Godset - LSK, Søndag 21. april kl. 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

Kamptråd Godset - LSK, Søndag 21. april kl. 18:00

Ny kamp igjen på søndag, borte mot Godset. Godset har 7 poeng, samme som oss. Sist spilte de en kanonkamp borte mot søpla sist i en kamp der de gikk tilbake til suksessformasjonen fra i fjor. De er veldig gode hjemme, og er selvsagt favoritter, men samtidig er vi gode borte, og ble vel snytt for seieren på Marienlyst i fjor.

Tipper på samme lag som mot Brann:
    ----------Udjus------------
    Stoor--Østli--Kippe--Ringstad
    Erling--Riise--Mjelde--Palmi
    -----------PVM-------------
    ----------Helstad-----------

Spørsmålet er om dette kanskje er en kamp som passer Fredrik bedre enn Thorstein. Godset står høyt, gjerne med backene også, og kan fort oppstå gode kontringsmuligheter. Det var nettopp sånn Hønefoss tok Godset, der Riku Riski ble for rask for Kim André Madsen, og det endte med rødt kort, straffe og 1-0 til HBK.
    Last edited by Herman; 18.04.2013, 16:47.
    Twitter
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Skal vi spille med Helstad vil jeg ha innlegg fra kant.

----------Udjus---------

Stoor-Østli-Kippe-Ringstad

Palmi--Riise---Mjelde--PVM

-------Andersson--------

---------Helstad-----------

Helst vil jeg se Fredrik på topp.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• joacim
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2009
      • 559

Denne kampen lyser hurtighet.

Erling - Fredrik og Forfana inn. få fart på sakene. dog må Forfana lære seg at han har 10 medspillere...
      Styremedlem 2016

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Skal vi spille med Helstad vil jeg ha innlegg fra kant.
        Jeg vil også ha innlegg fra kant. Ringstad er god på det. Håper han har er like offensiv som 2. omg. mot Brann. PVM må spille bak spissen. Andersson på kant - smart spiller som holder på ballen.

Kommentar

• glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1252

Jeg vil ha Riise på kant.

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Opprinnelig skrevet av glasgow
            Jeg vil ha Riise på kant.
            Samme her, men egentlig fortjener han en tur innom benken. Slurvet i pasningssspillet hans er noe vi ikke vil slippe unna med mot Godset og som vi absolutt må sørge for å minimere. Ikke veit jeg om det henger sammen med skaden hans, men uansett kan det være greit å sende et signal nå, ingen har klippekort.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Samme her, men egentlig fortjener han en tur innom benken. Slurvet i pasningssspillet hans er noe vi ikke vil slippe unna med mot Godset og som vi absolutt må sørge for å minimere. Ikke veit jeg om det henger sammen med skaden hans, men uansett kan det være greit å sende et signal nå, ingen har klippekort.
              Han har ankelskade... Så hvis han skal gå ut er det derfor. Han sier jo selv at det går ut over passningsspillet.

Kommentar

• GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Han har ankelskade... Så hvis han skal gå ut er det derfor. Han sier jo selv at det går ut over passningsspillet.
                Så ille kan det vel uansett ikke være, ballfordeler som han var mot Skedsmo.

Kommentar

• bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3030

Dette er hva vi kan forvente oss i Drammen. Detta tar vi vel?

I år så tar vi alt

Kommentar

• Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

Opprinnelig skrevet av joacim
                    Denne kampen lyser hurtighet.

Erling - Fredrik og Forfana inn. få fart på sakene. dog må Forfana lære seg at han har 10 medspillere...
                    Vi må forsvare oss også. Godset vil ha utrolig mye ball, derfor må vi være kompakte. 80% av vårt spill kommer til å være på vår banehalvdel. Jeg trur dette blir en ganske lik kamp som mot molde. Vi må ta de på dødballer.

Jeg tipper og håper på samme lag som sist. Helstad er en goalgetter, Fredrik kan komme inn etter 70 minutter hvis det fortsatt er 0-0

Kommentar

• GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

Opprinnelig skrevet av joacim
                      Og Erling må lære seg å drible.

Kommentar

• trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7154

Rekker ikke Marienlyst på søndag, og var akkurat inne på sidene til Csports for å se hva det ville koste å se kampen på nett. 170 kroner for ett døgns tilgang, og de lurer på hvorfor ingen ser på norsk fotball lenger? Jøye meg. Her er det bare å gratulere NFF.

