Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Satt på motsatt langside av det jeg pleier i dag, og syntes Johan A kom brukbart fra backoppgaven, selv om han har vegring mo å løpe fremover med ballen. Høibråten virket meget solid i det han gjorde, mens Mjelde begynte bra i quarterback-rollen, men falt enormt da det stoppet opp for laget i første omgang.
Fofana regner jeg nesten med at jeg har sett på banen for LSK for siste gang. Det hjelper ikke å drible når du ikke evner å sende en pasning. Adjøss!
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Jeg ser at Lauritsen har lykkes med å fylle opp Åråsen: 4150 til stede. Kanskje godt at ikke flere får se dette live.
Hvor sitter du i dag? Eller står du blant KFL? Hva synes du Lauritzen skulle gjort? Tja, tyder vel på at du ikke er på match utifra når du postet dette innlegget?
Hvor sitter du i dag? Eller står du blant KFL? Hva synes du Lauritzen skulle gjort? Tja, tyder vel på at du ikke er på match utifra når du postet dette innlegget?
Hvis bare de som er på match hadde hatt lov til å poste på forumet, ville kamptråden hatt 4 poster.
Men ta det helt med ro. 2xH5 kommer på neste kamp. Han får jo et flagg!
Helt korrekt, Mister! Jeg registrerer at du dermed tydeligvis mener at jeg ikke har min demokratiske rett til å uttale meg. Ikke at du har noe med det, med den respektløsheten du fremviser, men jeg ligger hjemme i influensa med 39 i feber.
En plan tror jeg helt klart Haglund har, og det så man i andre omgang i dag. Og i en omgang i hver eneste kamp hittil i sesongen. Spiller Fugla som de gjorde i andre omgang i hele kamper, kommer vi til å vinne mange.
Det er fanken ikke Haglund sin feil at spillerne ikke evner å sende avgårde enkle pasninger.
Scheel gjorde sin beste kamp noensinne, og han overbeviste meg om at han fremdeles bør være Fugla-speller.
Høibråten var fantastisk. Dette er en spiller som kommer til å ta opp arven etter Bjerkeland, Bjarman og Kippe.
Ohi hadde også et veldig bra innhopp.
Fredrik filma, men å slå hånda av han som flere nærmest gjør her, er latterlig. Han legger seg flat i Fotballkveld seinere også.
Jeg håper Haglund får fortsette, og så får vi satse på at gutta skjønner at det ikke holder å spille fotball i kun 45.
FORZA FUGLA
I med og motgang, vi er Lillestrøm!
FUGLA FOR LIFE!
I forhold til den dype bekymringen mange av oss følte i forhold til backfireren: Høibråten var konge bak der. Andersson jobbet mer enn resten av sesongen til sammen, og Scheel viste at han er en Ringstad-kloning (og det er ment som et kompliment). I min bok var disse tre våre klart beste spillere.
Helt korrekt, Mister! Jeg registrerer at du dermed tydeligvis mener at jeg ikke har min demokratiske rett til å uttale meg. Ikke at du har noe med det, med den respektløsheten du fremviser, men jeg ligger hjemme i influensa med 39 i feber.
God bedring, Fred! (Lauritsen?)
Jo, du har full rett men det ser bare så innmari dumt ut. Pingle!
Haglund reddes av en god andre omgang. Hvorfor i helvete kan vi ikke gå ut med den intensiviteten fra første minutt? Hvorfor? Skulle tru gutta gikk på heroin i første, mens andre er der det skal være. Bånn fitte fra første minutt!!!!
Haglund reddes av en god andre omgang. Hvorfor i helvete kan vi ikke gå ut med den intensiviteten fra første minutt? Hvorfor? Skulle tru gutta gikk på heroin i første, mens andre er der det skal være. Bånn fitte fra første minutt!!!!
Det skjer jo gang på gang....vi må få en i ræva før vi skjønner alvoret...
Mulig jeg er i overkant positiv, men jeg synes lsk spilte bra og hadde fortjent å vinne kampen. I mine øyne så begynner kampen bra for fuglas del med høyt tempo og bra spill, før kvaliteten daler etter forholdsvis kort tid og sogndal etter hvert putter. Etter det så forsvinner mye av gnisten. Noe som er naturlig. I andre omgang så er det jo kun ett lag på banen. Synes det var fantastik moro å se på. Kan ikke huske sist jeg har sett LSK dominere så mye.
Synes Mjelde fungere fantastisk bra som midtbaneanker, og en fryd å se dagens backer og lsks nye midtstopperstjerne.
Skulle mot all formodning midtbanespillerne holde seg skadefrie, og den yngre gardes fremgang fortsette, så ser jeg ikke bort fra en særdeles fin sesong. Min største bekymring er spilleren som skal være foran v.moen. Med helstad ute ser det skralt ut. For å kjempe helt der oppe må minibukken få ut alt sitt potensial, og vise seg stabilt på et nivå han kun har vist en sjelden gang.
Syns Andersson og Scheel var bra ut fra forutsetningene og Ohi bedre enn forventet.
(Høibråten og Kippe kan bli en fin duo.)
Riise er jo helt borte, nesten utrulig at det går an å bli så utafor.
Ellers er det jo den sedvanlige fiiinfotballen, mye ball på midten og ellers bortimot tannlaust. Saftkokera blei feige og slappe i presset utover og da blei det jo litt lettere.
Kveldens spørsmål er hvorfor jeg gidder å møte opp hver gang, makalaøs form for sjølpining.
Fullt hus 16.mai, good luck!!! Med så ræva fremtoning vi hadde 1.omg, skal vi være heldige om det i heletatt gidder å komme ballgutter/jenter. Og med en gulrot fra klubben som: kjøp billet, og få med ett flagg? Jeg blir bare provosert. Flagg liksom, sikkert ei ispinne med en svart og gul plastpose i enden av like god kvalitet som 45min. av samtlige kamper under Haglund.
Kommentar