eneste logiske var at han dømte på bakrompassningen til Askar, men det var ikke offside og reprisen viser at linjemann markerer ikke offside på den situasjon. At han da dømmer offside etterpå er ubegripelig, greit nok at pusic ligger nærmere mål enn kippe, han er fortsatt 2m bak pasningslegger.
Kamptråd Lillestrøm - Brann, Åråsen, Søndag 14. April, kl. 19:00
Collapse
X
-
Har det noe å si om han er bak Askar eller ikke? Offsideregelen sier ikke noe om hvor man får passningen fra så vidt jeg kan se. Jeg trodde det var en regel som sa at det ikke var offside om ballen ble spilt bakover i banen (noe den ikke ble), men jeg finner ikke den regelen.
Om brystet hans stikker en cm forran Kippe eller ikke klarer jeg ikke å se fra tv-bildene.Kommentar
-
Har det noe å si om han er bak Askar eller ikke? Offsideregelen sier ikke noe om hvor man får passningen fra så vidt jeg kan se. Jeg trodde det var en regel som sa at det ikke var offside om ballen ble spilt bakover i banen (noe den ikke ble), men jeg finner ikke den regelen.
Om brystet hans stikker en cm forran Kippe eller ikke klarer jeg ikke å se fra tv-bildene.
Ser nå at Ballens posisjon er avgjørende. Så offsiden var feil siden ballen var forran Pusic.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HSftSå det finnes bilder som viser at Pusic uten tvil er bak Kippe når passningen spilles?
Men han dro heller inn til Skarsfjord etter kampen og beklaga at han gjorde feil.
Uansett, hipp hurra for hjemmeseier
edit: jeg snakker om når pasningen går til AskarKommentar
-
Om brystet hans stikker en cm forran Kippe eller ikke klarer jeg ikke å se fra tv-bildene.
En spiller er i offside posisjon dersom:
• han er nærmere motpartens mållinje enn ballen og nest siste
motstanderKommentar
-
Deilig seier enga ble knust å vi slo brann!
HATER HATER HATER BERGEN BY! HATER HATER HATER BERGEN BY!Kommentar
-
Min hensikt var å belyse den ekstremt lave interessen rundt Sportsklubben. Jeg husker ikke helt, men var det ikke 6000 tilskuere i gjennomsnitt klubben har budsjettert med? Med under 5000 både mot Viking og Brann har vi alt tapt penger. Mye penger. Det er en utfordring jeg mener ikke kan løses ved å appellere til den enkelte supporters "plikt" til å komme på kamp. Årsaken til den (historisk?) lave interessen er helt sikkert sammensatt. Men det er sterkt bekymringsfullt. Og det er og blir ledelsens ansvar.Elska þetta félagKommentar
-
Hjelper ikke at Brann tar med seg været fra Bergen og kampen ikke går på betaltv. Mange sofagriser som koser seg med at de slepper å gå ut i regnværet. Trist men sant.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Ikke rart man reagerer, når tilsynelatende en hele dommedagssekt har inntatt forumet. Selv ved tap, så er tilnærmet alt spillerene foretar seg feil. Greit - jeg tar ikke av selv. Fortsatt dårlig statistikk hjemme, men dette kan være første steget i rett rettning? Og det klager jeg faen meg ikke over!
Jeg gjør noe med det jeg kan påvirke selv. Går på kamp. Ses i Drammen neste helg!Kommentar
-
Så definitivt en offensiv plan i går, nemlig dette trekket med å splitte stopperne og kjøre Mjelde ned som en nesten libero. Vi har prøvd dette noen ganger så langt i år, men godt å se at det funket i år. Det som skjer når vi spiller på denne måten er at:
a) Stopperne får mer rom når de har ball til å ta med seg ball forbi ledd, i tillegg til bedre vinkel for å kunne finne mellomromsspillere.
b) Vi får dyttet backene høyere i banen i et forsøk på komme til innleggsmuligheter, noe vi fikk mange av i går. Stoor hadde 3-4 gode innleggsmuligheter han kastet bort, men i 2. omgang var Stian mer presis og det resulterte i 2 mål. Altså, en plan som funket.Kommentar
-
Ikke en kamp å bli stolt av prestasjonsmessig, men det viktigste var at vi klarte å ta tre poeng på hjemmebane. Spillerne kan nå senke skuldrene og tenke positivt igjen. Hjemmespøkelset kan vi nå glemme for en liten stund i alle fall.
Fortsatt mye å rette på i spillet, og hvor det som vanlig går ofte veldig tregt fremover med laget. Om det er fordi initiativene mangler, om det er fordi teknikken ikke henger mer eller om samhandlingen er fraværende er ikke godt å si. Sikkert en god kombo av alle tre.Kommentar
Kommentar