Vi har våre problemer, men det har tantene også. Phillips, Stewart og Orry Larsen er uaktuelle + at vi slipper dødballfoten til Matland. Og nå får Fredrik virkelig anledning til å vise frem sine førsteforsvarerevner, å hindre TLs mest pasningssikre spiller, midtstopper Skagestad, i å strø presise pasninger.
Aalesund-Lillestrøm Sportsklubb
Collapse
X
-
Jönsson vil angripe hardt i følge Aftenposten. Passer bra med Fredrik og Moryke på topp.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Med så mange fraværende er jeg redd dette blir slakt.. Men vi taper jo sjeldent eller aldri med mer enn et mål.Kommentar
-
Takk for link. Veldig messy side, full av popups og annen lort. Men hva gjør man vel ikke for å se fotball fra øverste hylle... Hvor skal man trykke for å sktivere spilleren egentlig?LSK Norges beste lagKommentar
-
Du må x'e ut ca 3 relameannere (den øverste først) men streamen kommer ikke før ca 30. min før kamp..
Kommentar
-
Ville normalt vært veldig skeptisk til at vi spiller med to bakromsspisser. Men jeg har ikke sett hvordan fofana håndterer rollen enda. Om vi er her for å spille fotball så blir det viktig at Ohi og Palmi trekker inn i rommet forran stopperne.Kommentar
-
Kommentar