Ut med svensken og inn med Ståle!
LSK - Sogndal, Torsdag 9. mai kl 18.00
Collapse
X
-
Noe av det mest flaueste jeg har vært med på. Dette laget er en skam. Se på spillere som Mjelde, Riise, Moen, Palmason. Vi blir voldtatt av lille Sogndal på hjemmebane! Hvor faen er logikken!
Å skylde på skader er håpløst, det som skjer fremover så latterlig forutsigbart at det hele blir en ren komedie. Hvor lenge skal vi sitte å se på vi blir pissa på?
Jeg seriøst gidder snart ikke dette lenger. Nok er nok.Kommentar
-
Andersson har ingenting å gjøre på første stolpe på innkast, hvorfor er ikke Østli der? Andersson klarer med nød å nikke ut ballen som blir corneren Sogndal scorer på, igjen er jo Østli feilplassert. Når vi mangler hodestyrke må vel fokus være på å avskjære innlegg, eller hva? Udjus fremstår heller ikke som sikkerheten selv på cornere.
Blir Fofana tvunget til å holde seg på banen, hva skjer i klubben?!Kommentar
-
Flytt PVM ned på midtden, han er en midtbansespiller og ikke en spiss. Han har vært helt borte.
Ellers så er jeg lei å bli pissa på, ut med svensken og inn med Ståle
Til slutt, ikke rart klubben sliter med tilskuertall, hvem f... gidder å betale for å se noe så elending fotball og tap på tap.
Haglund, det er ingen det!!! Kom deg hjem, nok er nok.Kommentar
-
Er det svært dårlig kommunikasjon mellom LSK, Spillerne og NFF? Virker jo som om spillerne ble ringt opp kl 5 idag og ble fortalt de skulle spille kamp. Er det tilfellet kan jeg tilgi dem for planløsheten, men hvis ikke..Kommentar
-
Kommentar
-
Ført kampen? Har jo faen ikke noe til spill. Men når ansatte i LSK lever i en tåkeverden, så kan man ikke forvente annet en det som skjer skjer.Kommentar
-
Vi dominerer ballbesittelsen, vi har flest skudd (Sogndal har 3 skudd, to på mål, begge i mål) og 203 av 261 pasninger har truffet. Dette er slett ikke så gale tall, men dessverre mangler vi duellstyrke i egen boks. Skuffende at vi er så dårlige defensivt, men jeg må helt ærlig si at jeg ikke er særlig overrasket mtp. hvem vi stiller med.
Tar dem i andre! vi er jo kjent for å være TLs Jekyll and Hyde!Kommentar
-
Her kan vi spille med Johan og PVM som spisser... Bruk heller Riise og scheel på backene.Dette er en ballKommentar
-
Gud bedre!!Kommentar
-
Herregud, var det virkelig noen som ikke så dette komme? Visst er det tafatt, men Haglund kan faktisk ikke svare for at Kippe og Helstads muskulaturer tar seg en strekk, og det er vel knapt hans feil at vi ikke har ressurser til å hente inn backup på backene. Vi har ikke vært flinke nok til å styrke stallen i vinter, og da blir det jævlig vanskelig mot lag som sogndal. Hadde vi hatt baller/penger hadde vi hatt spillertypene å bruke til slike kampbilder som i dag. Vi har halve laget ute med skader og møter et lag på opptur som i tillegg har en spillestil som passer oss ekstremt dårlig. Man må ha drukket mye mer enn meg for å ha gått inn i denne kampen med tro på tre poeng.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
Herregud, var det virkelig noen som ikke så dette komme? Visst er det tafatt, men Haglund kan faktisk ikke svare for at Kippe og Helstads muskulaturer tar seg en strekk, og det er vel knapt hans feil at vi ikke har ressurser til å hente inn backup på backene. Vi har ikke vært flinke nok til å styrke stallen i vinter, og da blir det jævlig vanskelig mot lag som sogndal. Hadde vi hatt baller/penger hadde vi hatt spillertypene å bruke til slike kampbilder som i dag. Vi har halve laget ute med skader og møter et lag på opptur som i tillegg har en spillestil som passer oss ekstremt dårlig. Man må ha drukket mye mer enn meg for å ha gått inn i denne kampen med tro på tre poeng.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar