Odd - LSK, Søndag 5. mai kl 15.30

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 794

Opprinnelig skrevet av daf
    Vi er og blir ett bunnlag. Ekstraomg mot Grorud, og fortjent tap mot Odd.
    Eneste som får godkjent i Skien er KFL..
    Odd slet like mye som oss i cup-kampen mot Pors. Hadde det blitt 2-2 (noe det ville om ikke Moen hadde annulert målet der hansen fikk frispark) hadde vi fått poeng og sesiongen hadde vært ok og ikke elendig. Jeg ser det store bildet og i det bildet jeg ser er det en ok kamp sett med de skadene vi har/fikk.

Synes egentlig forsvarsrekka gjør en bra innsats kampen igjennom - husk fraværet av Kippe og ikke minst en veldig god Ringstad. Hadde vi hatt Ringstad på banen med sine offensive løp sammen med Helstad hadde vi garantert ikke tapt denne kampen.

Nå må vi se fremover og neste kamp hjemme mot Sogndal er en kamp vi kan og bør vinne. Selv med det mannskapet vi har nå.

Kommentar

• sten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 873

Har sittet på jobb og null mulighet til å følge kampen, men en kollega fortalte at LSK hadde fått et mål annulert for angrep på keeper som var en totalt feil avgjørelse. stemmer dette?
      Hilsen en som hater jobbmøter på helg!!!!!!

Kommentar

• Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

Opprinnelig skrevet av sten
        Har sittet på jobb og null mulighet til å følge kampen, men en kollega fortalte at LSK hadde fått et mål annulert for angrep på keeper som var en totalt feil avgjørelse. stemmer dette?
        Hilsen en som hater jobbmøter på helg!!!!!!
        Virker som om kompisen din har rett. Jeg aner ikke hvorfor han blåste.

Kommentar

• LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

Fortsetter vi med like imponerende spill som i dag og mot Grorud, så trenger vi iallefall ikke bekymre oss om hvordan vi skal få 40 år til å passe inn i "Rekorden står".
          LasseN

Kommentar

• Serbern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 5496

Riise må ut på kant, og Andersson må inn i midten. Traff Riise med en eneste pasning idag?

Kommentar

• gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3218

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              Vi er nede på den 8-10 plassen vi hører hjemme på når resten av kampene er spilt. Med alle skadene, blir det fort nedrykksstrid i år igjen.
              Pirk: Fortsatt på 6. plass før Start møter bunnlaget (!) Molde i morra. Men jeg er også bekymra for skadene.

gilbert

Kommentar

• perrern80
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 603

Opprinnelig skrevet av Serbern
                Riise må ut på kant, og Andersson må inn i midten. Traff Riise med en eneste pasning idag?
                Ja. Men den skadet Helstad (ironi) Tror den teipede ankelen hans hemmer han mer enn han tror selv.

Kommentar

• Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

Skuffende at vi ikke klarer å være mer kyniske. Unngå å gi bort frispark over hele linja når Odd har Johnsen på topp.
                  Burde ledet 2-0 til pause, men manglende kynisme (ved Anderson sin megamiss) gjorde at det ble 1-1 istedenfor.

Idag skulle vi hatt 3 poeng mot et svakt Odd lag.
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• gja
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2008
                    • 302

Torstein sa selv at det var strekk, også sa han at han aldri har hatt det før. Usikker på hvor lenge han blir borte. Isak kom hinkende bort til bussen.
                    Årets supporter 2010!!

Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

Kommentar

• Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

Makan til sutring. Tror virkelig noen her inne at LSK hadde vært et topplag med seier, mens vi plutselig er et bunnlag med tap? Tippeligaen er så jevn at 3 kamper uten seier sender deg rett ned mot nedrykksstriden, mens 3 seiere på rad sender deg rett opp i toppkampen igjen. Vålerenga som lå i bunn med 1 poeng etter 5 kamper er plutselig 2 poeng bak RBK som ble skrytt opp i skyene i seriestarten. Beklager uttrykket, men du må være direkte mongo for å ha så korttidssyn at du tror enkeltkamper som dette utgjør utfallet av tabellen. Per nå har LSK plassert seg rimelig midt på tabellen med en akseptabel poengsanking. I utgangspunktet handler Tippeligaen om å unngå lange, dårlige perioder resultatmessig for å styre unna bunnen, mens en lengre periode hvor man er i flytsonen og plukker trepoengere kan sende deg milevis oppover. Ta 2011 som eksempel, Odd lå og snuste på nedrykk store deler av sesongen, fant flyten og vant 5-6 kamper på slutten og endte til slutt opp som nummer 5, á poeng med Brann på 4 plass og 1 poeng bak RBK på 3 plass. Å være så latterlig resultatfokuserte på enkeltkamper i mai vitner om fullstendig mangel på innsikt i hvordan norsk fotball er per dags dato. Alle slår alle, ingen har funnet noen spesiell flyt og lagene som er så vanvittig mye bedre enn oss med 6 poeng opp til toppen evner også å ryke ut mot 2 divisjonslag i cupen. Jeg gjentar: å havne i en flytperiode skiller topp fra bunn, ikke enkeltresultater som dette!

Det eneste som er interessant å diskutere i mai måned er lagets spillemessige utvikling og forutsetninger for å bli bedre utover sesongen. Vi er inne i en kritisk fase der spillet bør begynne å sette seg for de fleste lagene i løpet av mai måned. Jeg synes vi ligger komfortabelt plasseringsmessig, men er lettere bekymret. Dette gjelder i hovedsak på grunn av skadeproblemene vi sitter med i dag. Det er ingen lag i TL som har råd til å besitte store spillerstaller med jevngode spillere lenger, noe som gjør oss sårbare for skader. Å ha både Kippe, Ruben, Ringstad, Erling og nå Torstein ute samtidig, hvorav 2 er rimelig sikre langtidsskadde, mens både Erling og Ringstad er mer usikre, preger stallen. Med en tidligere skadeplaget Fredrik er jeg spesielt bekymret for spissplassen framover.

Når det gjelder spillet derimot, ser jeg ingen grunn til å skjelve i buksene. Vi viser tydelig et toppnivå som er langt høyere enn fjoråret og spiller veldig godt de første 30 minuttene i dag. Bedre enn vi har gjort på mange, mange år. Det er selvsagt jævlig surt å se laget falle sammen som de gjør, spesielt i 2 omgang, men det krever tålmodighet å utvikle et topplag og det må vi også utvise. At vi har vært ræva siden 2008 kan man ikke laste treneren som bare har vært her 1 år for. Vi har tatt store steg i spillet, leverer også en veldig gode hjemmekamp mot Start hjemme forrige runde forøvrig. Vi kommer til å være ujevne i prestasjonene framover også, noen oppturer og noen nedturer. Havner forhåpentligvis på øvre halvdel, men når 30 kamper er spilt er garantert ikke avstanden mellom 5 og 9 plass mer enn 4-5 poeng, så jevn er ligaen. Å snakke om at hver eneste kamp er Haglund eller spillernes "eksamen", at "nå er vi i nedrykksstriden, "nå er vi i toppstriden", "hver gang vi har sjansen til å være med i toppen svikter vi alltid" etter 7 runder blir bare for dumt. Sesongen er lang og dersom vi svikter i september/oktober kan man uttrykke sin misnøye. Per i dag må man finne seg i at det tar tid å bygge et topplag. Det er svært få, om noen, lag i Norge som har tatt seg rett til toppen, og minst like viktig, klart å bli der. Skal vi klare å etablere oss som et topplag, må vi finne oss i å være tålmodige. Da nytter det ikke å syte over at "jamen Henning" eller "jamen Tom", men innse at prosjekt Haglund virker til å være bærekraftig i form av sakte, men sikker fremgang i spillet.
                      Lauken er vår venn!

Kommentar

• KanariLance
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2006
                        • 59

Veldig eni i det Fugl1120 skriver. I første omgang viser vi mye bra fotball, og jeg syns vi så mye av det samme mot Start. Til tross for at vi lå under to ganger, var vi allikevel mye bedre enn Start totalt sett.
                        Det samme her. Jeg syns vi ser konturene av det Haglund prøver å gjøre med Fugla. At vi skal bli et mer spillende lag. Jeg er heller ikke med på jakten på Haglund, for jeg tror at han over tid vil gjøre LSK til et lag på øvre halvdel.

