LSK - Sandnes Ulf, Fotballens festdag 16. mai kl 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • klippen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2009
    • 251

Ser Rosenberg kjører kampanje på at alle som kommer med skjerf på kamp får 50 kr i avslag, ingen dum idé. LSK kunne for eksempel kjørt at alle som kommer med drakt eller skjerf får et beløp i avslag. Ingenting er bedre enn å kle Åråsen gul og svart, i tillegg til at det kan få flere på kamp. Det er mange som har en drakt eller et skjerf liggende, men som ikke bruker dette.

Kommentar

• xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

Opprinnelig skrevet av klippen
      Ser Rosenberg kjører kampanje på at alle som kommer med skjerf på kamp får 50 kr i avslag, ingen dum idé. LSK kunne for eksempel kjørt at alle som kommer med drakt eller skjerf får et beløp i avslag. Ingenting er bedre enn å kle Åråsen gul og svart, i tillegg til at det kan få flere på kamp. Det er mange som har en drakt eller et skjerf liggende, men som ikke bruker dette.
      Njaaaaei, ikke helt enig i denne fremgangsmåten.. Skal man lokke folk på kamp så bør det være ute betingelser. Kom som du er og få billetten til halv pris. Drar vi 1000 ekstra folk pga dette så kommer kanskje 2-300 igjen neste kamp. Det er en start.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• *46*

Hvem kan man forvente tilbake fra skade til denne kampen? Noen som har hørt noe?

Kommentar

• DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 4359

Da har markedsavdelingen i LSK kommet med program for dagen før 16. mai kampen. Jeg ser at Kanarifansen er med på opplegget, og da bør vel dette legges på KFLs hovedside med én gang kampen mot AAFK er spilt?

Det er bare tre dager til denne kampen og jeg oppfordrer alle til å støtte dette tiltaket så godt de kan!

Folketog til Åråsen 16. mai
          Av: LSK-marked LSK inviterer til fotballfest på Åråsen 16. mai med folketog fra torvet i Lillestrøm.

Elska þetta félag

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

http://molarsen.origo.no/-/bulletin/...ref=checkpoint

Det var ille før 1-7, men hva skal man tro nå? For å gå litt videre i det Mo Larsen skriver om så må man nå spørre styre og stell i klubben om hva som var tankene da de ansatte Haglund. Trodde de alt skulle skinne med en gang? Var det ingen som veide inn i ansettelsesprosesssen og sa at man nå, med en så drastisk endring i spillestilen og spillerstallen, måtte regne med en forholdsvis lang periode med sterkt varierende prestasjoner og at det mest sannsynlig ville bli verre før man så bedring? Var det ingen som så at en allerede fallende tendens i hele ligaen publikumsmessig ville kunne ramme et LSK som ville redefinere seg selv, ekstra hardt? Var det ingen som la dette inn i den økonomiske variabelen før svensken ble henta?

Klubben er nå nødt til å skape entusiasme rundt Haglund og laget, vise at man har tro på prosjektet. At man har tro på den man selv ansatte, for den har vært sørgelig fraværende utad. Et LSK som spiller 16.mai-kamp for 3-4000 tilskuere kan være nådestøtet som det ikke vil være mulig å reparere igjen for klubben. Reduser prisene drastisk for å fylle stadion! Eller ihvertfall å få den to tredjedels full, bare det en gedigen forbedring.

Nå er man nødt til å satse, være villig til å ta en ekstra på tygga økonomisk, i trua på at det er noe bedre i vente. På tide å vise lederskap!

Ellers kan dere like godt stille deres egne stillinger til disposisjon.
            Last edited by GIFKanari; 14.05.2013, 01:01.

Kommentar

• sten
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2005
              • 873

Gud veit hva jeg skal tro om denne kampen. Jeg kommer uansett, men her burde faktisk klubben kjørt 50,- eller gratis inngang som en liten unnskyldning for kollapsen i Ålesund. Hjelper ikke å skylde på mye skader +++ for en slik kollaps skal ikke skje

Kommentar

• tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

Husker jeg så et program på tv i fjor om Godset sin trener Deila, han var ute i nærmiljøet , han jobba 24 timer i døgnet for Godset, han var i sponsormøter osv osv ... Viser du 10 stk på gata i Lillestrøm et bilde av Haglund skal jeg vedde på at 7-8 av dem ikke har peiling på hvem fyren er en gang... Trist og si det med Styret i Lillestrøm har bomma grovt nok en gang og spørsmålet er bare nødt til og komme er dere komponente nok til å styre klubben vår ????

