Grei første omgang, leder oppskriftsmessig 3-0 uten å imponere. Skedsmo overrasker positivt framover synes jeg, men tipper slitne bein og bedre LSK-spill fører til styggere siffer i 2 omgang. Scheel viser positive tendenser offensivt, vil han være en mulig kandidat som defensiv midtbanespiller i Nordtveit-rollen framover? Fofana virker til å være et stykke unna solid Tippeliga-nivå per nå.
Kamptråd Skedsmo FK - Lillestrøm SK , 17.april 2013 kl 18:00
Collapse
X
-
Grei første omgang, leder oppskriftsmessig 3-0 uten å imponere. Skedsmo overrasker positivt framover synes jeg, men tipper slitne bein og bedre LSK-spill fører til styggere siffer i 2 omgang. Scheel viser positive tendenser offensivt, vil han være en mulig kandidat som defensiv midtbanespiller i Nordtveit-rollen framover? Fofana virker til å være et stykke unna solid Tippeliga-nivå per nå.
Fofana kunne puttet han om ikke Fredrik var på ego trip de første 15, synes han gjør mye bra, men prøver seg nok litt for mye på å drible, mulig han har fått beskjedd om å gjøre nettop det også..
ser forresten enda etter en stream.. anybody!?!?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ohi er en meget god sentral midtbanespiller når tempoet er litt lavere. Har sett han gjøre gode kamper der i 3.div og junior tidligere. I tippeligaen synes jeg tempomanglene gjør at det blir for tynt med han i en midtbaneduo. Fine kombinasjoner med Fredrik i dag ved 3-0 målet.Kommentar
-
Banens profiler er Fredrik og Palmi.
Ellers sa Haglund at de skulle spare så mye krefter som mulig i 2. omgang nor som gjenspeila seg.
Marius hadde et positivt innhopp. Spiller som om han har vært TL-spiller i 20 år.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Var helt sick da han og Kippe havna i den hodeduellen du nevner; Eriksen landa støtt som et fjell på beina, mens Kippe lå sprellende på rygg flere meter unna!
Kommentar
-
Kanskje en spiller å se nærmere på for LSK? Etter min mening er han en spillertype vi trenger når motstanderen legger seg bakpå. Det sier seg selv at han kan skape trøbbel i feltet også i tippeligaen når han leverer såpass mot norges beste hodespiller, Kippe. Dessuten vil han være billig i drift og finner seg nok i å sitte på benken og være en "one-trick pony"Kommentar
-
"Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
My bad. Dog; en spiss som banker Kippe i hodeduell bør på prøvespill, all den tid vi tar inn og tester rubbel og drit vi blir pusha fra agenter/det store utland.Kommentar
Kommentar