Tror Solskjær snart er ledig også.
LSK - Sandnes Ulf, Fotballens festdag 16. mai kl 18.00
Collapse
X
-
Det gir ingen mening å si at ting er for dumt fordi ett lag bæsjer på leggen nok engang, mens et annet utnytter det. Nok en gang!Kommentar
-
Vi dominerer fordi Ulf er forferdelig dårlige. Derfor er det VÅR feil at det står 2-2. Jeg ser forresten fortsatt ikke noe plan rundt det hele (anna enn den reka lanserer; vi går for billig straffe). Vi har mye ball, men evner minimalt. Men jeg gav opp etter Drammen. Der hadde vi ikke ett skudd på mål engang (ringstad sitt innlegg tells ikke). Så jeg er sikkert farga av det.Kommentar
-
Snakker vi riiiimelig viktige minutter her nå??? Hvem kan gjøre det for oss, Foffan? Jeg ser ikke en dritt på skjermen som vanlig.Kommentar
-
Full fest med uavgjort vel... Gossarna til Haaaaaaagemann.
Da vare slutt, grattis smörgossarna. Supert å få en slik beskjed. Storheten Sænnnes dettronnisert.Kommentar
-
Kommentar
-
Haglund: Säfflebussen neste takk!!Kommentar
-
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Total dominans fordi vi er et mye bedre lag. Ståle? Gjerne det, men ikke før det er riktig å sparke Haglund. Det er det ikke. Dette var et vaskeekte ran, ingenting annet. Den som fortsatt mener vi har hatt flaks og marginer i år må være psykotisk.
Haglund skal unnskyldes så lenge vi spiller bra fotball og poengene vi mister skyldes uflaks og grisetabber. Er det virkelig noen som kan si at vi etter spill og sjanser ikke skulle hatt ni poeng på de tre siste hjemmekampene??Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Vi hadde ikke uflaks eller marginer i mot i dag (hell).Kommentar
-
Haglund har vel et ansvar for å komponere et best mulig lag. I tillegg til å motivere spillerne og bidra til å gi dem selvtillit. Ut fra det som nå blir prestert er det mulig å stille spørsmål ved hvor godt han lykkes med samtlige av disse punktene.Kommentar
-
Vi får satse på at Haglund ikke bestemmer seg for å satse budsjettet neste gang han er i Vegas. Taper han det så er det jo bare uflaksen sin skyld.Kommentar
-
Eneste positive som kan sies om dette laget er at kula av og til går fort mellom de rutinerte spillerne, noe som er å forvente uansett. Ellers florerer det av misforståelser, gale taktiske valg, ubegripelig somling på overganger, og et totalt fravær av det som kan defineres som innøvde trekk. Noen ganger har vi ingen i feltet på innlegg, andre ganger er det fem spillere der. Langballer i bakrom slås rett til keeper eller i beste fall i lengderetning hvor fredrik sjelden kommer i løpsduell. Ellers irriterer det meg grønn at backene alltid skal ta innkast, vi skusler bort store overgangsmuligheter og bruker masse tid på å ta et kast som allikevel ender opp med kortpasning og en adresseløs poler mot motstandermålet. Hva er vitsen? SER ikke Haglund dette? Ikke rart til det hersker harmoni i laget og klubben når ingen får klare instrukser, det ikke stilles forventinger og feil ikke blir korrigert. Ville vært en drøm å jobbe et slikt sted, men det ville dessverre gått konk etter 6 måneder.Kommentar
-
At vi ikke punkterte kampen i første omgang er dårlig. Vi sliter med marginene. Mot Aafk også hadde vi jo bra spill i hvert fall til jeg ga faen å slo av TV'n etter 4-1.
Små marginer. Vi fortjente helt klart 3 poeng i dagAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Forøvrig komponerte Haglund et særdeles bra lag, så ble halvparten skadet. Han kan selvfølgelig ikke lastes for at det som var fjorårets beste keeper(og om vi styrte og stelte hadde vi hentet samme mann av de som var realistiske, alle som en) plutselig er blitt fire år i hender og bein.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar