Odd - LSK, Søndag 5. mai kl 15.30

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4255

Når det er SÅÅÅÅ stor forskjell på 1. og 2. omgang, er det klart at det er noe som er forferdelig mangelfullt med Haglunds pauseprat. Ga han dem Valium i pausen i dag?
    Elska þetta félag

Kommentar

• GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

Opprinnelig skrevet av Svart og gul
      Hvordan er det mulig at den midtbanen - som på papiret bør være blant ligaens beste - klarer å levere så ræva kamp etter kamp? Riise på vei mot formen... Særlig!
      Fordi det mangler disiplin, og arbeids- og lagmoral.

Kommentar

• Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2192

Vi spiller rett og slett steinalder fotball.Finnes ikke fremdrift i det hele tatt.

Kommentar

• HolterKanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 1603

Finish, finito, ferdig!!! Haglund sitter på rævva og ser på at vi gjør null, nada, niks i andreomgang. Han er ingen inspirator, ingen coach under kamp, har intet engasjement, ser ut som en fjott, snakker som en dust og burde jævla snart stille plassen sin til disposisjon. Jeg driter i om mora til Riise må trene laget, så lenge jeg slipper å noen gang se Magnus "fjøspikk" Haglund igjen
          ***Større baller enn vett***

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Det mest nedslående er antall frispark vi lager, jeg nekter å tro at det ikke var fokus på dette med Johnsen på banen, og at Odd-spillere også ville falle lettere enn den gjennomsnittlige italiener. Vi gir oss fra hele inititiativet på dette i første, PVM med takter som ikke kler en kaptein også. Det er utilgivelig hvordan vi gir bort dette.

Denne kampen endrer alt, nå bli det samme fokus som før med en syltynn stall, å klare en anonym plass på tabellen.

Kommentar

• Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

Javel, så var det ingen kjempeforestilling, men det er en fordel å plassere skylden der den hører hjemme. Oooog den hører hjemme hos... Svein Oddvar og flaggrompisene hans! 18-7 i frispark og to mål som skal annuleres. Trist og urettferdig, men dommerne har vel hatt møte og funnet ut at tvilssituasjoner har gått i vår favør. Det kan man åpenbart ikke ha noe av. Tre matchavgjørende situasjoner dreper kampen, og riktig resultat skulle vært 0-2. Alt er dermed ved det vante. Hurra for eliteserien.
              Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Svart og gul
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2004
                • 432

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Denne kampen endrer alt, nå bli det samme fokus som før med en syltynn stall, å klare en anonym plass på tabellen.
                Da er i alle fall Haglund ferdig. Hvis han ikke klarer øvre halvdel med mannskapet vi har, er det rett og slett ikke godt nok. Trist å se LSK er blitt en parentes i norsk fotball.

Kommentar

• Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  Javel, så var det ingen kjempeforestilling, men det er en fordel å plassere skylden der den hører hjemme. Oooog den hører hjemme hos... Svein Oddvar og flaggrompisene hans! 18-7 i frispark og to mål som skal annuleres. Trist og urettferdig, men dommerne har vel hatt møte og funnet ut at tvilssituasjoner har gått i vår favør. Det kan man åpenbart ikke ha noe av. Tre matchavgjørende situasjoner dreper kampen, og riktig resultat skulle vært 0-2. Alt er dermed ved det vante. Hurra for eliteserien.
                  Er ikke uenig i det du sier, men i dag hadde dem virkelig sjansen til å drepe kampen på egenhånd og det maktet dem ikke.. Her gir jeg stryk til alle, dette var 3 poeng langt nedi lomma som bare ble gitt bort!

Kommentar

• Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1632

Selvsagt var det igjen dommerens feil at vi tapte. Slik det alltid er. Det er godt vi bestandig har noen andre å skylde på

Kommentar

• HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6099

Kjedelig å se hvor svake teknisk spillerne våre er til tider. Gremmer meg når jeg ser så mye svake mottak. Bl.a. var det surt å se Palmi forsøke å snappe en grei ball, men ende med å dempe den utover sidelinjen og meie den opp på måfå rett før 2-1, En spiller med ok+ teknikk hadde snappa ballen og hold kontroll over den slik at vi kunne kontra. På midtbanen har vi heller ingen talenter på vei opp.

Kommentar

• taraldsen
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2006
                        • 161

Hvor får du det fra? Begge målene til Odd er spiller mål. 2-1 scoringa kan vel diskuteres om güven er i offside og er en såpass stor forhindring for Udjus at det blir mål, men det blir kun spekulasjoner. Vi har da også hatt en del avgjørelser som har gått i vårt favhør denne sesongen som har gitt oss 3 poeng. Gutta kan bare skylde seg selv i dag igjen. Latterlig dårlig fotball og alt for mange unødvendige situajsoner vi lager fordi enkelte skal prøve det lille ekstra..

