Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Var med i en dansekonkurranse på Juventas på Korset da jeg var 6.
Røyk ut i første runde. Var rimelig flaut, så jeg sa til alle venna mine at jeg var skada, og det var derfor jeg røyk.
Virker som Fofana driver med det samme opplegget...
Haglund må ta skylda for mye, men at ikke gutta evner å sette balltempo i det hele tatt, spille ballen fremover... Nei faen heller!
er selvfølgelig haglunds ansvar å få spillerene til å prestere
Jeg skjønner dem faenmeg faktisk JÆVLIG godt når sjefen er en stotrende skrotnisse med vinnervilje som en hvitveis. Faenmeg sendt utpå der med blanke ark og ingen fargestift. NULL fremgang i spillet siden han kom. UMULIG å få øye på en plan.
Skal faen ikke være mulig. Man gjør ikke en dritt utpå der. Latterlig og patetisk.
men media, la Haglund bli. Så blir vi en parentes i divisjonsystemet.
Enig i det men at ikke Riise evner å ta i mot eller spelle ballen videre kan vi ikke noe for.
Eller forresten Haglund. Sett Riise på benken neste kamp så tar han kanskje hintet. At jeg ofret sola og en bedre middag for dette var kjempe lurt!!
Hvem var det som påstod at Andersson skulle løse backrollen bra fordi "han er så fotballsmart"? Å lage frispark der mot Sogndal istedenfor å la Mane løpe ut mot sidelinja er vertfall direkte uintelligent! Og jeg er ikke overraska.
Som å bli pint langsomt, vi er Sogndals våteste drøm. Alle andre enn vår antatt beste hodespiller på første stolpe på motstanders lange innkast, bare for å nevne en taktisk uforståelighet.
Helt ærlig, så ser det ut som att fuckings Haglund og resten av hans råtne disipler ute på banen har gamblet på tap i kveld. Fy faan så dårlig dem er, klarer ikke enkle pasninger en gang. Amputer beina deres hvis dere ikke klarer å slå en enkel upresset pasning til en medspiller. Helvetes dritt.
Haglund kan forsvinne fort som F, er så lei av svenskafaan på benken.
Kollektiv hjerneblødning for n'te gang. Hører Sir Alex ikke har trenerjobb om dagen, hvem ringer?
Litt mer realistisk: Hvordan er det med Erlandsen om dagen? Noen mulighet for å hente Erlandsen og Heidar i sommer? Trenger litt god, gammeldags kraftfotball.
Kommentar