Godset - LSK, Søndag 21. april kl. 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3410

Opprinnelig skrevet av G-Man
    Har du et forslag til hvor det er mulig å se Fugla på nett på søndag?
    Her vil det komme minst èn stream: http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?...03&part=sports som normalt går til en nettside som heter nutjob.eu. Dette er ofte en stream jeg bruker. Helt grei kvalitet.

Coolsport.tv sender også TL.

Kommentar

• *46*

Jeg ønsker meg 11 tente spillere til start mot Godset. Alt jeg ber om.

Kommentar

• sten
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2005
        • 873

100% innsats fra samtlige spillere kan fort føre til 3 poeng i denne kampen

Kommentar

• Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

Opprinnelig skrevet av *46*
          Jeg ønsker meg 11 tente spillere til start mot Godset. Alt jeg ber om.
          Jeg krever​ 11 tenkte spillere. Trur vi får det også. Vi har vist baller på bortebane de siste årene.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Fredenburg91
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2013
            • 377

Uansett hvem som spiller, må alle være skrudd helt på mot Godset om vi skal få med oss et godt resultat. Godset kan ikke undervurderes, men jeg har samtidig trua på at LSK i det minste kan ta med seg ett poeng fra Drammen.
            ---------------------------------------------------------------------
            Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
            Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
            ---------------------------------------------------------------------

Kommentar

• Herman
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 1101

RB tipper følgende lag:
              ------------Udjus------------
              Stoor--Østli--Kippe--Stian
              Palmi--BHR--Mjelde--PVM
              --------Fredrik--Helstad-----
              Twitter

Kommentar

• HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6104

Skeptisk til spissparet som vanlig...

Kommentar

• superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

Jeg er skeptisk til det meste når det gjelder LSK om dagen. Bortebane tyder på seier, men det er vel det eneste også.
                  Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• jeykey
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2012
                    • 452

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Jeg er skeptisk til det meste når det gjelder LSK om dagen. Bortebane tyder på seier, men det er vel det eneste også.
                    NEEEEEEEEEEEEEEEI, nå må du gi deg!!! Er DU skeptisk ?????
                    "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                    - Sitat Grusom B

Kommentar

• superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

Opprinnelig skrevet av jeykey
                      NEEEEEEEEEEEEEEEI, nå må du gi deg!!! Er DU skeptisk ?????
                      De fleste andre er jo, på tross av bevis etter bevis for at vi er ræva, optimister. God bedring.

Noen må skape balanse.
                      Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• jeykey
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2012
                        • 452

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                        De fleste andre er jo, på tross av bevis etter bevis for at vi er ræva, optimister. God bedring.

Noen må skape balanse.
                        Jada, enig i det Ellers ender vi opp som en slags menighet.
                        "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                        - Sitat Grusom B

Kommentar

• Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

Redd vi ryker på et grisebittert tap i morgen. Men en eller annen gang må også karmaen til Peter "Potetsekken" Kovacs slå tilbake.

Råsjangser på 1-2. Matchvinner Kippe. Knuser Kovacs på corner.
                          www.sebastianramsland.com
                          www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

Opprinnelig skrevet av Seb.R
                            Redd vi ryker på et grisebittert tap i morgen. Men en eller annen gang må også karmaen til Peter "Potetsekken" Kovacs slå tilbake.

Råsjangser på 1-2. Matchvinner Kippe. Knuser Kovacs på corner.
                            Vi kan godt tape i morra, bare vi ikke taper på søndag!

Kommentar

• ragnarrock
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 937

LSK.no informerer om stengt trening imorgen...
                              man kunne også bare tatt ut en helside i drammens tidende om at vi kommer til å satse på noen kreative dødball varianter..

men når vi er så slue med å stenge trening så lurer vi dem nok godt, tullinger i drammen som trodde vi kom for å sentre dem i senk

har forresten en urovekkende god følelse foran matchen
                              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• Fuglamannen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2011
                                • 543

Sinnsykt spennende kamp.... jeg ser på dette som en særdeles viktig kamp.

