Dommer syns synd på oss og blåser av med en gang. Gjør det bare enda værre. Kan bli skjebnesvangert i nedrykksstriden dette tapet med tanke på målforskjellen
Aalesund-Lillestrøm Sportsklubb
Collapse
X
-
Dette er ikke det rette tidspunktet å sparke Haglund. Husk at kampen gikk på astroturf, og ikke på en reell fotballbane. Ingen bør bedømmes etter en kamp på en slik massiv dritbane. Ligger vi under med 0-2 hjemme igjen etter første omgang mot Sandnes, derimot.... styret kan allerede begynne samtaler med Kong Ståle Solbakken av Åråsen.
Få ut den forbanna svensken...nå!!!Kommentar
-
Skal innrømme at mitt inntrykk av denne kampen var 10 minutter i førsteomgang, før jeg (gudskjelov) gikk ut for å spille ball med sønnene mine, og at det antakelig var adskillig jævligere å se på dette enn jeg kan forestille meg...men husk at vi knapt har friske forsvarsspillere og at vår beste spiller var suspendert.
Uansett vårt første skikkelig kalas-bombetap under Haglund. Blir spennende å se hva han sier og gjør etter dette.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Haglund får spm om hva som går feil av reporter.
Når du faen ikke greier å svare for deg hva som går feil når du som trener slipper inn 7(!) mål har du FAEN ikke en dritt å gjøre i dette laget.
Forsvinn din ekle faen!Kommentar
-
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Dette er ikke det rette tidspunktet å sparke Haglund. Husk at kampen gikk på astroturf, og ikke på en reell fotballbane. Ingen bør bedømmes etter en kamp på en slik massiv dritbane. Ligger vi under med 0-2 hjemme igjen etter første omgang mot Sandnes, derimot.... styret kan allerede begynne samtaler med Kong Ståle Solbakken av Åråsen.Kommentar
-
Minner om at vi spiller med halve laget ute, og faktisk spilte jevnt en omgang.
Jeg skylder på Riise som kaptein, han burde vært på benken i stedetEn gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Dersom Ståle er ledig og motivert er jeg ubetinget enig med deg. Dersom vi ikke har noen andre enn hjelpetreneren eller materialforvalteren klare...vent. Uten sammenlikning forøvrig: MUFC holdt på å sparke SAF i starten også. Før den første tittelen kom. Nå vet jeg ikke helt om Haglund har samme vinnervilje som SAF, men...skal bli interessant å høre hva vår nedpissa kaptein har å si her nå. Haglund sa den samme gamle dritten vaffal. Ikke noe nytt fra den kanten.LSK Norges beste lagKommentar
-
Etter at han og hele laget har vært nede i svingen og antageligvis tatt imot en solid mengde flåkjeft. Hvem vet hva han ser på tribunen der oppe som han gliser av?
Han virker vel ikke akkurat flåsete på intervjuet på tv heller.
Jeg var "beklageligvis" på trening og fikk ikke sett når det begynte å rakne helt. Men med de folka som er på banen og banken i dag, hvem er det som skal gå foran og ha rak rygg når det går så innmari til helvete?
Jeg tipper jeg hadde savna PVM på banen i dag hvis jeg hadde sett kampen. Men når jeg kom inn på 4-1 så var det åpenbart at alle som var der hadde gitt opp for lenge siden. Kjipe greier.Kommentar
-
Dette er ikke det rette tidspunktet å sparke Haglund. Husk at kampen gikk på astroturf, og ikke på en reell fotballbane. Ingen bør bedømmes etter en kamp på en slik massiv dritbane. Ligger vi under med 0-2 hjemme igjen etter første omgang mot Sandnes, derimot.... styret kan allerede begynne samtaler med Kong Ståle Solbakken av Åråsen.
At vi har spillere som ikke spiller på sine vante plasser og en 18 åring er tynn suppe det også. Det er dette de driver med hele jævla uka. Året rundt.
Vi har en trener som er like taktisk smart som en rusten colakork. Banalt og patetisk hele pakka.Kommentar
-
Nå må man slutte å putte hodet i sanda. Første omgang var grei nok frem til 2-1, når man nok en gang klapper sammen så handler det ikke om at man har mange skader. Da er det innstilling og motivasjon til kamp det handler om. Vi har en motivator på linje med en klone av en gråstein.Kommentar
-
Etter at han og hele laget har vært nede i svingen og antageligvis tatt imot en solid mengde flåkjeft. Hvem vet hva han ser på tribunen der oppe som han gliser av?
Han virker vel ikke akkurat flåsete på intervjuet på tv heller.
Jeg var "beklageligvis" på trening og fikk ikke sett når det begynte å rakne helt. Men med de folka som er på banen og banken i dag, hvem er det som skal gå foran og ha rak rygg når det går så innmari til helvete?
Jeg tipper jeg hadde savna PVM på banen i dag hvis jeg hadde sett kampen. Men når jeg kom inn på 4-1 så var det åpenbart at alle som var der hadde gitt opp for lenge siden. Kjipe greier.Kommentar
-
I første omgang får jo gutta til en del framover på banen egentlig, og når vi slipper inn sju synes jeg det er andre ting enn savnet av Mjøsas som har vært viktige. Vi slipper inn altfor enkle mål, og mange av dem kommer på grunn av dårlig posisjonering bakover. Gang på gang gir vi bort altfor mye rom, det synes jeg sentral midt og forsvaret må ta skylda for. Jeg tror savnet av Kippe var tydeligere her enn noe annet.Kommentar
-
Er jo ikke tull. De har og har alltid hatt enorme fordeler av banedekket. TLs tre beste hjemmelag har tre unike kunstgress. Det er så lite tilfeldig som noe kan få blitt. Det er primært to ting som gjør at tippeligaen er så ekstremt kokos som den er, og det er at alle kan velge selv hva slags dekke de vil ha, og hvilken ball de vil bruke. Hvis jeg er budeie og får ta med yndlingskua mi på budeie-vm og alle andre også må melke kua mi, sier det seg selv at jeg kommer til å melke mest. Det er ekstremt useriøst og gir lag fordeler de ikke skal ha. På en gressbane blir det selvsagt ikke 7-1.
Og før dere begynner å skulle sparke Haglund må jeg nesten bare be dere holde kjeft. Vi manglet våre fem beste spilllere, muligens også den sjette om vi legger Rubens prestasjoner på stopperplass i fjor til grunn. Ja, det er det verste LSK noensinne har opplevd resultatmessig, men det var en freak accident. Med flyt og jevne marginer kunne vi faktisk like godt vunnet.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar