Når det er SÅÅÅÅ stor forskjell på 1. og 2. omgang, er det klart at det er noe som er forferdelig mangelfullt med Haglunds pauseprat. Ga han dem Valium i pausen i dag?
Odd - LSK, Søndag 5. mai kl 15.30
Collapse
X
-
Kommentar
-
Finish, finito, ferdig!!! Haglund sitter på rævva og ser på at vi gjør null, nada, niks i andreomgang. Han er ingen inspirator, ingen coach under kamp, har intet engasjement, ser ut som en fjott, snakker som en dust og burde jævla snart stille plassen sin til disposisjon. Jeg driter i om mora til Riise må trene laget, så lenge jeg slipper å noen gang se Magnus "fjøspikk" Haglund igjen***Større baller enn vett***Kommentar
-
Det mest nedslående er antall frispark vi lager, jeg nekter å tro at det ikke var fokus på dette med Johnsen på banen, og at Odd-spillere også ville falle lettere enn den gjennomsnittlige italiener. Vi gir oss fra hele inititiativet på dette i første, PVM med takter som ikke kler en kaptein også. Det er utilgivelig hvordan vi gir bort dette.
Denne kampen endrer alt, nå bli det samme fokus som før med en syltynn stall, å klare en anonym plass på tabellen.Kommentar
-
Javel, så var det ingen kjempeforestilling, men det er en fordel å plassere skylden der den hører hjemme. Oooog den hører hjemme hos... Svein Oddvar og flaggrompisene hans! 18-7 i frispark og to mål som skal annuleres. Trist og urettferdig, men dommerne har vel hatt møte og funnet ut at tvilssituasjoner har gått i vår favør. Det kan man åpenbart ikke ha noe av. Tre matchavgjørende situasjoner dreper kampen, og riktig resultat skulle vært 0-2. Alt er dermed ved det vante. Hurra for eliteserien.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Da er i alle fall Haglund ferdig. Hvis han ikke klarer øvre halvdel med mannskapet vi har, er det rett og slett ikke godt nok. Trist å se LSK er blitt en parentes i norsk fotball.Kommentar
-
Javel, så var det ingen kjempeforestilling, men det er en fordel å plassere skylden der den hører hjemme. Oooog den hører hjemme hos... Svein Oddvar og flaggrompisene hans! 18-7 i frispark og to mål som skal annuleres. Trist og urettferdig, men dommerne har vel hatt møte og funnet ut at tvilssituasjoner har gått i vår favør. Det kan man åpenbart ikke ha noe av. Tre matchavgjørende situasjoner dreper kampen, og riktig resultat skulle vært 0-2. Alt er dermed ved det vante. Hurra for eliteserien.Kommentar
-
Javel, så var det ingen kjempeforestilling, men det er en fordel å plassere skylden der den hører hjemme. Oooog den hører hjemme hos... Svein Oddvar og flaggrompisene hans! 18-7 i frispark og to mål som skal annuleres. Trist og urettferdig, men dommerne har vel hatt møte og funnet ut at tvilssituasjoner har gått i vår favør. Det kan man åpenbart ikke ha noe av. Tre matchavgjørende situasjoner dreper kampen, og riktig resultat skulle vært 0-2. Alt er dermed ved det vante. Hurra for eliteserien.Kommentar
-
Kjedelig å se hvor svake teknisk spillerne våre er til tider. Gremmer meg når jeg ser så mye svake mottak. Bl.a. var det surt å se Palmi forsøke å snappe en grei ball, men ende med å dempe den utover sidelinjen og meie den opp på måfå rett før 2-1, En spiller med ok+ teknikk hadde snappa ballen og hold kontroll over den slik at vi kunne kontra. På midtbanen har vi heller ingen talenter på vei opp.Kommentar
-
-
Trist det alltid er noen motstandere på banen, det ser alltid ut til å ødelegge litt for gutta. Ellers hadde det jo vært kos å se på.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Om man er snille med ordene, ja. At man kun makter å spille fotball i 45 min er på nivå med publag. Ikke en eneste kamp hittil har LSK spilt fotball i 90 min. Jeg nekter å tro at det er spillerne som nekter å spille, her er enten Haglund streng på sin taktikk, som ikke funker, eller så sier han null til spillere for å motivere. Gå ut å trygg uavgjort. Ferdig.Kommentar
-
Hvor får du det fra? Begge målene til Odd er spiller mål. 2-1 scoringa kan vel diskuteres om güven er i offside og er en såpass stor forhindring for Udjus at det blir mål, men det blir kun spekulasjoner. Vi har da også hatt en del avgjørelser som har gått i vårt favhør denne sesongen som har gitt oss 3 poeng. Gutta kan bare skylde seg selv i dag igjen. Latterlig dårlig fotball og alt for mange unødvendige situajsoner vi lager fordi enkelte skal prøve det lille ekstra..
Vil også minne om at ingen bitcha om Haglund etter Start-kampen. Typisk kanaris å skylde på treneren, vil jeg nå heller si. Dommeren får skylda når han skal ha den.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Heller uvanlig at det scores mål av folk som ikke spiller. Güven er 20 cm unna ballen og er dermed åpenbart et forstyrrende element. Johnsen overfalt Østli på 1-1, og Hansen(jævla idiot, btw) skal ikke ha frispark. Da er skylden plassert der den skal være uavhengig av prestasjon for øvrig.
Vil også minne om at ingen bitcha om Haglund etter Start-kampen. Typisk kanaris å skylde på treneren, vil jeg nå heller si. Dommeren får skylda når han skal ha den.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Heller uvanlig at det scores mål av folk som ikke spiller. Güven er 20 cm unna ballen og er dermed åpenbart et forstyrrende element. Johnsen overfalt Østli på 1-1, og Hansen(jævla idiot, btw) skal ikke ha frispark. Da er skylden plassert der den skal være uavhengig av prestasjon for øvrig.
Vil også minne om at ingen bitcha om Haglund etter Start-kampen. Typisk kanaris å skylde på treneren, vil jeg nå heller si. Dommeren får skylda når han skal ha den.Kommentar
Kommentar