Hva tar de for billetten idag?
Kamptråd Skedsmo FK - Lillestrøm SK , 17.april 2013 kl 18:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
I følge Arne Ball skal Tom Guldbrandsen spille i dag. Spennende comeback!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Fredrik er over alt. Best til nå med palmi. Ellers syns jeg høyresiden til Skedsmo er bra.
2-0!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Følger spesielt med på Scheel nå. Langpasningene hans er meget bra ift til hva vi vanligvis ser.
Skal bare mangle at han har kontroll defensivt.
Fofana detter som vanlig lett. Irriterer meg!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Lokaloppgjør i cupen med Arne som kommentator. Bedre blir det nesten ikke!
Skulle gjerne vært på kampen men kosekamp på tv!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hadde håpa Ringstad fikk prøvd seg mer på dødball. Bruker utoverskrudd fra Fofana i stedet. Mulig det har noe med vind å gjøre men Ringen har vist tidligere at han er god på dødball og har i tillegg venstrebein. Uten PVM på banen syns jeg han burde være fus.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
noen som har en stream? min bestemte seg plutselig for å vise NRK nyheter... er i utlandet så får ikke sett direkte på nrk.no.. vræææl*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
Kommentar