Faen meg så lei av å se Kippe pælme disse langballene i hytt og pine.
Kamptråd Lillestrøm - Brann, Åråsen, Søndag 14. April, kl. 19:00
Collapse
X
-
Like mye Riise som må ta nok en kontring på sin kappe. Istedenfor å utfordre et gedigent rom foran seg velger han å slå inn på en Helstad omringet av røde. Det er med Riise som med resten, elementær mangel på kreativitet, og svært uheldig kombinert med et temposvakt forsvar.Kommentar
-
Ikke legg skylda på han som beveger seg og som prøver da.. Her er dem i gang med stå fotball igjen! Tror det er noen i LSK som tror kontringer kun er for bortelagene!Kommentar
-
Men vi kan jo ikke kontre oss til seire hjemme, vi må skape noe på egne ferdigheter. Hvorfor spiller EK istedenfor Fofana med kampbilder som dette, EK kommer seg jo i praksis aldri forbi mannen sin fordi han ikke eier dribleferdigheter.Kommentar
-
Ikke det jeg sier heller.. Men har man sjansen til en kontring må man benytte den. Hvorfor EK spiller kant i 4-4-1-1 er for meg uansett helt uforståelig.Kommentar
-
Vi har jo ikke en eneste jævel som klarer å legge inn!!!!!!!!! ballen havner langt faen i vold hver gang noen prøver å legge inn. Dette laget er en SKAM for drakta!!!! helvetes amatører !!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det ene elendige innlegget etterfølger det andre. Det som slår en er at vi har bakromsspisser som aldri får det de er best på fordi vi ikke eier spillere som fører ball og skaper rom for stikkerne som spesielt Helstad har gjort en hel karriere på.Kommentar
Kommentar