Alt fremover, vi må ha tre!!! Vis vilje til å vinne nå, tør å tape!
LSK - Sogndal, Torsdag 9. mai kl 18.00
Collapse
X
-
Og det røde kortet var det da ingenting å si noe på? Sogndal er faen meg en søpplegjeng, akkurat som tv2.------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Freddy dos Dust. Davyen har aldri hatt annet enn uvilje og skadefryd til overs for oss, Årst vet ikke bedre og jatter med. Om Nannskog også er der er det fordi han er en tufs.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
Er faktisk skuffa over 1 poeng her. Sogndal var virkelig søppel og var ikke i nærheten av en skit bortsett fra målene. 2. omgang kjører vi fra start til sluttKommentar
-
-
Tok seg litt opp i andre, men fullstendig uakseptabel gjennomføring totalt. En tragisk start på mai mot to av dumpekanditatene. Vi burde hatt seks poeng, men har et.
Jeg fatter ikke at man viser et slikt bunnivå i en omgang i hver eneste kamp. Totalt umotiverende. Hvorfor ikke spille som vi gjorde siste 10 hele kampen?
Høybråten, Scheel og Ohio får godkjent. Resten er stryk til tusen!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg spør; hva er det som skjer i forkant av kampen og i pausen? Hva blir sagt?
Gang på gang er 2.omgangen vår av en helt annen verden - som natt og dag. Men hvordan har det seg at vi er så ufattelig dårlig i 1.omgang, dette er jo selve varemerket til Haglund. Èn god og èn dårlig omgang. Sum = ikke bra nok.
1. omgangen trekker så til de grader ned - Sogndal er et lag vi skal slå hjemme, skadeproblemer eller ei. Skuffa..Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg hadde regnet med at vi omtrent måtte score 4 for å vinne i dag så for meg var dette forventet. Likevel er jeg ikke så negativt innstillt. Scheel, Høybråten og Andersson får alle godkjennt. Østli under pari. Dessuten viste Ohi nok en gang at han er mer enn god nok for dette nivået. Mot Ålesund får han sjanen fra start noe som er mer enn fortjent.
Dagens store skuffelser er BHR og Gulbrandsen. BHR bør snarest oppsøke optiker og Fredrik var sørgelig svak i 80 minutter før hsn våknet litt de ti siste.Kommentar
-
Denne kampen føyer seg inn i rekken som bekrefter det alle nå må se: Haglund evner ikke å skape et lag med en PLAN! Alt går på lykke og fromme med et og annet lykketreff. Kan noen fortelle meg hvordan LSK spiller? Jeg aner ikke.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Tror Riise kommer til å havne utpå kanten ila sesongen. Tror det kommer til å gå opp for han at det er der han er best. Synes han trekker mer og mer ut mot sidene når vi spiller også.Dette er en ballKommentar
Kommentar