Helstad med 5 mål på sine 12 siste kamper mot godset. Senest ett for LSK på Marienlyst i fjor iflg dt.no. Den type statistikk har en tendens til å gjenta seg.
Godset - LSK, Søndag 21. april kl. 18:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
TH fikk offsidemål mot S-08, ett bra kjempet mål mot Brann etter brøler, men ellers virker han jo helt ufarlig. Vil/kan ikke bruke venstra eller hodet. Ofrer ikke nesa for å si det sånn. Ikke spesielt rask lenger. Tilfeldig liggende mål mot sif ifjor, datt sjølsagt fint ned på høyra. Mot Brann nylig i første omgang kom han innover i banen fra venstre, kunne dratt til med høyre fra ok posisjon. Men prøver på en hjelpesløs kjipp inn i overbefolket område.
Noe som ikke stemmer, men mener Haag han er god nok, så ja ja... Er positiv til alle 18 i troppen jeg, kjøra på.
Uddi - Fredde, Øsse, Kjeppe, Ringo - Mjælde, Rice - de fire forreste må inneholde Gullet, Vaagis, Ændersson og enten Hælstad eller Knøtte.
Hva skal vi for eksempel med den totale middelmådigheten PP på venstre? Fofana joker i andre.
Og vi ønsker lykke til. Tror forøvrig ikke denne kampen setter standarden for sesongen. Sannsynligvis blir det bank. Og hvis ikke, så driter vi oss ut hjemme utover i sesongen fordi vi ikke har nok tøffhet i boks. Vårt store problem.Kommentar
-
Kommentar
-
LSKs startellever (4-4-2):
Kenneth Udjus - Fredrik Stoor, Anders Østli, Frode Kippe, Stian Ringstad - Erling Knudtzon, Bjørn Helge Riise, Erik Mjelde, Palmi Palmason - Petter Vaagan Moen, Fredrik Gulbrandsen
Benken:
Arnold Origi, Isak Scheel, Johan Andersson, Marius Høibråten, Joachim Osvold, Thorstein Helstad, Ohi Omoijuanfo
http://www.lsk.no/news/article/lhw72...dsen-fra-startLast edited by Kimito; 21.04.2013, 16:26.FerdigskåraKommentar
-
Å sette spillere som viser god form ut av laget, er jeg null tilhenger av. Og når han erstattes med en som totalt sett knapt har putta flere mål totalt i TL enn Helstad har gjort i LSK siden august 2012, så finner jeg null mening i det. Fart er ikke alt. Erfaring teller også. Og ikke minst nese for mål.
Liker Gulbransen særdeles godt som spiller, men han er ikke materiale til å starte i stede for Helstad.Kommentar
-
For de som ikke kan dra til drammen; http://www.coolsport.tv/stream9.htmlLSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Å sette spillere som viser god form ut av laget, er jeg null tilhenger av. Og når han erstattes med en som totalt sett knapt har putta flere mål totalt i TL enn Helstad har gjort i LSK siden august 2012, så finner jeg null mening i det. Fart er ikke alt. Erfaring teller også. Og ikke minst nese for mål.
Liker Gulbransen særdeles godt som spiller, men han er ikke materiale til å starte i stede for Helstad.Kommentar
-
vi mister spesielt mye av hans styrke når vi først starter å presse på vår side av midt sirkelen*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Kommentar
-
Skulle bare mangle at det var solid defensivt når det til en hver tid er ti mann i forsvar. Har ikke Haglund tro på egne ferdigheter? Vi kan fint spille på høyde med godset på en god dag.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg ser på denne: http://0dt.net/playerall.php?id=415797Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
Kommentar