kommandoen fra start og som vil styre kampen. En viktig seier for Haglund!
Kamptråd Lillestrøm - Brann, Åråsen, Søndag 14. April, kl. 19:00
Collapse
X
-
Vi får kose oss med det lille vi får! Tabellen er artig lesning, selv om vi bare har spilt 4 runder. Legg spesielt merke til de to lagene som ligger på direkte nedrykk!
1 Aalesund 4 4 0 0 10 - 3 12
2 Rosenborg 4 3 1 0 10 - 1 10
3 Viking 4 3 0 1 5 - 3 9
4 Strømsgodset 4 2 1 1 6 - 3 7
5 Lillestrøm 4 2 1 1 6 - 4 7
6 Brann 4 2 0 2 4 - 7 6
7 Start 3 1 2 0 6 - 5 5
8 Tromsø 4 1 2 1 6 - 6 5
9 Sarpsborg 08 4 1 2 1 5 - 6 5
10 Haugesund 3 1 1 1 2 - 4 4
11 Sandnes Ulf 4 1 1 2 2 - 4 4
12 Sogndal 4 1 1 2 4 - 8 4
13 Hønefoss 4 1 0 3 7 - 8 3
14 Odd 4 1 0 3 3 - 4 3
15 Vålerenga 4 1 0 3 2 - 8 3
16 Molde 4 0 0 4 3 - 7 0Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
-
Deilig å ta feil, men:
Vi skaper skremmende lite sjanser. 3 stykker?
Brann er latterlig ineffektive.
Dommeren redder oss fra 0-1 like før pause, da ville andre omgang blitt blytung.
For all del, jeg nyter seieren, men i dag var vi griseheldige.
Til sist, for å komme i forkant av kritikerne, Haglund må fortsatt gå.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Det som gleder er selvfølgelig poengene. Og Ringstads andreomgang. Men fortsetter vi med harakiri-spillet hjemme, vil vi avgi mange poeng.Elska þetta félagKommentar
-
Mye negativitet på forumet etter en deilig seier.
Det er år og dag siden vi har gjennomført en så god kamp på hjemmebane. Ja vi er litt heldige med 1 feil anulert offside mål, men det er slike ting som jevner seg ut i løpet av sesongen.
2 omgang hadde ikke brann en stor sjanse, bortsett fra siste 5 som er naturlig da de er desperate og flytter opp alt.
Dette var en seier det smakte fugl avKommentar
-
Syntes flere av spillerne fikk til den kombinasjonsfotballen som man legger opp til. Det er jo slik Haglund ønsker at vi skal fremstå. Og slik fotball går hånd i hånd med samspill. Brann er sikkert bittre for den ene annulleringen. Men de fikk mange gratis av hu kvinnelige dommeren i 2. omgang på tampen. Satt selv på linje og så det. Flagget kom aldri opp i disse 3 situasjonene. Syntes dette så bra ut jeg. LSK tok tak fra start i 1. omgang. Men slapp Brann inn. 2. omgang var prima."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
To avslutninger i mål og begge gikk inn.
Brann feilaktig fradømt mål i slutten av første omgang.
Flaks - ja. Men faen så deilig å endelig oppleve en seier på Åråsen igjen.
Mer enn nok å jobbe med framover (i dobbel forstand). Virker til tider planløst offensivt og lite bevegelser foran ballfører. Upresise i overganger og mangler tempo. Sliter som vanlig med spill mot etablert forsvar.
Dagens positive: Ringstad uten tvil. I fjor stoppet han ved midtstreken og spilte en støttepasning. I år går han hele veien og serverer på sølvfat.Kommentar
-
Deilig seier men tar ikkke av av den grunn. Frem til goalen er vi uvirkelig tannløse. Som vanlig. Haglund gikk ut i media og messa om at spillerne måtte følge planen, men hva er den? Jeg klarer ikke se noen plan overhodet! Ringstad er til tider sjef når han forserer oppover kanten. Mer av det! Han går latterlig lett forbi til tider. Deilig å se at han lykkes igjenI år så tar vi altKommentar
-
Utrolig mye negativitet som spys ut her da.
Nyt heller en deilig seier, svak første men synes laget jobbet kjempebra i andre, og Ringen! For en mann!Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Under tv-kampen viste de en reprise der de stoppa filmen i det ballen gikk til Askar. Værken han eller Pusic var da i offside, og da Askar slo til Pusic, var Pusic utrolig mye onside.Kommentar
Kommentar