Når trener A-laget før kampen på søndag mot Brann?
Siste trening før kampen mot Brann...
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av petterAlltid Kafè dagen før søndagskamp
Petter
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av petterAlltid Kafè dagen før søndagskamp
Petter
PetterKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Fikk sms av Gunnar nå, treninga er klokken 1900!! Det er feil det som står på lsk.no
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av petterFikk sms av Gunnar nå, treninga er klokken 1900!! Det er feil det som står på lsk.no
Petter
;o)
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av petterFikk sms av Gunnar nå, treninga er klokken 1900!! Det er feil det som står på lsk.no
Petter
;o)
Petter
men 1830? da er jeg på martins....Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av petterFikk sms av Gunnar nå, treninga er klokken 1900!! Det er feil det som står på lsk.no
Petter
;o)
Petter
men 1830? da er jeg på martins....
Håper jeg får godtepose i hvertfall.. HØHØ
Siden alle nå ikke har planer kl 11:00, så kan dere komme å hjelpe til med å lage TIFO i stedet. Ring meg da!!!
Rune KStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Fire keepere og 18 utespillere totalt på treninga på lørdag på Åråsen i flomlys 1900-2030. Spillere med kontrakt med LSKs A-lag er nå 25, men Trond Olsen kommer ikke før etter sesongen, Mato er utleid og Mifsud skada. Haddad skal ha tråkka over og ble trent i løping av fysioterapeut Terje Braathen på sidelinja den første halvtimen. Kippe deltok i oppvarminga sammen med resten, men ble deretter trent i løping med ball rundt og rundt banen av Braathen. Ellers alle mann kampklare, såvidt jeg kunne se.
Startelleveren i morra ser ut til å være den samme som mot Kamma og i den samme 4-3-3 formasjonen som jeg nå (endelig) forstår Fugla spilte i på Briskeby: En flat firer og to "spisse" treere: Stoffe-Steffi-Anders-Pål i backrekka, Kasey og Espen sentralt og Arild litt foran de to, Bjørn Helge, Magnus (Powell) og Robbie fremst, med Magnus helt på topp, men de tre skifta på plassene seg i mellom.
gilbertKommentar
Kommentar