Kommentar

• fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1509

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Husker jeg så et program på tv i fjor om Godset sin trener Deila, han var ute i nærmiljøet , han jobba 24 timer i døgnet for Godset, han var i sponsormøter osv osv ... Viser du 10 stk på gata i Lillestrøm et bilde av Haglund skal jeg vedde på at 7-8 av dem ikke har peiling på hvem fyren er en gang... Trist og si det med Styret i Lillestrøm har bomma grovt nok en gang og spørsmålet er bare nødt til og komme er dere komponente nok til å styre klubben vår ????
                  Deila er ett unikum av en trener, som lever og ånder for klubb og by. Lenge siden vi hadde en trener som klarte å forene nærmiljøet og klubben på en god måte. Kanskje Uwe var den siste, Nordli ble det for mye blest med, og Berg var bare sur og gretten.
                  Trener og spillere bør være ute blandt folket nå, ikke bare fly på sponsor oppdrag, hvor halvparten som deltar ikke har noe ønske om å se LSK gjøre det godt engang.
                  Og hvis det er slik at de er ute blandt folket og gjør en innsats for å promotere LSK, så la nå oss få vite om det, i form av annonseringer eller en nyhetssak i etterkant.
                  Fotballspillere har mer enn nok tid til å gjøre en innsats for lokalmiljøet, det er snakk om prioriteringer. Skal man få folk på kamp må man få folk til å føle en tilknytning til klubben. Og det kan ikke kun være opp til markedsavdelingen, de må få hjelp fra spillerne også.

jeg skal nå på åråsen 16.mai jeg, forventer å se ett tent og revansjesugent lag. Men forventer også at opp mot kampen bombarderer Romerike med info om kampen så vi får fylt opp stadion!
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

Kommentar

• *46*

Blir noen av de skada spillerne klare til denne kampen? Hvor langt unna er Erling og Stian?

Kommentar

• Serbern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 5496

DNB prøver å få folk på kamp og deler ut 4 gratisbilletter til sine kunder. Vet ikke hvor mange billetter de har, var førstemann til mølla.

Kommentar

• G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3313

Denne kampen er "vinn eller forsvinn" for hele prosjekt Haglund. En ny kamp med dårlig kartlegging, manglende innsats og tilsvarende resultater og Haglund må i anstendighetens navn forsvinne ut av døren sammen med den inkompetansen som ansatte ham.

Vi har tape 7-1 mot et lag som i praksis spilte store deler av kampen med 10 mann, et lag som manglet like mange spillere som oss, et lag som har vist stor formsvikt de siste dagene. Et lag vi i følge haglund burde og kunne slå.

Å ikke slå grusomt tilbake på torsdag vil være en skam LSK som klubb ikke kan leve med.

Kommentar

• mats
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 621

PVM er tilbake, kan vi håpe at andre spillere er tilbake fra skade?

Kommentar

• Kvalen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 327

DnB gir bort 5000 billetter til Åråsen på torsdag:
                            DNB gir bort 5000 billetter til LSKs hjemmekamp mot Sandnes Ulf torsdag 16. mai klokken 1800.

Sikre deg billett, rens stemmen og bli med å lage kjempestemning på Åråsen.

Dagen før nasjonaldagen er en tradisjonsrik festdag for norsk fotball. LSK lover å spille leken fotball, men trenger din hjelp for å løfte frem laget.

"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                            - Ivar Hoff

Kommentar

• Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

Opprinnelig skrevet av Kvalen
                              DnB gir bort 5000 billetter til Åråsen på torsdag:
                              DNB gir bort 5000 billetter til LSKs hjemmekamp mot Sandnes Ulf torsdag 16. mai klokken 1800.

Sikre deg billett, rens stemmen og bli med å lage kjempestemning på Åråsen.

Dagen før nasjonaldagen er en tradisjonsrik festdag for norsk fotball. LSK lover å spille leken fotball, men trenger din hjelp for å løfte frem laget.

Veldig bra, men frykter det er for sent til at alle 5000 blir tatt.

Kommentar

• Felt C
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 776

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Veldig bra, men frykter det er for sent til at alle 5000 blir tatt.
                                De er kanskje sent ute,men nå må vi faen meg vise at vi er noe verdt vi også.Bestill billetter og verve kamerater og familie så Åråsen ikke blir tomt på 16.mai.Nytter ikke å klage på spillerne hvis vi ikke gjør en skikkelig innsats selv.
                                Dette er en enkel og gylden mulighet til å vise oss frem i motgang.Vise hvem vi er.Vise hva vi står for.Kom igjen!

Kommentar

• Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

Her kan det bestilles: https://www.deltager.no/participant/...m_campaign=FND

Kommentar

• tilt
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2007
                                    • 813

Huff. Denne kampen frykter jeg. Sandnes Ulf er et ekkelt lag å møte. Hissig ballpress, tut og kjør, med kontringer, dødball og hard innsats. Passer oss dårlig tror jeg. Litt som Songdal, bare mer soliariumsbrune og uspiselige. Tipper uavgjort eller knepent tap.
                                    livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                    https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• Pingla
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 381

På tross av (på grunn av?) gårsdagens resultat har jeg klart å grine med meg 2 stk som ikke vanker på Åråsen ihvertfall.
                                      Og det av type betalende gjester, ikke DNB-gratis-billetter. Trenger vel noen kroner inn i kassa til kjøp av ny skulder av pykrete til Udjus.
                                      ¯\_(ツ)_/¯

Kommentar

• mooph
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 1496

Rekker spillera hjem til kampen da ?
                                        Ifølge google tar det 111 timer å gå fra Ålesund til Lillestrøm.
                                        Fugla mot nye høyder

Kommentar

• gja
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2008
                                          • 302

Spillere jeg pratet med i fjor etter Bodø kampen, mente de da fortjente å gå hjem fra Bodø. Sier selv hvor misfornøyd de var med egen innsats.
                                          Årets supporter 2010!!

________________________________________________

Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

Kommentar

Working...