Tror ellers at vi skal få kjørt oss skikkelig på søndag, men vi er ikke uten sjanser. I denne kampen vil jeg se Erling og Fofana på hver sin kant med Fredrik på topp: Riise og Mjelde som rivjern midt på banen og PVM som støter i Godset-stopperne og tvinger dem til å slå langt. Vi kommer til å få god bruk for løpskrafta i midtbaneleddet vårt i denne kampen.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9564

Opprinnelig skrevet av trigz
                          Rekker ikke Marienlyst på søndag, og var akkurat inne på sidene til Csports for å se hva det ville koste å se kampen på nett. 170 kroner for ett døgns tilgang, og de lurer på hvorfor ingen ser på norsk fotball lenger? Jøye meg. Her er det bare å gratulere NFF.
                          CMore = 100x bedre enn TV2.

Kommentar

• LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3417

Hvorfor skal man betale blodpris når man fint kan se de gratis på nett? Er jo flere nettsider som streamer kampene, dog skal det sies at ikke akkurat er HD-kvalitet..

Kommentar

• Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

Fordelen med denne prisingen er at flere vil velge å se kampen på stadion, fremfor å se den på TV hjemme i stua.

Tror ellers at vi skal få kjørt oss skikkelig på søndag, men vi er ikke uten sjanser. I denne kampen vil jeg se Erling og Fofana på hver sin kant med Fredrik på topp: Riise og Mjelde som rivjern midt på banen og PVM som støter i Godset-stopperne og tvinger dem til å slå langt. Vi kommer til å få god bruk for løpskrafta i midtbaneleddet vårt i denne kampen.
                              Jeg ser ingen grunn til å vrake Palmi. Ekstremt løpsterk og målfarlig spiller, Fredrik er ingen utpreget kantspiller. Fofana, Erling eller Andersson på venstre. Hmmm... jeg er jammen ikke sikker.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1509

litt off-topic men synes cmore leverer ett bra produkt, selv som jeg synes prisen er forholdsvis drøy.

når det gjelder kampen så kommer det til å gå fort, og da er det viktig at Riise og Mjelde løper til krampa tar dem. Holder de ikke 90 får man få inn Ohi som kan bruke litt muskler mot slutten av 2.omgang. PVM må nok også belage seg på å løpe ett par ekstra km i denne kampen.
                                Usikker på om jeg vil ha Helstad eller Fredrik på topp. Dette kommer til å bli en kamp hvor vi sikkert får mange overgangsmuligheter, men Helstad er nok litt vassere på å holde på kula slik at laget rekker å flytte opp og ut, pluss at Helstad putta mot Brann.

udjus
                                Stoor - Østli - Kippe - Ringstad
                                Knudtzon - Riise - Mjelde - Palmi
                                PVM
                                Helstad
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

Kommentar

• trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7154

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Fordelen med denne prisingen er at flere vil velge å se kampen på stadion, fremfor å se den på TV hjemme i stua.
                                  Tilskuertallene tyder ikke akkurat på at det er tilfelle.

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Jeg ser ingen grunn til å vrake Palmi. Ekstremt løpsterk og målfarlig spiller, Fredrik er ingen utpreget kantspiller. Fofana, Erling eller Andersson på venstre. Hmmm... jeg er jammen ikke sikker.
                                  Fredrik på topp som førsteforsvarer og for å gi oss kontringsmuligheter. Enig i at kanskje Palmi og Erling er en bedre konstellasjon på flankene.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• *46*

Fredrik på topp som førsteforsvarer og for å gi oss kontringsmuligheter. Enig i at kanskje Palmi og Erling er en bedre konstellasjon på flankene.
                                    Har Helstad gjort seg bort som førsteforsvarer eller bedømmer vi hans innsats bare så forskjellig? Jeg synes Helstad har lagt ned en meget habil jobb på topp i forhold til hva man forventet før sesongstart. 2 mål, lagt til rette for andre ved å skape jobb og stresses motstaderens forsvar sammen med PVM. Jeg kan ikke se hvordan han har gjort seg fortjent til å bli satt tilbake på benken.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

Opprinnelig skrevet av *46*
                                      Har Helstad gjort seg bort som førsteforsvarer eller bedømmer vi hans innsats bare så forskjellig? Jeg synes Helstad har lagt ned en meget habil jobb på topp i forhold til hva man forventet før sesongstart. 2 mål, lagt til rette for andre ved å skape jobb og stresses motstaderens forsvar sammen med PVM. Jeg kan ikke se hvordan han har gjort seg fortjent til å bli satt tilbake på benken.
                                      Helstad har ikke gjort seg bort men Fredrik er kanskje Norges beste førsteforsvarer. Terroriserer motstanderne og gir de ikke tid til å sikte.

Kommentar

• G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3308

Opprinnelig skrevet av LS89
                                        Hvorfor skal man betale blodpris når man fint kan se de gratis på nett? Er jo flere nettsider som streamer kampene, dog skal det sies at ikke akkurat er HD-kvalitet..
                                        Har du et forslag til hvor det er mulig å se Fugla på nett på søndag?

Kommentar

Working...