Kommentar

• mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

Opprinnelig skrevet av Playboy1
                          Vi spiller rett og slett steinalder fotball.Finnes ikke fremdrift i det hele tatt.
                          Dette er fiiin fotball. Noe av meningen er nok at det ikke skal gå fremover uten at jeg helt har forstått poenget med spillestilen. Det er noe med å få til så få avsluttninger som mulig tror jeg. Alltid passe på tværs eller slå lange pasninger til motstanders forsvar. Noe sånt, tror jeg.
                          Trist det alltid er noen motstandere på banen, det ser alltid ut til å ødelegge litt for gutta. Ellers hadde det jo vært kos å se på.
                          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                            Trist å se LSK er blitt en parentes i norsk fotball.
                            Om man er snille med ordene, ja. At man kun makter å spille fotball i 45 min er på nivå med publag. Ikke en eneste kamp hittil har LSK spilt fotball i 90 min. Jeg nekter å tro at det er spillerne som nekter å spille, her er enten Haglund streng på sin taktikk, som ikke funker, eller så sier han null til spillere for å motivere. Gå ut å trygg uavgjort. Ferdig.

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

Vi er klubbfotballens Drillos, tap uten ære. Trodde ære var en viktig del av klubbsjela.

Kommentar

• maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1287

Utviklingen til BHR under Haglund er skremmende. Bruk riktig er mannen en brukbar tippeligaspiller men han kler den rollen han har nå meget dårlig.

Kommentar

• Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

Opprinnelig skrevet av taraldsen
                                  Hvor får du det fra? Begge målene til Odd er spiller mål. 2-1 scoringa kan vel diskuteres om güven er i offside og er en såpass stor forhindring for Udjus at det blir mål, men det blir kun spekulasjoner. Vi har da også hatt en del avgjørelser som har gått i vårt favhør denne sesongen som har gitt oss 3 poeng. Gutta kan bare skylde seg selv i dag igjen. Latterlig dårlig fotball og alt for mange unødvendige situajsoner vi lager fordi enkelte skal prøve det lille ekstra..
                                  Heller uvanlig at det scores mål av folk som ikke spiller. Güven er 20 cm unna ballen og er dermed åpenbart et forstyrrende element. Johnsen overfalt Østli på 1-1, og Hansen(jævla idiot, btw) skal ikke ha frispark. Da er skylden plassert der den skal være uavhengig av prestasjon for øvrig.

Vil også minne om at ingen bitcha om Haglund etter Start-kampen. Typisk kanaris å skylde på treneren, vil jeg nå heller si. Dommeren får skylda når han skal ha den.
                                  Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3410

Vi kommer aldri, under noen omstendigheter til å bli et topplag under Haglund. Det gir dagens kamp en rimelig soleklar forskrift på.
                                    Punktum.

Kommentar

• HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

Heller uvanlig at det scores mål av folk som ikke spiller. Güven er 20 cm unna ballen og er dermed åpenbart et forstyrrende element. Johnsen overfalt Østli på 1-1, og Hansen(jævla idiot, btw) skal ikke ha frispark. Da er skylden plassert der den skal være uavhengig av prestasjon for øvrig.

Vil også minne om at ingen bitcha om Haglund etter Start-kampen. Typisk kanaris å skylde på treneren, vil jeg nå heller si. Dommeren får skylda når han skal ha den.
                                      Er så enig. Det er klart vi hadde andre muligheter til å drepe kampen, men det går jo usikkerhet gjennom ethvert lag når alt går imot en. Har nå en finfin sprekk i tv-skjermen min takket være annulerunga på slutten der... Takk for meg. Nå skal jeg se Godset. Snakkes når neste trener inntar Åråsen
                                      ***Større baller enn vett***

Kommentar

• taraldsen
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Sep 2006
                                        • 161

1-1 scora synes nå jeg er grei. som sagt blir det isåfall 2-1 scoringen som kan diskuteres. Jeg også stusset på den avgjørelsen... Ingen som går noe stygt oppi Hansen, ser jo ut som han bare mister den. Så der er jeg hvertfall enig at dommern snyter oss for et mål og et evt uavgjort. Å jeg er også enig i at Svein Oddvar er en elendig dommer. Men igjen, sånn som laget generelt har prestert i samtlige kamper, så kan vi ikke skylde på dommern. Det er flaks at vi har såpass med poeng som vi har.. Andre omgang i dag også er ekstremt dårlig, uavhengi av dommer etter min mening. Jeg vet ikke om det er laget eller om det er Haglund, men vi har ingen plan før start til mål i noen kamper. Kun mæling av ballen og håpe på det beste. Enkelte ganger når gutta får fart på kula, så ser det bra ut og det har blitt noen gode muligheter av det, men når det skjer 1-2 ganger i løpet av 94 min med fotball, så er det nesten ikke verdt å nevne engang.

Kommentar

• Gjest

Vi er og blir ett bunnlag. Ekstraomg mot Grorud, og fortjent tap mot Odd.
                                          Eneste som får godkjent i Skien er KFL..

Kommentar

Working...