Det som derimot bekymrer, OG forbauser, er at vi i nesten alle kampene i år har en bra og en rævva omgang. Hvorfor i all verden kan vi ikke bare gønne på. Se på Godset. De er villige til å risikere ja, men det er nettopp derfor de er så gode.

Tror og håper at vi tar Sogndal ved neste korsvei, og da er plutselig ikke tilstanden så alarmerende lengre.

Er ganske bekymra ang. skader dog...
                        FORZA FUGLA
                        I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                        FUGLA FOR LIFE!

Kommentar

• klippen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2009
                          • 251

Som flere andre har nevnt synes jeg vi spiller bra i store deler av første omgang, men med den smale stallen vi har og alle skadene på sentrale spillere tror jeg vi rett og slett ikke er stort mye bedre. I tillegg har vi en del stang ut idag, blant annet på Johnsens mål. Er det forresten noen som får med seg hvorfor 2-2 målet blir annulert? Klarte ikke se helt hvorfor.

Å kritisere Haglund nå mener jeg blir helt feil. For første gang på lang tid synes jeg vi ser et klart spillemønster i perioder. Det jeg først og fremst ser på som kristisk nå er skadesituasjonen. I mine øyne er Helstad langt foran Fredrik, og jeg mener sesongstarten tydelig har gitt svar på hvorfor Helstad har blitt valgt foran Fredrik. Med Helstad ute synes jeg vi rett og slett ikke har noen virkelig trussel på topp. Fredrik ser for tung og treig ut, og jeg håper for all del at utviklingskurven hans begynner å peke oppover igjen.

Krysser finga for at Stian er tilbake til Torsdag, mens Kippe og Helstad garantert er ute til over pausen. Synes dog at savnet av Helstad er større enn savnet av Kippe.

Kommentar

• GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

Kall det gjerne syting, problemet til LSK er at bunnivået er bunnløst. Problemet med LSK er de vanvittige variasjonene i prestasjonene, i en og samme kamp. Problemet med LSK er de personlige feilene, mer sannsynlig begått av en rutinert spiller enn junioren. Problemet med LSK er nøkkespillerne som ikke presterer, i kamp etter kamp. Riise, Stoor og Østli er tre som leverer langt under pari. Problemet med LSK er at vi har den mest rutinerte stallen i TL, men man ser det overhode ikke utpå banen. Problemet med LSK er at vi ser mest av baksiden av rutinen, skadene.

Generelt savnes helhjertet satsing, mer eller mindre i alle faser av spillet. Det er noe likegyldig over denne gjengen, stolthet er muligens det siste man forbinder med dem. Å blø for drakta, klubbens mantra, fremstår som en spøk. Dette er ikke ett lag i det hele tatt, man setter hverandre i dårlige situasjoner over hele linja, enten med hodeløse pasninger eller som da den fungerende kapteinen finner det for godt å sparke å slå etter motspillere.

Skal man bli et topplag må man i det minste først oppføre seg som et topplag.

Kommentar

• *46*

Det kunne vært mye verre. LSK kun hatt Solskjær som trener.

Fra spøk til alvor - tabellmessig ligger laget helt ok til. Starten har vært hard med mange tøffe motstandere. Når det løsner litt opp nå, da sniker skadene seg på i løpende bånd.

Kommentar

• MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3490

Jeg synesdet var tydelig i dag at i de periodene vi presset ballfører hos Odd var vi veldig mye bedre. De første 30 min viste det, og korte perioder i annen omgang. Når Odd ble satt under press kom feilpasningene hos dem veldig fort, og vi fikk det enkelt. Når vi ga dem tid til å se opp og sende gode pasninger ble vi presset.
                                Jeg savner en vinnervilje i laget og en fandenivoldskhet hvor vi trøkker på i 90 min for klarer vi det vinner vi serien. Med seier i dag hade vi vært på 3.plass, 3 poeng bak Godset og det hadde vel de fleste ikke regnet med. Jeg hadde dog håpet at spillerne hadde vært bevisst muligheten og kjempet til krampa tok dem.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

Opprinnelig skrevet av KanariLance
                                  Det som derimot bekymrer, OG forbauser, er at vi i nesten alle kampene i år har en bra og en rævva omgang. Hvorfor i all verden kan vi ikke bare gønne på. Se på Godset. De er villige til å risikere ja, men det er nettopp derfor de er så gode.
                                  Se på Godset de første 3 åra under Ronny Deila. Ekstremt ujevne prestasjoner og vaksinert mot å vinne borte. Hvor har kontinuitet og tro på et lag i fremgang bragt dem idag?

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Kall det gjerne syting, problemet til LSK er at bunnivået er bunnløst. Problemet med LSK er de vanvittige variasjonene i prestasjonene, i en og samme kamp. Problemet med LSK er de personlige feilene, mer sannsynlig begått av en rutinert spiller enn junioren. Problemet med LSK er nøkkespillerne som ikke presterer, i kamp etter kamp. Riise, Stoor og Østli er tre som leverer langt under pari. Problemet med LSK er at vi har den mest rutinerte stallen i TL, men man ser det overhode ikke utpå banen. Problemet med LSK er at vi ser mest av baksiden av rutinen, skadene.
                                  Sikter du til dagens kamp? En kamp der vi leverer en bra første omgang, bør lede 2-0 og slipper inn et møkkamål som er særs heldig? Ta en kikk på kampene fra høsten 2011 og si igjen at bunnivået er bunnløst. Vi har ikke blitt rævpult i en eneste kamp i sesongen 2013, det er mer enn du kan si om LSK de siste 5 åra.

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Generelt savnes helhjertet satsing, mer eller mindre i alle faser av spillet. Det er noe likegyldig over denne gjengen, stolthet er muligens det siste man forbinder med dem. Å blø for drakta, klubbens mantra, fremstår som en spøk. Dette er ikke ett lag i det hele tatt, man setter hverandre i dårlige situasjoner over hele linja, enten med hodeløse pasninger eller som da den fungerende kapteinen finner det for godt å sparke å slå etter motspillere.

Skal man bli et topplag må man i det minste først oppføre seg som et topplag.
                                  Jeg har sett et LSK som har jobba steinhardt for hverandre og lagt ned solid arbeidsinnsats i stort sett hver eneste kamp så langt i år. Ja, vi slår en god del dårlige pasninger, men det er jo akkurat det dette handler om! Å legge om en stil krever at en trener tillater spillere å feile! Hva sier Ronny Deila? Det viktigste er at gutta tør å prøve, det er sånn de utvikler seg til å bli bedre. Og så går det til helvete i ny og ne, og spesielt i starten. Men så blir man gradvis bedre. Og det er nettopp det som er utviklinga til LSK. I fjor var vi rimelig dritt, våren var en katastrofe, men vi ble gradvis bedre utover og hadde en anstendig høst. I år har vi plukka jevnt og trutt med poeng, mens angrepsspillet hangla mye i starten. Ser man de siste kampene er det tydeligere mønstre framover, vi har flere bevegelser og slår ikke lenger bare på førstebevegelsen som vi gjorde i starten av sesong. Jeg synes laget kriger for hverandre og viser at de ønsker å bli bedre. Å si at gutta ikke har stolthet og er likegyldige synes jeg er tåpelig og ikke minst utrolig urimelig. Jeg er hellig overbevist om at spillere som Riise, Palmi, Vaagan Moen, Stoor og Helstad/Fredrik legger ned en godt over gjennomsnittlig arbeidsinnsats i antall kilometere løpt i løpet av en kamp. Vi skal ikke lenger fremstå som et lag hvor ballen måkes opp på en tankspiss og hvor begge fortenna skal ryke i hver duell, Haglund vil innføre et spillende LSK hvor vi skal styre kamper.

Skal man oppføre seg som et topplag, er det en fordel at noen av spillerne vet hvordan det er å være et.
                                  Lauken er vår venn!

Kommentar

• MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3490

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                    Se på Godset de første 3 åra under Ronny Deila. Ekstremt ujevne prestasjoner og vaksinert mot å vinne borte. Hvor har kontinuitet og tro på et lag i fremgang bragt dem idag?

