Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
LSK - Sandnes Ulf, Fotballens festdag 16. mai kl 18.00
Ut av bobbla? For alt er blitt så mye bedre etter at vi begynte å sparke trenere for fote??? Dere kan tomle ned så mye dere orker, jeg skal huske hver eneste en når vi er topp tre neste år, forutsatt at styret har mer vett enn dere.
Forøvrig komponerte Haglund et særdeles bra lag, så ble halvparten skadet. Han kan selvfølgelig ikke lastes for at det som var fjorårets beste keeper(og om vi styrte og stelte hadde vi hentet samme mann av de som var realistiske, alle som en) plutselig er blitt fire år i hender og bein.
Regna med det var boble, men er vel mer rimelig at det er en dårlig belyst kjeller; der du sitter å konspirerer om at alle dommere er imot LSK, har det vrangsynet om at i LSK er det lov å filme, og det er marginene som holder oss unna toppen, og svina skal faen mæ få se - for neste år er vi topp 3! Muhahaha!
Total dominans fordi vi er et mye bedre lag. Ståle? Gjerne det, men ikke før det er riktig å sparke Haglund. Det er det ikke. Dette var et vaskeekte ran, ingenting annet. Den som fortsatt mener vi har hatt flaks og marginer i år må være psykotisk.
Haglund skal unnskyldes så lenge vi spiller bra fotball og poengene vi mister skyldes uflaks og grisetabber. Er det virkelig noen som kan si at vi etter spill og sjanser ikke skulle hatt ni poeng på de tre siste hjemmekampene??
synes du har kommet med mye bra oppgjennom årene, og jeg liker å lese innleggene dine, men nå skulle en jo nesten tro at du har drekki noe sterkt og ikke sett hele kampen. Ulf var faktisk riktig så gode i 2.omgang, og de fikk kampen akkurat i det sporet de ville. De kunne mer en gjerne vunnet på slutten der og hadde ikke høiland gått for skudd.
Vi spiller ok fotball i 1.omgang, starter bra i 2.omgang, og så rakner det. Virker som spillerne er slitne, samspillet fungerer ikke, og når vi først har overgangsmuligheter så skusler vi det bort i feilpasninger eller at ingen medspillere blir med på overgangen og da overlater spilleren til seg selv.
Slik jeg ser det var det ikke ett vaskeekte ran. Ulf er ett drittlag, og vi lot oss falle ned på samme nivå.
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Ubegripelig at vi slipper Ulf inn i kampen når vi leder 2-0! Hadde flere hørt på Arne Scheie så hadde de fått med seg at 2-0 er en farlig ledelse. Jeg velger å tillegge ALT ansvaret for at vi ryker på et poengtap i denne kampen på spillerne. Lukter ADHD og konsentrasjonssvikt lang vei.
Forslag: Stopp utbetalinga av lønn frem til de faktisk gjør seg fortjent til den. Gud bedre som jeg savner Uwe og jernhånda han viste frem når guttevalpene med mer voks enn vett på hodet ble litt for eplekjekke.
Jeg leste i en annen artikkel at Erik Foss kritiserte spillerne hos søpla med at "det holder ikke å løpe ned til nærmeste bilforhandler og spørre når BMW'en din er klar, straks du har signert kontrakt med enga (søpla)."
Marginer kan vi lite gjøre med, innsats, guts, ferdighet og taktikk derimot...
Konspirasjonsteorier!?!?! ALLE dommere er i mot Lillestrøm! ALLE! Og vi har lov til alt, akkurat som at jeg snuser og spiser godteri på jobben fordi reglene er for de andre, alle marginer er alltid i mot oss, og jeg har ikke tatt en feil en eneste gang i hele mitt liv. Bortsett fra da jeg kalte dama til Heidar for feil tre. Den knakk meg i mange minutter etterpå. Dessuten skal alle svina få og vi vinner alt i 2014.
Eventuelt har du ett poeng. Men sannsynligvis ikke!
Var dette fest? Blødde spillere for drakta? Ofra de alt for klubben? Tok de tilbake fort Åråsen? Nei nei og atter nei. Første omgang var grei, men store deler av andre omgang var årsverste. Aldri hørt så massiv piping på Åråsen og det med rette!!!
I dag var vi rett og slett stillestående. INGEN ville ha ball. Derfor ble det mange feilpasninger, det var INGEN bevegelse. Nå brenner det skikkelig på dass hos Haglund. Jeg spiller fotball i fjerde Div, det man terper på når man trener er; slå ball, så beveg deg, gjør deg spillbar. Virker ikke som man trener på det i Lillestrøm
Egentlig en gavepakke å få ulf på 16.mai kampen. Takket være massiv mobilisering og god støtte fra DNB så klarer vi å få inn nesten dobbelt så mange av gjennomsnittet på kampen.
Og hva er følelsen mesteparten sitter igjen med? skuffelse og fortvilelse over å se ett lag som virker som de går på halvt gir. Skulle tro de ville gå all-in, blø og kjemp for drakta etter aafk kampen, men så var det liksom noe som manglet. Gnisten manglet. Og det er synd, for nå er det nok en del som var på kamp for første gang på lenge, som nok ikke kommer igjen med det første.
Tipper markedsavdelingen sitter og river seg i det lille håret de har igjen..
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Fy faen så pinlig dette laget er, skjørere enn porselen! Har nivået noengang vært dårligere? Kombinasjonsspillet sitter jo kun to-tre ganger i løpet av en kamp, ellers blir vi med på den fotballen motstanderen legger opp til, elendige pasninger og klareringer himmelhøyt rett opp i lufta eller rett til motstander. Jeg forventer ikke PL-kvalitet, men jeg forventer mer enn dette søppelet! De er heltidsproffer!
Komplett kollektiv blackout etter reduseringa, som kommer ut av intet, etter det er det tortur av verste sort man utsettes for. Ubrukelighet over hele linja, eneste positive var Fofana som ikke vaset rundt som en zombie og som prøvde å gjøre noe med ball. Sitte her å skylde på dommere og alt mulig annet enn laget er latterlig og ignorant, LSK slik det fremstår er helt uten selvtillit og glede i det de driver med, fokus og samhanling er komplett fraværende i store deler av de nitti minuttene. Det er ingen unnskyldning for å rote vekk en tomålsledelse mot denne ynkelige motstanderen, ingen!!
Lykke til med å lure tilskuere tilbake til Åråsen!
Full kontroll i første og leder 2-0. Ulf må være ett av de svakeste lagene jeg har sett på Åråsen. Og så klarer vi faen meg å spille uavgjort! Slipper inn mål på saltoinnkast som kommer dalende ned med snø på uten fart. Og så rakner det fullstendig. Og etter 2-2 setter Haglund seg ned på benken istedet for å mane spillerne til kamp! Går faen ikke an!
Hadde Kippe spilt hadde han lett tatt innkastet som falt ned med snø på og Udjus må ta på seg skylda for at kødden fikk returen. Dette burde vært en lett seier.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Hadde Kippe spilt hadde han lett tatt innkastet som falt ned med snø på og Udjus må ta på seg skylda for at kødden fikk returen. Dette burde vært en lett seier.
Slik er det i hver kamp for tiden. Vi møter skral motstand, men er skrullete selv. Vi må slutte å lure oss selv, vi er faktisk ufattelig ræva. Alle klarer og glimte til, noe LSK også klarer, i små øyeblikk.
Forsvaret vårt holder per dags dato neppe mer enn 2 divisjonsstandard. Høibråten et visst talent men foreløpig ikke god nok for 90 minutter på tippeliganivå. Folk klager på Østli på 2-1 målet men han kan da ikke ta to mann alene. Høibråten sin mann helt klart.
Hva skal man egentlig mene om greiene?
Synes fortsatt jeg har sett nok tendenser til å ville se hvordan det utvikler seg utover høsten.
Hvis vi hadde klart å løfte det ekstremt tafatte spillet innenfor begge 16-meterne mener jeg dette kunne sett ganske spennende ut.
Idag var det derimot et solid steg bakover, hvor vi gikk vekk fra vår standard en god og en dårlig omgang - og isteden gikk for en ok og en vemmelig. Den presisjonen jeg så i spillet i andre omgang tror jeg er det mest absurd elendige jeg kan huske å ha sett.
Good times!
Ubegripelig at vi slipper Ulf inn i kampen når vi leder 2-0! Hadde flere hørt på Arne Scheie så hadde de fått med seg at 2-0 er en farlig ledelse. Jeg velger å tillegge ALT ansvaret for at vi ryker på et poengtap i denne kampen på spillerne. Lukter ADHD og konsentrasjonssvikt lang vei.
Forslag: Stopp utbetalinga av lønn frem til de faktisk gjør seg fortjent til den. Gud bedre som jeg savner Uwe og jernhånda han viste frem når guttevalpene med mer voks enn vett på hodet ble litt for eplekjekke.
Jeg leste i en annen artikkel at Erik Foss kritiserte spillerne hos søpla med at "det holder ikke å løpe ned til nærmeste bilforhandler og spørre når BMW'en din er klar, straks du har signert kontrakt med enga (søpla)."
Marginer kan vi lite gjøre med, innsats, guts, ferdighet og taktikk derimot...
Kunne ikke vært mer enig. I alle dager som jeg savner Röslers trenerstil, i forhold til den likegyldige møkka vi har blitt servert siden. Savner også dengangen da vi hadde tyske keepere, keepere vi faktisk kunne stole på helt der bak.
Kommentar