1. Vi vinner og dette kan være kampen som virkelig snur det hele og gir gutta vanvittig med selvtillitt som de vil høste fremover og gi godt med poeng.

2. Man blir banket tilbake på jorda og gutt føler - faen de var så mye bedre enn oss, vi har ikke sjans.

Med andre ord en svært viktig kamp for vårsesongen. Godset kommer til å styre og rulle ball og overganger blir livsfarlig.

Spent for å se om godset kjører 4-3-3 eller 3-5-2... de misslykkes med 3-5-2 mot Hønefoss, men lykkes veldig godt med å gå tilbake til 4-3-3 mot enga på Ullevåll.

For en kamp det blir!

Kommentar

• jeykey
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2012
                                  • 452

Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                                  Sinnsykt spennende kamp.... jeg ser på dette som en særdeles viktig kamp.

1. Vi vinner og dette kan være kampen som virkelig snur det hele og gir gutta vanvittig med selvtillitt som de vil høste fremover og gi godt med poeng.

2. Man blir banket tilbake på jorda og gutt føler - faen de var så mye bedre enn oss, vi har ikke sjans.

Med andre ord en svært viktig kamp for vårsesongen. Godset kommer til å styre og rulle ball og overganger blir livsfarlig.

Spent for å se om godset kjører 4-3-3 eller 3-5-2... de misslykkes med 3-5-2 mot Hønefoss, men lykkes veldig godt med å gå tilbake til 4-3-3 mot enga på Ullevåll.

For en kamp det blir!
                                  Ingen tvil om at selvtilliten står og vipper i garderoben. Skulle ønske alle gutta hadde samme selvsikkerheten som BHR. I fjor vippet den feil vei etter starten på sesongen. Motsatt kan fort skje nå. Selvtillit er undervurdert i sportssammenheng tror jeg. Du ser det hvert eneste år at nyopprykka lag herjer første halvdel. Men så kommer dem ned på jorda i andre halvdel. Det skjer i alle ligaer. England som Norge. Bare å velge et år, sjekk første halvdel mot andre så ser en det.

Men klarer en å lage et bunnsolid fundament av en selvtillit, med gode prestasjoner å se tilbake på, så blir situasjonen en annen. Der har du et godt poeng Fuglamannen. Det håper jeg gutta klarer nå.
                                  - Sitat Grusom B

Kommentar

• Mynten
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 484

Jeg håper vi tar sjansen på å overraske Godset med å stå høyt slik at de ikke får kommet i gang med sitt pasningsspill. Godset er gode når de får tid til å sette sitt eget spill og sette opp sine midtbanespillere rettvendt mot forsvarsspillerne. Velger Haglund denne varianten må Fredrik spille.

De siste kampene vi har spilt mot Godset mener jeg å ha sett et tydelig mønster hos Godset. De spiller opp midtbanespilleren rettvendt på kant for enten å skape overtall eller slå crosspasninger, og dette har de lyktes godt med mot oss tidligere på Marienlyst. Jeg synes være backer ofte blir smale, og det er dermed store rom på yttersiden av forsvaret vårt som Godset er flinke til å utnytte. Håper at Haglund er obs på dette og gjør noen grep.

Kommentar

• Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

Håper de starter i 4-5-1 med Fredrik på topp. Midtbanen fra venstre: Johan-Vaagan-Mjelde-Riise-Erling. Palmi kan få hvile denne.

Kommentar

• jonfugl
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Jun 2009
                                        • 181

Godset har 13 seire og 4 uavgjorte på siste 17 hjemme kamper.
                                        Mao det må faktisk snart komme et tap :-)

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2009
                                          • 1606

Opprinnelig skrevet av Ola
                                          Håper de starter i 4-5-1 med Fredrik på topp. Midtbanen fra venstre: Johan-Vaagan-Mjelde-Riise-Erling. Palmi kan få hvile denne.
                                          En av altfor få som har skjønt det. Med Palmen og Helstein har vi små sjanser, også på sikt.

Kommentar

Working...