Sikter du til dagens kamp? En kamp der vi leverer en bra første omgang, bør lede 2-0 og slipper inn et møkkamål som er særs heldig? Ta en kikk på kampene fra høsten 2011 og si igjen at bunnivået er bunnløst. Vi har ikke blitt rævpult i en eneste kamp i sesongen 2013, det er mer enn du kan si om LSK de siste 5 åra.

Jeg har sett et LSK som har jobba steinhardt for hverandre og lagt ned solid arbeidsinnsats i stort sett hver eneste kamp så langt i år. Ja, vi slår en god del dårlige pasninger, men det er jo akkurat det dette handler om! Å legge om en stil krever at en trener tillater spillere å feile! Hva sier Ronny Deila? Det viktigste er at gutta tør å prøve, det er sånn de utvikler seg til å bli bedre. Og så går det til helvete i ny og ne, og spesielt i starten. Men så blir man gradvis bedre. Og det er nettopp det som er utviklinga til LSK. I fjor var vi rimelig dritt, våren var en katastrofe, men vi ble gradvis bedre utover og hadde en anstendig høst. I år har vi plukka jevnt og trutt med poeng, mens angrepsspillet hangla mye i starten. Ser man de siste kampene er det tydeligere mønstre framover, vi har flere bevegelser og slår ikke lenger bare på førstebevegelsen som vi gjorde i starten av sesong. Jeg synes laget kriger for hverandre og viser at de ønsker å bli bedre. Å si at gutta ikke har stolthet og er likegyldige synes jeg er tåpelig og ikke minst utrolig urimelig. Jeg er hellig overbevist om at spillere som Riise, Palmi, Vaagan Moen, Stoor og Helstad/Fredrik legger ned en godt over gjennomsnittlig arbeidsinnsats i antall kilometere løpt i løpet av en kamp. Vi skal ikke lenger fremstå som et lag hvor ballen måkes opp på en tankspiss og hvor begge fortenna skal ryke i hver duell, Haglund vil innføre et spillende LSK hvor vi skal styre kamper.

Skal man oppføre seg som et topplag, er det en fordel at noen av spillerne vet hvordan det er å være et.
                                    I perioder viser laget takter som kunne vunnet serien i år (den er såpass bingo at det ikke hadde vært umulig), men i for lange perioder senker de nivået to hakk og da taper de for Odd. Hadde de klart å fullføre det de gjorde de første 30 min i 90 min hadde halve Odd-laget ligget på psykiatrisk avdeling med angst for å reise til Åråsen til høsten.
                                    Å innføre en spillende stil er bra, men da må man først få tak i ballen og det gjøres ved å presse ballfører. Når vi presset kollektivt mot Odd var ufattelig mange feilpasninger vi snappet opp eller som gikk over sidelinjen. Frustrasjonen handler om at laget ikke klarer å gjøre det i 90 min, og det handler om mentalitet.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 4255

Helt enig i at vi spiller ganske god fotball på vårt beste. Bare så synd de periodene sjelden varer en hel kamp.

Jeg forventer mer. Langt mer. Jeg er ikke fornøyd med at laget faller sammen som de gjorde i dag. Som de gjorde mot Grorud. Jeg synes det er merkelig at det skjer gang på gang at vi enten ikke er klare når kampen starter, eller at vi faller sammen etter en god start. Hvis jeg husker rett, har Haglund pedagogisk utdannelse, i tillegg til den fotballfaglige. Det må da være mulig å kunne finne ut hvilke grep som må gjøres for å bedre på dette?
                                      Elska þetta félag

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

Opprinnelig skrevet av Fugl1120

Men herregud, du kan ikke på ramme alvor sammenligne R.Deila og M.Haglund!? De er jo diametralt motsatte fotballpersonligheter. Han ene KAN fotball for å si det på den måten.

