Det som er så jævla frustrerende er at vi viser mer enn nok kvalitet til å utspille Aalesund, men vi ødelegger så inni helvete for oss selv med personlige feil i forsvaret.
Aalesund-Lillestrøm Sportsklubb
Collapse
X
-
-
Husk hvor kampen spilles nå. Aafk er i TL utelukkende fordi de får lov til spille på juksedekket sitt. Men joa, forsvarsspillet er under all mulig tenkelig kritikk. Uansett er det helt uhørt å la spille gå til overtid av overtid i første omgang, og uten at jeg skal være ekstremt bombastisk er jeg rimelig sikker på at hamdallah er offside.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
vi har det meste av spill utpå der, spiller bedre etc etc etc etc.... det hjelper faen ikke en dritt når dem slipper inn mål som selv Tufte ville stoppet! vi ligger under og har dermed ikke spill som er bra nok uansett faen hvordan du ser det!Kommentar
-
Husk hvor kampen spilles nå. Aafk er i TL utelukkende fordi de får lov til spille på juksedekket sitt. Men joa, forsvarsspillet er under all mulig tenkelig kritikk. Uansett er det helt uhørt å la spille gå til overtid av overtid i første omgang, og uten at jeg skal være ekstremt bombastisk er jeg rimelig sikker på at hamdallah er offside.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Det jeg synes er aller mest påfallende er hvor ulikt klassiske LSK spillet vårt er. Null kynisme, lite tøffhet, dårlig effektivitet innenfor sekstenmeterne, for lite fokus på resultat, rævva minus på defensive og offensive dødballer - og - for få trepoengere og for mange nederlag.LSK Norges beste lagKommentar
-
vi kan da ikke skylde på snubling, gress og annet tull. At vi er inneffektive foran mål har vi vært i mange sesonger nå, det er ikke uflaks.Kommentar
-
Frispark MOT Fredrik i den situasjonen der? The fuck.Kommentar
-
Jeg gir blanke faen i om vi har mer ball enn tidligere. Vil heller se pumpefotball mot to svære spisser og resultater (ref. Erlandsen i 2001).Kommentar
Kommentar