"Jeg vil si at Lillestrøm er et topplag" - Mohammed Keita
Godset - LSK, Søndag 21. april kl. 18:00
Collapse
X
-
Jeg syntes ikke dette er det verste jeg har sett i år, langt unna. Årets 2 første hjemmekamper er ille, dette syntes jeg er en god bortekamp som kun mangler en goalgetter og ikke minst har en keepertabbe for mye.Kommentar
-
Kommentar
-
Var vel 25 uten tap. Bra 2.omgang. Som de sa, ikke mange som presser godset hardt tilbake. Prøven får vi hjemme mot start.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har sett alle kampene i år, men jeg finner ingen rød tråd, ingen! Den ene omgangen spiller vi høyt, den andre spiller vi via midten. Kampen etter spiller vi plutselig hele tiden ut på kant, hvorfor har vi ikke et fast spillemønster?
Alle gode lag, selv dårlige har en fast måte å spille på. Møter man Stoke i PL så vet man at da møter man høye, lange baller, møter man city, godset, barca, ja, da møter man lag som vil trille ball osv osv. Hva møter man når man møter LSK, hmmm hvem vet.
Når folk snakker om LSK så snakker dem om det laget som er så sykt gode på hode, dødballaget Lillestrøm. Grunnen til at folk tenker slik er at det var da Lillestrøm var gode, da var det en rød tråd i laget.
Nå er det påtide at man setter seg ned og bestemmer seg for hvordan man har lyst til å spille fotball.
Kommentar
-
Andre omgang var slik jeg ønsker å se, manglet bare det siste, men godset var meget kompakte. Men første omgang er så langt unna fra noe som helst som kan kalles fotball.Kommentar
-
Jeg skulle selvfølgelig også ønske at vi var gode og modige nok til å gå offensivt ut i 1. omgang mot Godset. Der er vi ikke per i dag. Derfor synes jeg vi skal være rimelig fornøyd med gjennomføringa i første, men det glipper skikkelig én gang og da blir vi hardt straffet av et så godt lag som Godset.
I andre omgang synes jeg vi viser at vi kan spille fotball. Vi treffer på mye, er ganske bevegelige og trykker Godset tilbake på Gamle Gress. Det er det faen meg ikke mange som kommer til å gjøre!
Vi har fortsatt mye å jobbe med når det gjelder å skape målsjanser, men totalt sett synes jeg denne kampen er bedre gjennomført over 90 minutter enn noen av de fire første kampene våre.Elska þetta félagKommentar
-
Nok en Jekyll&Hyde-forstilling fra denne gjengen, personlig er jeg drittlei og det er sjelden man ser en så direkte link til taktikken som i dag.Kommentar
-
Ta en titt på på Udjus sine utspill i første og se hvor de havner. Gang etter gang. Vi står frem som et bedriftslag i en serie med heltidsproffer.Kommentar
-
Detta var noe av det laimeste jeg har sett. Ringstad fikk Kwarasey i strekk én gang. Det var det. Hjelper ikke at Keita er snill i intervjuet, vi var mer tannløse enn en gammal eskimo.
Og Godset, de har ikke funnet seg sjæl ennå, så det minste vi kunne gjort når kampen starta, var å late som om vi var interessert i å vinne.
Haglund out.Kommentar
-
Full kontroll? Tror du Godset kontrolerte inn en 1-0 seier her? At man ikke har flere store sjanser handler mer om mangel på ferdigheter i angrep, enn noe annet. Her trøkker man godset helt inn i egen 16 meter over lang tid og gjør en meget god siste del av kampen. At laget starter forsiktig handler også om mangel på ferdighet i angrep. Laget mangler en god spiss, Helstad er for gammel og Fredrik for dårlig til å score mål.Kommentar
Kommentar