Det er jo nesten ikke likheter mellom de! Ene bruker temperament riktig, han andre er vel ødelagt av en heksedoktor i USA eller svensk mediokrati. Skada, ut ifra retard-uttalelser. Samma svadapisset uansett. Ere idetheletatt mulig. Jo, i gubbe-sos-demokratiet vårt er det det. FAN, hadde det ikke vært for en oppegående spillerstall kunne dette gått ille. Er jo de som holder oss oppe. Hva med trening og oppvarming, hva med skadene, skal man ikke begynne å lure, kritisere dette? Vi har jo mer rutinert stall enn de fleste, pluss tilfang av unge, pluss tilfang av Afrika-talangs.

Sif's Deila har kjørt på han, som Eggen gjorde, uten å være så beregnende og kalkulerende i spillestilen som det vi nettopp så i andra omgången ("andra våningen"). De var jo helt i villrede, skal vi flyte i gjennom til 1-1? Nej, før helvete se til å angripe, skulle jo sjølsagt kommandoen vært brølt utover. Ikke gi dem ro. Lærte vi ingenting av Start-kampen? Blir liksom å håpe på billige Vaaganfrispark. Ja, han kan småfilme litt, sånn er det og det får vi leve med.

Du måste børja om. Haagis er en parentes, ihvertfall så langt. Trur dere virkelig dere ser dette bedre enn Ivar Hoff, mannen som trente Mjøn til sølv og oss til en herlig cupfinale og bronse og trøkk... Nei. I pausa kommer forhåpentligvis Høgmo inn ut sesongen.

But then of course, mye tyder jo på at vi har den beste sjef i ligaen fra før. Seriøst, å bli nr 7 i serien tidligst i 2016 det frister liksom ikke. Hva sa Nannskog: -Molde måste spela rakare, mer direkt fjuutboll. Bakrumsløpningar, djupled. Han hadde frisket opp støtteapparatet, men dessverre vil vel ikke de som styrer Sport på Åråsen ha annet enn de de syns er komfortable å jobbe med. Alt ska va mysigt, virker det som. Bjar, lær litt tøffhet og resultattenking av Grønlund. Han var MYE tøffere enn deg. Men, liker deg også, nå må du ta tak! Du er jo smart. Hent en lekekamerat til Foffarn i sommer.

Hvis noen har virkelig GODE argumenter for at StureSvenssonTrøøgis skal holde på i årevis, greit. Men ikke sammenlign med 4-3-3 til suksessgutta og fram i lengderetningen med presisjon og andre-tredje bevegelsen. Selv Petter snur seg å speller bakover helt unødig. Så det selv! Kall det gjerne KhaledMouelhi-effekten. Eller Barca på lavt nivå. Mot SIL hjemme ser vi resultatet.

Tilslutt, tenk hvis spillestilen har ødelagt Riise. Kom som et friskt pust ifjor høst, glød osv. Noen storkamper. Nå går de i stampe en etter en. Gjett hvem som starter spilleropprøret. Gjett hvem som skal gjenoppta kontakten med M.Vik, das Journalistas. Mer følger etter tapsrekka i mai. Thank you, and good night.

Kommentar

• G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3251

Hovedproblemet med LSK er at både GIFKanari og Fugl1120 har rett. Det er så fryktelig som GIFKanari sier, det er bunnløst. Samtidig er den store forbedringen Fugl1120 referer til et like ubestridelig faktum. Problemet er at når vi går fra topp til bunn i HVER ENESTE KAMP, når noen virker å sitte med en AV og PÅ-knapp blir LSK et lag skreddersydd for alle med seriøse personlighetsforstyrrelser. Det er ikke riktig å si at du ikke vet hva du får med LSK. Sannheten er det motsatte: Med LSK får du ALT - i hver eneste kamp. Det er også et faktum at kvalitetsspillere får en nedadgående kurve i klubben vår. Det er noe forknytt, noe bundet, noe gledesløst over mye av det vi holder på med. Jeg klager ikke (med et par unntak) på innsatsen til gutta, men jeg skulle ønske det virket som om de hadde det gøy iblant.
                                          Hvorfor er det slik? Vel, mye begynner med Haglund. En trener med engasjement kunne utrettet mye med dette laget, men den treneren er ikke Haglund. Er det Solbakken? Kanskje. Kunne det vært Deila? Ja. Kan det være Høgmo? BIG NO.

Kommentar

Working...