Har vi hatt så elendig balltempo i år da, var verre i fjor. Sogndal er ikke noe å frykte i det hele tatt mener jeg. Bare å kjøre på.
LSK - Sogndal, Torsdag 9. mai kl 18.00
Collapse
X
-
-
MINNER ALLE PÅ FØLGENDE
13.00 - Martins Åpner
15.00 - KFL Quiz på Martins
18.00 - Matchstart
Vær der!
ps. Loddsalg på MartinsHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Etter at vi spilte 2-2 mot Sarpsborg i 1. runde, har vi vunnet og tapt annenhver kamp. Fortsetter den trenden, slår vi Sogndal, før vi taper mot AAFK, og vinner igjen 16. mai mot Ulf. Et ikke helt urealistisk utfall.
Hvis vi tør å spille ballen raskt langs bakken, som vi har gjort i våre beste stunder i år, bør vi kunne holde ballen mye på Sogns banehalvdel, skaffe oss sjanser nok til å score mål og holde dem mest mulig unna vårt vikarpregede forsvar.Elska þetta félagKommentar
-
Er minst like spent på Andersson som back, noe LSK-magasinet på rb.no tipper. De har følgende lag:
Udjus
Stoor - Østli - Høibråten - Andersson
Palmason - Riise - Mjelde - Fofana
Vaagan Moen
Gulbrandsen
Verdt å merke seg: Ohi ble brukt som back på dagens formasjonstrening. Stoor var ikke tilgjengelig pga (trommevirvel): skade. RB tror han blir klar og Haglund håper han blir klar, men gir ingen garantier.Kommentar
-
Morsomt å høre Høibråten på lsk.no. Gutten har stor selvtillit både på egne og lagets vegne. Haglund snakker opp Sogndal og gjentar mantraet sitt om en "hård og tuff motståndare", mens Marius sier følgende:
- Gutta er motiverte nå. Alt annet enn tre poeng er ikke godkjent. Vi er nødt til å vinne den kampen, vi er et mye bedre fotballag. Når vi har LSK-fansen i ryggen som den tolvte mann, skal vi klare det. Vi får bare holde ballen langs bakken og spille.
Marius Høibråten er i ferd med å bli en av mine favoritter. Ferdig snakka!Elska þetta félagKommentar
-
Hvis Johan spiller back har vi i hvert fall TLs mest kreative forsvarsspiller. Og sannsynligvis den svakeste defensivt.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Er minst like spent på Andersson som back, noe LSK-magasinet på rb.no tipper. De har følgende lag:
Udjus
Stoor - Østli - Høibråten - Andersson
Palmason - Riise - Mjelde - Fofana
Vaagan Moen
Gulbrandsen
Verdt å merke seg: Ohi ble brukt som back på dagens formasjonstrening. Stoor var ikke tilgjengelig pga (trommevirvel): skade. RB tror han blir klar og Haglund håper han blir klar, men gir ingen garantier.Kommentar
-
Andersson er nok ikke den beste defensivt, men han har ett av de klokeste fotballhodene i stallen. Og det kommer man langt med.Kommentar
-
Tror dette blir en tøff og jevn kamp. Songdal har spillt ganske bra på bortebane, mot VIF kunne de like godt vunnet, samt kampen mot Viking stod det kun 2-1 inntil 5 min igjen av kampen som endte 4-1. Her må vi brette opp armene og kjempe som løver, blø for drakta og ikke ta lett på oppgaven. Songdal er et lag vi må slå, gjerne med flere en 1 mål, lenge siden vi har sett en komfortabel hjemmeseier, med 3-0, osv:-)Kommentar
-
Sogndal virker farlige på faste dødballsituasjoner. Det bør vi være obs på når spesielt Karadas kan holde 90 min. Både 2. omgangen mot Viking og i kampen mot Brann, skapte de mange situasjoner ut av dødballer og ved at backen Teniste kommer over og hiver lange innkast fra begge sider. Sogndal er absolutt kapabel til å få kampen inn i sitt spor. Tror det er lurt at vi ikke spiller på deres premisser, men isteden prøver å utnytte kombinasjoner langs bakken og i bakrom.Kommentar
-
noen som har en fin stream til meg idag? min vanlige viser Odd match, lite spennende..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
Kommentar